tj
door tjeerd69 Jan 18, 2018 om 15:37
Huishouden & energie

Keuken renovatie

Ik heb in december 2016 een offerte gekregen voor een keuken renovatie van KITCHEN RESTYLE
Deze zou dan eind maart/begin april worden gerenoveerd. Na ettelijke telefoontjes en mailtjes waarop geen bericht kreeg wanneer dit zou plaatsvinden
eindelijk bericht in mei dat dit binnen 14 dagen zou gebeuren. Vol verwachting, doch met enige achterdocht kwam de "monteur"e.e.a. plaatsen.
Na 2 dagen vroeg hij om geld omdat hij klaar was. Toen ik hem vertelde dat op het kontrakt stond dat dit na 1 week aan het bedrijf moest worden betaald
zei hij dat hij dit niet wist. Echter er waren geen korven geleverd, 1 deurtje was 2 cm te kort, de deurtjes voor de vaatwasmachine waren niet correct geplaatst en er was een stukje van het werkblad beschadigd bij het inzagen van de kookplaat. Na 3 maanden bellen en mailen ( had nog geen rekening voor de monteur ontvangen) heb ik de eigenaar gevraagd om langs te komen om te zien wat er was gebeurd. Toen hij kwam ( had de korven bij zich)
heeft hij eea bekeken en geconstateerd dat ik gelijk had en dat dit gerepareerd moest worden. De volgende dag van hem een mailtje ontvangen dat
hij dit ging repareren en opnieuw moest bestellen. Na 3 maanden wachten weer eens gemaild en gebeld echter zonder kontakt. Wat zijn nu mijn rechten?
Ik heb tot op heden dus enkel het materiaal betaald ( €.3.000 euro) doch nog niet de plaatsingskosten ( waarvoor ook  geen faktuur ontvangen ( € 825,00)
Al met al een waarschuwing voor een ieder om met dit bedrijf in zee te gaan. Zeer slechte service en niet te bereiken. 


EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2

1375 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2018 om 15:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

U hebt recht op correcte reparatie van de problemen en als dat gebeurd is dient u te betalen na een factuur te hebben ontvangen.

Geef dat bedrijf nog schriftelijk de tijd, zeg twee weken, om alles in orde te maken, schrijf ook dat u nadien een ander bedrijf zult aantrekken voor herstel en dat u de kosten op die € 850,00 in mindering zal brengen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 18, 2018 om 15:58
16835 Antwoorden / 202 Vragen
0

Offerte in dec 2016 . In maart renoveren en dan nu in jan. 2018 nog niet???

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2018 om 22:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Volg het advies van @tijger1. Doe niets telefonisch.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer