tj
door tjeerd69 Jan 18, 2018 om 15:37
Huishouden & energie

Keuken renovatie

Ik heb in december 2016 een offerte gekregen voor een keuken renovatie van KITCHEN RESTYLE
Deze zou dan eind maart/begin april worden gerenoveerd. Na ettelijke telefoontjes en mailtjes waarop geen bericht kreeg wanneer dit zou plaatsvinden
eindelijk bericht in mei dat dit binnen 14 dagen zou gebeuren. Vol verwachting, doch met enige achterdocht kwam de "monteur"e.e.a. plaatsen.
Na 2 dagen vroeg hij om geld omdat hij klaar was. Toen ik hem vertelde dat op het kontrakt stond dat dit na 1 week aan het bedrijf moest worden betaald
zei hij dat hij dit niet wist. Echter er waren geen korven geleverd, 1 deurtje was 2 cm te kort, de deurtjes voor de vaatwasmachine waren niet correct geplaatst en er was een stukje van het werkblad beschadigd bij het inzagen van de kookplaat. Na 3 maanden bellen en mailen ( had nog geen rekening voor de monteur ontvangen) heb ik de eigenaar gevraagd om langs te komen om te zien wat er was gebeurd. Toen hij kwam ( had de korven bij zich)
heeft hij eea bekeken en geconstateerd dat ik gelijk had en dat dit gerepareerd moest worden. De volgende dag van hem een mailtje ontvangen dat
hij dit ging repareren en opnieuw moest bestellen. Na 3 maanden wachten weer eens gemaild en gebeld echter zonder kontakt. Wat zijn nu mijn rechten?
Ik heb tot op heden dus enkel het materiaal betaald ( €.3.000 euro) doch nog niet de plaatsingskosten ( waarvoor ook  geen faktuur ontvangen ( € 825,00)
Al met al een waarschuwing voor een ieder om met dit bedrijf in zee te gaan. Zeer slechte service en niet te bereiken. 


EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2

1374 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2018 om 15:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

U hebt recht op correcte reparatie van de problemen en als dat gebeurd is dient u te betalen na een factuur te hebben ontvangen.

Geef dat bedrijf nog schriftelijk de tijd, zeg twee weken, om alles in orde te maken, schrijf ook dat u nadien een ander bedrijf zult aantrekken voor herstel en dat u de kosten op die € 850,00 in mindering zal brengen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 18, 2018 om 15:58
16830 Antwoorden / 202 Vragen
0

Offerte in dec 2016 . In maart renoveren en dan nu in jan. 2018 nog niet???

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2018 om 22:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Volg het advies van @tijger1. Doe niets telefonisch.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer