tj
door tjeerd69 Jan 18, 2018 om 15:37
Huishouden & energie

Keuken renovatie

Ik heb in december 2016 een offerte gekregen voor een keuken renovatie van KITCHEN RESTYLE
Deze zou dan eind maart/begin april worden gerenoveerd. Na ettelijke telefoontjes en mailtjes waarop geen bericht kreeg wanneer dit zou plaatsvinden
eindelijk bericht in mei dat dit binnen 14 dagen zou gebeuren. Vol verwachting, doch met enige achterdocht kwam de "monteur"e.e.a. plaatsen.
Na 2 dagen vroeg hij om geld omdat hij klaar was. Toen ik hem vertelde dat op het kontrakt stond dat dit na 1 week aan het bedrijf moest worden betaald
zei hij dat hij dit niet wist. Echter er waren geen korven geleverd, 1 deurtje was 2 cm te kort, de deurtjes voor de vaatwasmachine waren niet correct geplaatst en er was een stukje van het werkblad beschadigd bij het inzagen van de kookplaat. Na 3 maanden bellen en mailen ( had nog geen rekening voor de monteur ontvangen) heb ik de eigenaar gevraagd om langs te komen om te zien wat er was gebeurd. Toen hij kwam ( had de korven bij zich)
heeft hij eea bekeken en geconstateerd dat ik gelijk had en dat dit gerepareerd moest worden. De volgende dag van hem een mailtje ontvangen dat
hij dit ging repareren en opnieuw moest bestellen. Na 3 maanden wachten weer eens gemaild en gebeld echter zonder kontakt. Wat zijn nu mijn rechten?
Ik heb tot op heden dus enkel het materiaal betaald ( €.3.000 euro) doch nog niet de plaatsingskosten ( waarvoor ook  geen faktuur ontvangen ( € 825,00)
Al met al een waarschuwing voor een ieder om met dit bedrijf in zee te gaan. Zeer slechte service en niet te bereiken.

EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2

1374 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2018 om 15:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt recht op correcte reparatie van de problemen en als dat gebeurd is dient u te betalen na een factuur te hebben ontvangen.

Geef dat bedrijf nog schriftelijk de tijd, zeg twee weken, om alles in orde te maken, schrijf ook dat u nadien een ander bedrijf zult aantrekken voor herstel en dat u de kosten op die € 850,00 in mindering zal brengen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 18, 2018 om 15:58
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Offerte in dec 2016 . In maart renoveren en dan nu in jan. 2018 nog niet???

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2018 om 22:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Volg het advies van @tijger1. Doe niets telefonisch.