fr
door frooijen Dec 14, 2005 om 16:08
Huishouden & energie

KCR Containercleaning

Hallo,

ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met KCR Containerreiniging. Vanmiddag kwamen ze aan de deur of ik mijn containers wilde laten reinigen door hun bedrijf. Ik had opeens een rendez-vous moment. Een paar jaar geleden kwam Container Cleaning Nederland op zo'n zelfde wijze aan de deur.

Heeft iemand ervaring, of Container Cleaning Nederland en KCR containerreiniging hetzelfde bedrijf is.

Ze zijn beide gevestigd in Oud-Beijerland

4918 58 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 14, 2005 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij zijn al die containerreinigingsbedrijven 1 pot nat. Ik heb er al zoveel gedoe mee gehad dat ik mijn containers liever zelf schoon maak. Is dat voor jou geen optie?

ve
door verwijderd - Dec 14, 2005 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad oppassen.

Je betaald een 1 jarig abonnement voor 1 keer reinigen.

Of hebben ze hun leven gebeterd!

ve
door verwijderd - Dec 14, 2005 om 21:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan heb jij nog mazzel gehad oehoe. Ik heb een jaar betaald en ze zijn bij mij geen 1x geweest. Toen gingen ze failliet en het volgende wazige bedrijf ging er maar automatisch vanuit dat ik opnieuw een abonnement bij hen aanging. Gelukkig had ik mijn opzegging per fax en per aangetekende brief gedaan + een stuk of 8 mailtjes met leesbevestiging. Dus ik kon alles bewijzen toen er een deurwaarderskantoor op m'n stoep stond die dacht dat ze wel 47,50 + incassokosten a 203,45 van mij zouden loskrijgen. Nee, een heel eind uit de buurt blijven van die gasten.

ve
door verwijderd - Dec 15, 2005 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

 Of het dezelfde is weet ik niet, maar ik heb ook slechte ervaringen met 3 verschillende bedrijven gehad. Ze kwamen meer niet dan wel, áls ze kwamen was de bak niet schoon en ze waren vaak onbereikbaar per telefoon. Een e-mail adres was er niet, dus je klachten kon je niet aan ze kwijt .Wel je geld.

Hier de oplossing: Koop een niet al te dure hogedrukreiniger en maak zelf de bak schoon op die momenten dat het jou uitkomt. In de zomer geen last meer van een levende GFT- bak en veel schoner. Die van ons kostte nog geen 50 euro. Dan heb je je abonnement er vlot uit.

Groetje,

ve
door verwijderd - Dec 15, 2005 om 08:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook hier in enschede is dat ook geweest mijn buurman heeft betaald maar er niets voor gekregen heeft zijn geld terug laten vorderen dus niet doen  is mijn visie groetjes uit enschede anna

ve
door verwijderd - Dec 15, 2005 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tjonge jonge wat is dat toch met die bedrijven?

ve
door verwijderd - Feb 21, 2006 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook bij mij zijn ze maandag langs geweest, nu wil ik er snel vanaf maar ik zie alleen een Postbus nummer op de bon.

Wie weet wat het adres is om ze aangetekend te kunnen opzeggen?

ve
door verwijderd - Feb 21, 2006 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een en ander valt onder de colportagewet; dat betekent dat je binnen 8 dagen mag opzeggen. Stuur een aangetekende brief naar het postbusnummer en geloof me, dan ben je overal van af!

ve
door verwijderd - Feb 22, 2006 om 06:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

610sqn stelt dat je na opzeggen overal vanaf bent.

Inderdaad, je bent van je verplichtingen af. De kans is aanzienlijk dat je nog wel wat moeite moet doen om het bedrijf, evt. een incassobureau, etc. te overtuigen dat je inderdaad er vanaf bent...

Maar goed, inderdaad wel de beste manier om er zo snel mogelijk vanaf te zijn.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2006 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb het even onderzocht bij de kamer van koophandel. KCR is inderdaad hetzelfde bedrijf als Container Cleaning Nederland.

Ik had met het laatste bedrijf slechte ervaringen. Weinig of slecht reinigen en slechte service. Gisteren kwam een verkoper van KCR aan de deur en hij verzekerde mij dat dit een ander bedrijf is. Daarom heb ik het nog een keer geprobeerd voor een half jaar.

Wat blijkt nu? Het Kvk nummer op de bon 0506178 levert het bedrijf Solvere BV, Kerkstraat 13A, Oud-Bijerland op.
Container Cleaning Nederland staat geregistreerd onder 05061678 en 23058477. Dit bedrijf is tevens gevestigd op Kerkstraat 13A, Oud-Bijerland.

Ik ben er dus weer ingetrapt. Puur genept door de verkoper. Ronduit leugens. Ik ga maar ontbinden op basis van de colportagewet.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2006 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een grappig detail:
Het bedrijf KCR Containerreiniging is van Solvere BV.

Solvere is een Latijnse werkwoord dat betalen betekent.
3x raden waar die gasten op uit zijn?

ve
door verwijderd - May 18, 2006 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ook wij zijn er weer ingetrapt, 5 jaar geleden ook lid geweest van Leo's container service ook uit Oud Beijerland. Dit is volgens mij wel hetzelfde bedrijf als KCR containerreiniging. Alleen maar ellende mee gehad. Mijn man vroeg dit nog, maar volgens de man was het niet zo, dus mijn man toch een contractje afgesloten. Dit was in april, het geld werd meteen afgeschreven maar de bak niet schoongemaakt, ik meteen opgebeld, antwoord: het contract gaat in mei in, nu weer niets schoongemaakt, ik weer bellen, antwoord: de auto is stuk.we komen morgen extra, weer niets schoongemaakt, ik ga zo weer bellen en ook maar meteen weer opzeggen, kortom dit zijn GROTE OPLICHTERS, dus pas op !!!!!!!!! wij zijn er voor de 2e maal ingetrapt,hoe goedgelovig kan een mens zijn???

H.Petersen - Zeist.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2006 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik ben er dus ook ingetrapt! Op 23 juli jl. kwam er een "werver" (zoals hij zichzelf noemde) langs de deur. Ik woon in de Reeshof in Tilburg en nadat ik akkoord was gegaan, meldde hij mij dat er veel mensen geinteresseerd waren in deze wijk. Veel tweeverdieners zeker vroeg hij nog!

We zijn nu ruim een maand verder en onze container is nog niet 1 keer gereinigd. Ik heb al verschillende keren telefonisch contact gehad met KCR (Klantenservice Containerreiniging in Oud Beijerland) waar ik met Sasha sprak. Maar toen zij afgelopen woensdag mij meldde dat die middag de container gereinigd zou worden (ik had zekerheidshalve nog maar eens gebeld), dacht ik ok ik geef ze deze kans nog. Ja, je raadt het al. NIET gereinigd. Donderdag 24 augustus bank gebeld en het bedrag laten storneren (kan binnen 30 dagen!). Vervolgens maar weer eens met KCR gebeld (wederom Sasha). Hele verhaal nogmaals gedaan en medegedeeld dat ik de overeenkomst opzeg. Op haar antwoord dat ik die voor 6 maanden was aangegaan, antwoordde ik dat dat inderdaad het geval was, maar dat KCR dat ook had gedaan en dat zij zich daar niet aan gehouden hadden. Ik heb dit middels aangetekend schrijven (incl. intrekking machting dmv zgn. rode kaart) bevestigd.

Veelzeggend detail is dat de bankmedewerkster die ik sprak mij vertelde dat zij dit regelmatig meemaakt als het om containerreining gaat! Dat zegt toch wel wat........

Ik ben benieuwd of er nog meer "slachtoffers" zijn uit de Reeshof in Tilburg.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ook mijn moeder is slachtoffer geworden van Klantenservice Containerreiniging (KCR) uit Oud-Beijerland.

Al die verhalen van de mensen die hierop gereageerd hebben komen mij bekend voor. Opdringerige verkopers, die huis-aan-huis met hun sluwe praatjes en beloftes contacten afsluiten.

Mijn moeder is er ook ingetuind en heeft in april 2006 een handtekening gezet voor een dienstverlening die tot heden geen één keer is geleverd.

De verkoper had haar toegezegd dat KCR, een kopie van het contract netjes thuis zou sturen. Dit is niet gebeurd. Waar ze wel goed in zijn, is het factureren van de maandelijkse bedragen van € 18,50.

Eergisteren heb ik hen gebeld. Kreeg een zekere mevrouw Hinkens aan de lijn. Heb e.e.a. aangekaart m.b.t. het contract c.q. niet verleende diensten. "Ja, meneer, een ja is ja en een nee is nee". "Uw moeder is het contract aangegaan". Prima, maar haar exemplaar heeft ze. "Dat moet ze wel hebben". Ok, mag ik dan alsnog s.v.p. een kopie van het contract. Na enig aarzeling, "heeft u een fax". Nee, stuur het maar naar het adres waar ook de facturen zijn gegaan. "Heeft u een ogenblijk". Ik werd in de wacht gezet.

NOU KOMT HET. "Bedankt, voor het wachten, wij hebben het contract wel, maar gaan u GEEN kopie toesturen". Ik helemaal verbaasd. Waarom niet? "ja, dat doen wij niet, u krijgt geen kopie".

Na haar meegedeeld te hebben dat ik daarop recht meen te hebben, dat dit geen normale bedrijfsvoering is, de bedragen tot nader orde niet betaald zullen worden, ik me schriftelijk zal laten horen, indien noodzakelijk de zaak uit handen zal geven, heb ik netjes gedag gezegd en de telefoon opgehangen.

U raadt het al, praten heeft zin meer, dus schriftelijk maar e.e.a aanpkakken.

TE ZOT VOOR WOORDEN, BEHOED U ZELF EN UW OUDEREN VOOR DE FIRMA KCR.

Groeten,

NKR

ve
door verwijderd - Oct 26, 2006 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doen!!!!

Ze zijn bij mij ook aan de deur geweest precies hetzelfde bedrijf. Ik ben er ingestonken!! Ik heb betaald voor een jaar schoonmaken maar ze zijn niet 1 keer op komen dagen. Na een boze brief hebben ze wel het abbonement stopgezet maar wel gewoon betalen en schoonmaken ho maar. Na wat zoeken op internet staan ze ook op opgelicht.net met honderden klachtenmailtjes van boze consumenten die ze hebben betaald maar er niets voor hebben teruggezien. Ik heb achteraf nog mazzel dat ze mijn abonnement hebben stopgezet, de meeste mensen kunnen ze niet bereiken en ze blijven maar geld van hun afschrijven en als ze geblokkeerd worden sturen ze intrum justicia op je af! NIET DOEN DUS!!!

ve
door verwijderd - Nov 15, 2006 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vanavond was de mooie +/- 20 jarige blonde dame en haar stevige mannelijke collega actief in de buurt Heuvel te Breda. Heb maar even de politie gebeld: oplichters zijn niet welkom in de buurt. O, ja de mevrouw kan zich legitimeren. met een zelf geprint pasje op een mooi printerapparaat.

Opzouten hier met die oplichters!

ve
door verwijderd - Dec 7, 2006 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij zijn er ingetrapt. € 65 afgeschreven maar helaas geen schone containers. Twee keer gebeld toen maar naar de postbank gebeld en de incasso terug laten storten. Tevens voor dit bedrijf de rekening laten blokkeren. We waren er gelukkig nog net op tijd bij. Terug storten kan tot één maand na afschrijving. De brief naar KCR ligt klaar.

De verkoper garandeerde ons dat de gemeente toestemming had gegeven. Ook nog even de gemeente benaderen of dit zo is.

Wij zijn benaderd in November 2006 omgeving Castricum.

ve
door verwijderd - Dec 7, 2006 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook aan mijn deur geweest, en sinds ik NIETS aan de deur koop vroeg ik om een website of zo om alles terug te zoeken....geen reactie. Nou bedankt, maar dan maak ik hem liever zelf schoon. Ik vertrouw zulk soort bedrijven niet, alhoewel ik ze tot nu toe wel netjes alle containers zie schoonmaken :)

ve
door verwijderd - Jan 9, 2007 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

had ook een proefabbonnement, maar heb vlug mijn contract weer opgezegd. bij ons kwamen ze alleen als het hun uit kwam(schoonmaker). vooral na het lezen van deze side ben ik helemaal blij dat ik dat gedaan heb.

ps boven op de container zit een sticker van hun met het telefoonnummer. voor die gene die hem niet heeft: 0186-612648

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij zijn ze ook aan de deur geweest .Heb voor aut.incas.getekend.

Ze zijn tot nu toe niet één keer langsgeweest. Laat staan dat er wat gereinigd is!!!

Heb incasso gestorneerd (teruggevorderd,via mijn  eigen bank)) en gekregen. Vervolgens aangetekend geschreven dat zij in gebreke gebleven zijn en derhalve op wettelijke gronden de overeenkomst per direkt beeindigd is.(dringende reden.)Vervolgens meegedeeld dat ik weiger te betalen voor iets wat niet geleverd is.

Zij proberen de verantwoordelijkheid te verschuiven naar de klant.Die moet bellen met klachten e.d. Maar dat is mijninziens niet nodig .KCR moet er zelf op toezien dat de werkzaamheden konform de overeenkomsten worden uitgevoerd. Dit doen zij blijkbaar niet.

Zij hebben  blijkbaar alleen maar baat bij het incaseren van geld zonder daar diensten voor te leveren.

Van mij mag het bedrijf gesloten worden en moeten de eigenaren direktieleden een ondernemersverbod opgelegd krijgen.

Ik hoop dat het tot een rechtzaak komt zodat alle gedupeerden in het gelijk gesteld worden en alle onterecht geïnde bedragen

 teruggestort worden voorzover er dan nog wat te halen is.!

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al een tijdje een abonnement bij hun lopen en het gaat redelijk tot goed. Ik had echter nog geen reinigingsschema voor 2007 ontvangen. Ik belde naar de klantenservice en een vriendelijke dame zou er gelijk voor zorgen dat ik een nieuw schema zal krijgen. Tot nu toe dus nog geen slechte ervaringen met dit bedrijf gehad. Note: ik woon in Nieuwegein.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2007 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een geluk dat jullie al je ervaringen op de site hebben gezet zeg!!!

Ze zijn een half uurtje geleden bij mij aan de deur geweest (Zaandam, dus pas op in die buurt!), ik was mijn adres al aan het opgeven maar bedacht me gelukkig net op tijd dat ik ze eerst eens moest checken. Ik zei nog tegen hem dat ik hem eerst op internet bij radar wilde checken ha ha ha

Die zal wel niet terugkomen, en als ie de ballen heeft om wel terug te komen zal ik hem eens inwrijven wat er allemaal op internet staat...toch weer een kleine overwinning voor ons allemaal ha ha

Bedankt!

ve
door verwijderd - Mar 5, 2008 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij laten momenteel onze container reinigen via kcr`

In het begin ging het niet zo goed maar na 2 keer bellen werd onze container gewoon elke 2 weken gereinigd.

Van de eerste weken dat het niet goed ging hebben ze de abonnements periode netjes verlengt.

Nu zijn ze al een paar keer niet langs geweest en als ik bel verlengen ze wel mijn abonnement maar ik ben het nu wel beu dat ik telkens hier over moet bellen en ga ik mijn abonnement opzeggen.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2008 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij ons 'aan de deur verkocht'. geld van onze rekening afgeschreven. Geen diensten verleend. gebeld brieven geschreven.

Wij krijgen ons geld niet terug. Ik ga ze aanklagen.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2008 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben KCR inmiddels ook goed zat. Ben nu 3 kwartalen klant en ze hebben tot nu toe 1 x ipv de volgens hun eigen contract vastgestelde 18 x gereinigd. Dit ondanks diverse telefonische klachten. Oplichters.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2008 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben zelf in mijn ogen opgelicht door deze gasten
onlangs kreeg ik ook iemand aan de deur voor het reinigen van de bakken.ik zei dat ik het eerst met mijn man wou overleggen,en hij zei nou als ik het nou invul dan overleg je het,mocht hij niet accoord gaan dan mag je dit briefje terug sturen met annuleren erop.dan is het klaar.
aangezien ik erg ziek ben heb ik per ongeluk dat briefje paar dagen later verstuurd,omdat ik ziekenhuis in en uit loop.

toen kreeg ik een brief dat mijn annulering niet geaccepteerd werd en ik moest gewoon die 69.50 betalen,woest was ik,heb ze gebeld en de situatie uit gelegd,die vrouw was zo'n ..... ik houd het maar netjes.ik moest en zou die 69,50 betalen.
uit eindelijk maar betaald,

krijg ik net een brief op de mat,dat ik nog eens 72.00euro moet betalen.dit was totaal niet de afspraak,de afspraak was,voor 5euro per week,dus voor heel jaar rond de 69euro.nu kan ik nog eens 72 euro dokken,ik weiger dit te betalen,

ik vraag mij af,zijn dit oplichters.ze deden moeilijk dat mn briefje 3dagen later aankwam,met nog een extra briefje erbij dat ik net uit het ziekenhuis was en het niet eerder heb kunnen versturen,ik werd als stront behandeld.

wat kan ik nu het beste doen?

ve
door verwijderd - Jun 28, 2008 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

waar kunnen we deze mensen aanklagen?
ik vind het zo onbeschoft van ze,heb er geen woorden voor

deze zitten in oud-beijerland,

ve
door verwijderd - Jun 28, 2008 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

jsnieder
ik woon ook in zaandam

bij mij zijn ze geweest,en lees mijn verhaal even,staat onderaan,ken nu nog wat betalen nog eens 72 euro er boven op.
als je die kwakzalver terug ziet stuur hem ff door naar de herderstraat

ve
door verwijderd - Jul 24, 2008 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

25 Juni 2008

Heeeeeee ik heb een telefonisch berichtje gehad van KCR ze gaan toch terug betalen, maar ben benieuwd heb het nog niet op mijn rekening terug zo,n half juli moet het gestort zijn. Dus effen nog afwachten. Ik bedank de klachtenbond.nl daarvoor want door hun krijg ik misschien mijn geld terug..:cheer:

24 Juli 2008

Hé hé eindelijk hoor ze hebben echt tot de laatste dag gewacht om mijn geld terug te storten maar heb het hoeraaaaa. En nu willen ze dat ik al mijn berichtjes verwijdert via het internet maar zolang ik te horen krijg van de mensen in mijn buurt haal ik het nog niet weg zolang hun de centjes niet terug hebben laat ik het staan, (waarom willen ze dat) Tuurlijk omdat ze dan gewoon door kunnen gaan met geld innen en verders niets meer doen. Ik heb familie in Rotterdam,ik heb familie in Spijkenisse ik krijg vandaar uit te horen dat ze daar ook precies het zelfde bezig zijn als wat ze hier in brabant doen. Daar zitten dus ook al vele gedupeerden mensen die ook een contract hebben getekend en betaalt hebben maar containers reinigen hoooooo maar. En dat wil ik voorkomen om dit bericht toch te laten staan en daar meer bekendheid in te geven.

LET DUS GOED OP Teken geen contract aan je deur zoek eerst uit via het internet of die naam bekendheid heeft dan voor kom je veel ellende voor je eigen en je raakt je centjes niet kwijt.

En hier heb je wat namen die ze al gebruikt hebben.

Op het adres staan nog veel meer bedrijven ingeschreven, te weten:

-Container Cleaning Nederland b.v.
-C.C.N. dienstverlening N.V.
-BDR Containerreiniging
-A.E. Vastgoed B.V.
-Stichting administratiekantoor A.E. Vastgoed II
-Stichting Administratiekantoor Containerreiniging BDR
-Holding BDR B.V.
-BDR Exploitatie B.V.
-BDR personele diensten B.V.
-BDR klantenservice B.V.
-Pama B.V.
-C.T.M.-Rotterdam B.V.
-TCM Expeditie B.V.
-Kurk-en Parketcentrum "de Hoekse" B.V.
Deze bedrijven staan allemaal ingeschreven op hetzelfde adres. Dus ja trek hier zelf je conclusie uit. En ik heb in ieder geval mijn geld terug dus blijf aanhouden om je geld terug te krijgen. Zolang ze geen containers reinigen heb je zeker recht er op om je contract te onderbreken. Lukt het je niet?
Neem contact op met....

http://www.klachtenbond.nl/

ze helpen je echt.

Succes allemaal!!

Groetjes van Ria

ve
door verwijderd - Aug 6, 2008 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wij zijn ook de dupe geworden van deze boevenbende. Bij ons waren ze ook langs geweest bedelen maar gelukkig hadden we niet veel geld betaald. Maar ja, alle beetje is toch te veel. Ze zijn gewone boeven en op deze manier willen ze aan geld komen zonder iets voor te doen. Ze zijn net als de Negeriaanse bendes die op internet via Markplaas geld en dure artikelen van je weg te jaten, kijk maar uit. Kunnen we niets doen om onze geld terug te krijgen? Hebben jullie geen goed idee? Ze moeten wel gepakt worden anders blijven ze slachtoffers maken. Ik ben benieuwd, groeten uit Denbosch.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2009 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou en of ik ervaring heb met KCR twee briefen geschreven dat geen gebruik meer wou maken van het bedrijf KCR nog nooit was er niet een keer een container schoon gemaakt terwijl ik al meer dan drie jaar lid was nu hebben ze een incasso  ingeschakelt maar daar regent het ook van de klaagten

ve
door verwijderd - Apr 10, 2009 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

niet met die oplichters in zee gaan. Mij hebben ze ook al geflest. en als je eraf wil komen ben je dat ook niet zomaar 1-2-3.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2009 om 23:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via deze weg wil ik iedereen laten weten dat dit bedrijf nu ook weer actief is in gemeente Hoorn NH, mijn partner en ik zijn er ook ingestonken. Ons was belooft eerst gratis eenmalig de container laten reinigen,wel alvast een contract van 1 jaar aangaan, als je niet tevreden was met de reiniging deze dan te laten ontbinden.

Maar doortrapt als ze zijn,geen gratis reiniging,wel het bedrag van 69,95 afschrijven van de rekening en vervolgens niet komen.

Op het moment dat ik het bedrag wilde invorderen,waren de 30dagen al voorbij dat dat kon en nu ben ik bang dat ons geld weg is.

We hebben nog wel gebelt,ten eerste dat er nog nooit iemand geweest is,ten tweede dat ik geen vertrouwen in het bedrijf meer heb en wilde opzeggen en ons geld terug wilde,dat kon ik alleen aangeven in een brief,reactie hebben we wel gekregen,geld niet!

Nu moeten we aangetekent minimaal 2 MAANDEN VOOR EINDE CONTRACT de stickers die we nu op onze bak hebben geplakt meesturen en dan schijnen we van ze af te zijn,maar of die knap van de container af kunnen en meegezonden mag joost weten, maar dit zijn  de reinste oplichters! Het lijkt ECI wel!

ve
door verwijderd - Apr 23, 2009 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

nooit doen zijn groote oplichters ik heb drie jaar betaalt en er is nog nooit een container schoongemaakt dus ik zeg nooit nooit nooit doen groetjes mario.

ve
door verwijderd - May 12, 2009 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dezelfde ervaringen met KCR.
In januari contract afgesloten.... en nu in mei is er nog niet 1 reiniging geweest. Wel vele brieven gestuurd, en allerlei excuses, en schoonmaakbeurten tegoed.... maar wat heb ik eraan als ze toch niet komen.
Gisteren heb ik aangifte van oplichting gedaan bij de politie. Zij nemen de zaak uiterst serieus op en vroegen dan ook of zoveel mogelijk mensen aangifte willen doen, zodat we met z'n allen sterker staan.
De politie sprak over een "uiterst criminele organisatie"
Het gaat mij niet eens om die 69,50..... dit is puur principe.

Aangifte doen dus!!!

ve
door verwijderd - Jun 22, 2009 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ja ook in Zoetermeer zijn ze actief geweest, vorig jaar ook contract afgesloten voor kwartaal bedrag.

Na afschijven van 1e kwartaal nog geen sticker pakket  ontvangen dus gebeld "wat raar,sturen meteen nieuw pakket op" = niks ontvangen!

Afschijving 2e kwartaal nog geen pakket en natuurlijk geen reiniging weer gebeld "heel vreemd we sturen meteen nieuw pakket op" = niks ontvangen!

Na afschijving 3e kwartaal weer gebeld en gezecht wat doen we met de al betaalde kwartalen en het niet ontvangen sticker pakket??? "we sturen nieuw pakket en de 3 kwartalen in de aankomende tijd hoeft u niet te betalen zodat alle service is verleend waar ook voor betaald is !!!" kloonk keurig maar.......... weer niks!!!!!

Vervolgens het 4e kwartaal gewoon incasseren en geen sticker pakket!!!! Toen gebeld en mijn beklag gedaan over de hele gang van zaken en gezegt dat ik niet eens meer een sticker pakket wou en mijn geld terug wil. Boze geergerde reactie terug met de mededeling dat ik uit leden bestand geschreven werd en dat het pakket wel degelijk naar mij opgestuurd was!!

Nu automatische incasso geblokkeerd. Krijg ik zomaar uit het niets een sticker pakket toegestuurd!!! ? Vorige week brief binnen gekregen "Op 09 oktober 2006 hebben wij getracht €26.50 van uw bank af te schrijven.Dit is helaas niet gelukt blablabla. Haha op 09-10-2006 woonde ik niet eens in Zoetermeer !!! Wat een bedrijf !!!

Ga ook aangifte doen aanpakken die hap!!!!

ve
door verwijderd - Jul 22, 2009 om 08:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Gisteren zijn de wervers van dit bedrijf actief in Capelle a/d Ijssel aan het werk geweest. Ook wij wilde onze containers wel schoon krijgen. Dankzij jullie opmerkingen kunnen wij , volgens artikel 2 van de contractbon, het contract ontbinden.

Cor

ve
door verwijderd - Jul 22, 2009 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maandag waren ze aktief in roermond toen ik zij dat ik sinds 1996 nog 80 gulden van ze tegoed had zij hij dat waren wij niet, het was dus een helderziende die ze langs de deuren sturen.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2009 om 04:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteren ging ook bij ons de bel,in Echt,kcr,partner heeft ze afgewimpeld,had daar geen intresse in,gelukkig!

Toevallig kijk ik regelmatig op de site van de politie,bij mediaberichten,en daar stond ook een klein berichtje over kcr,maar dat ze in Venlo actief zijn,en daar zich voordoen als een bedrijf waarmee de gemeente samenwerkt

Ik heb netjes mijn plicht gedaan en er een melding van gemaakt dat ze ook bij ons actief zijn,in Echt

Moet toch wel vrij een groot "bedrijf "zijn,van noord beijerland tot in Echt

Overigens waren ze met zijn 2e,jongen en meisje'

Hopelijk komen ze niet meer zo snel aan de "bak"bij mensen!

Mvg,e

ve
door verwijderd - Jul 23, 2009 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie] niks anders nooit doen

ve
door verwijderd - Jul 23, 2009 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Politie en gemeente Venlo waarschuwen voor afvalbakschoonmaakbedrijf
Datum:

Tijd bericht:

08:48
Plaats:

Venlo
Tekst:

Bij de politie en de gemeente Venlo zijn diverse meldingen
binnengekomen over de handelwijze van een schoonmaakbedrijf in
containercleaning. Dit bedrijf probeert klanten te werven voor het
schoonmaken van de grijze huisafvalcontainers. Dat gebeurt aan huis,
waarbij om naam, adres en bankrekening wordt gevraagd. Daarbij wordt
beweerd dat het bedrijf samenwerkt met, of handelt in opdracht van de
gemeente Venlo. Dat is echter niet het geval.

De gemeente Venlo heeft géén banden met KCR. Inwoners wordt aangeraden
alert te zijn en geen verplichtingen aan te gaan met dit
schoonmaakbedrijf. De politie verzoekt bij een eventuele benadering
door het bedrijf hier direct melding van te maken via telefoonnummer

ve
door verwijderd - Jul 23, 2009 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit was het laatste bericht,er stonden nog 1-2 berichten over kcr die al ouder waren op de mediasite van pnml

ve
door verwijderd - Sep 8, 2009 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Gisteren zijn de wervers van dit bedrijf actief in Assen aan het werk geweest. Ook wij wilde onze containers wel schoon krijgen. Dankzij jullie opmerkingen kunnen wij , volgens artikel 2 van de contractbon, het contract ontbinden.

Alex

ve
door verwijderd - Sep 9, 2009 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

nooit aan beginnen het zijn oplichters eerste klas geloof mijn maar ik heb vier jaar betaald en er nog nooit schoon gemaakt.

ve
door verwijderd - Sep 9, 2009 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

op 22-7-2009 wqaren ze in roermond bezig onze buurman is er ingetrapt echter tot op heden 9-9-2009 zijn ze NIET^langs geweest om zijn container te reinigen!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2009 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag,

Eerder heb ik een reactie geplaatst,ik wilde graag even zeggen dat het mij gelukt is om mijn contact te ontbinden en mijn geld heb ik teruggestort gekregen.

Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen?

Ze hadden mij mondeling toezeggingen gedaan over de 1ex gratis reiniging en vervolgens kijken of het naar wens gegaan was,als er geen reactie van onze kant afkwam zouden ze blijven komen en werd het geld van mijn rekening afgehaald.

Ze waren nog nooit geweest en het geld was al van de rekening.

Waarna ik dus een brief schreef om op te zeggen en een per directe ontbinding van het contract en terugvordering van het betaalde geld.

Het antwoord was dat we het wel op konden zeggen,maar dat het cotract een jaar bleef lopen en we geen geld terug zouden krijgen.

Daar ging ik niet mee accoord. Ik schreef een brief(aangetekend+peuterde de stickers,welliswaar stuk van de container afr en voegde die toe).

In de brief gaf ik aan dat hun hun afspraken niet na waren gekomen over de 1e x gratis+de afschrijving(ze waren nog steeds nooit geweest) en over de colportage wet,vervolgens zei ik dat als het bedrag binnen 2 weken niet teruggestort was,ik verdere stappen zou gaan ondernemen jegens hun bedrijf.

Na een week kreeg ik antwoord,ik zou het geld binnen een maand terug krijgen en het contract werd per direct ontbonden.

Het geld stond na 33 dagen na dagtekening van hun briefr op mijn rekening.

Misschien kan hier iemand anders ook wat mee.

Ik trap hier nooit meer in en ben blij dat het voor ons zo is afgelopen,de hogedrukspuit,doet het ook prima,maar ja,gemak dient de mens zeggen ze he.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2009 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo  ik ben rosita ik woon in den haag ik heb kcr bij na een jaar gehad ik zeg hem op  mijn contrainer word als het regen of vries het een paar graden niet schoon gemaakt  en hij word vaak vergeten  en dat voor 69.50  vind ik een hoop geld  en als hij schoon gemaakt is  stink hij nog want zo goed worden ze ook niet schoongemaakt dus daarom zeg ik hem op  ik doe het zelf wel met een emmer met sop dan is hij schoner als nu  dan als hij het doet

deze is ook gevestigd in oud- beierland

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 14:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ rostita,

Wij van KCR betreuren het feit dat het abonnement problematisch verloopt.Als de container om wat voor reden dan ook niet gereinigd wordt verzoeken wij alle klanten vriendelijk om even contact met ons op te nemen.

Wel willen wij u mededelen dat bij vorst of vorst in de grond het niet mogelijk is om de container te reinigen dit ivm veiligheidsvoorschriften. Dit is u ook medegedeeld in de Algemene Voorwaarden van KCR.

Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons op nemen, via het telefoon nummer op de sticker.

Met vriendelijke groet,

Marcia

KlantenserviceContainerreinging

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marcia

Waarom staan er dan sinds 2005 honderden klachten op de diverse internet sites.

Overigens zijn ze bij mijn buurman nog steeds NIET geweest terwijl het abo al meer dan 2 maanden geleden in ging.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 14:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kcr

Wat is jullie reaktie dan op de officieele waarschuwing van zowel de gemeente als de politie in venlo!

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uw buurman kan altijd contact met ons opnemen voor een oplossing.Er zijn een aantal oorzaken die er voor kunnen zorgen dat de containers niet gereinigd worden.

Heeft uw buurman stickers op zijn containers, laat hij de containers tot 19:00uur staan?

Ons dienstverlenende bedrijf is sterk afhankelijk van technische apparatuur, de inzet van het reinigingspersoneel, de ophaalroute van de vuilhaaldiensten en de weersomstandigheden.

Dit zijn geen excuses om onze service niet te verlenen, maar wij als klantenservice kunnen bij deze oorzaken vaak niet anders dan de abonnementen aan te passen zodat de gemiste reinging niet betaald hoeft te worden.

Wij voeren jaarlijks meer dan 1 miljoen wasbeurten uit, er gaat natuurlijk wel eens wat mis en een overigens terechte klacht kan jaren op het internet blijven staan. Wij doen ons best onze service te optimaliseren en nodigen iedereen ook uit telefonisch contact met ons op te nemen voor een oplossing.

met vriendelijke groet,

Marcia

Klantenservice Containerreiniging

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

er is bij ons nog nooit een waarschuwing van gemeente of politie binnen gekomen.

met vriendelijke groet,

Marcia

Klantenservice Containerreiniging

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kcr

Vreemd want de officieele tekst van die waarschuwing is hier in de lokale media verschenen en  door een van de reageerders ook in deze topic geplaatst.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2009 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt helaas hebben wij dat ook in de media en van klanten moeten vernemen, wij zijn nooit officieel benaderd door de politie , gemeente en zelfs niet door de media.

met vriendelijke groet,

Marcia

Klantenservice containerreiniging

ve
door verwijderd - Oct 18, 2009 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb mijn geld terug geboekt omdat ze niet 1 x mijn container gereinigd hebben, nu willen ze mij een incassoburo sturen...pfffffffff dat is helemaal mooi. ik moet voor iets betalen voor wat ik niet krijg. heb het helemaal gehad met dat bedrijf bah.

een NEP bedrijf meer is het niet.

heb ook enkele maanden gebeld gehad maar de directeur dhr. L.M. Groenewoud krijg je niet te spreken.....pffffffffffffffffff

ve
door verwijderd - Oct 27, 2009 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Begin er niet aan: het zijn oplichters en je komt niet van ze af!

Grtoetjes

ve
door verwijderd - Oct 27, 2009 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Waarschuwing voor KCR Containercleaning

De gemeente Roermond en de politie waarschuwen voor afvalbakschoonmaakbedrijf KCR Containercleaning. Volgens een woordvoerder van de politie maakt het bedrijf zich schuldig aan oplichting. Bij de politie en de gemeente zijn de laatste tijd al diverse klachten over de handelswijze van het bedrijf binnengekomen. Het bedrijf meldt namelijk dat ze in samenwerking handelen met de gemeente. Dit is volgens een politiewoordvoerder ‘absoluut niet waar’.

Van onze verslaggever
ROERMOND

Tid Gepubliceerd op: 22.07.09 18:10, bijgewerkt op: 22.07.09 18:11

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2010 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

In het najaar van 2009 heeft men mij een abonnement verkocht voor het reinigen van onze grijze kliko. Wel is er een bedrag van € 48,- afgeschreven maar ik heb nog geen stickers ontvangen, laat staan dat men de kliko heeft gereinigd. ik heb tot op heden niemand gezien en heb niet het vertrouwen dat hier enige verandering inkomt. de berichten op internet liegen er niet om - men is al sinds 2005 actief met het werven van klanten en waarschijnlijk al veel langer maar dan onder een andere naam.

FB - 's-Hertogenbosch 3 november 2010