be
door bercken Mar 10, 2006 om 11:58
Huishouden & energie

Kinderschoenen

Heeft er iemand goede / slechte ervaringen met kinderschoenen van Dr. Visser. Dit 'kwaliteitsproduct' wordt voor weinig geld verkocht bij Scapino. Ik twijfel met name omdat goede schoenen bij de echte schoenenwinkel zo duur zijn. Wat zijn criteria om te kijken of een schoen wel of niet goed is voor je kind.

10028 4 Rapporteer

hutch
door hutch - Mar 10, 2006 om 12:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hier wat informatie over dr. Visser en orthopedische schoenen:

Scapino dr. Visser   www.klompvoet.nl   www.scholieren.com

Orthopedische-schoenen

Indien die dr. Visser een bekend orthopeed is, lijken mij die schoenen kwalitatief niet slecht, anders zou hij zijn naam er niet aan verbinden.

Gr. Hutch

hutch
door hutch - Mar 10, 2006 om 12:19
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De derde link werkt niet goed; hier de juiste:

www.scholieren.com/werkstukken/18267

gerdamarijke
door gerdamarijke - Mar 10, 2006 om 14:00
330 Antwoorden / 15 Vragen

Van de week op tv een item gezien in Editie NL van RTL4 over kinderschoenen. Daar kwam uit dat het voor de voetjes niks uitmaakt of het een dure of goedkope schoen is, als ie maar soepel is en goed past. Zelfs de ouderwetse basketbalschoenen van 5,- bij Scapino werden door een arts goed bevonden. Natuurlijk is het wel zo dat de kwaliteit van het materiaal uiteindelijk bepaalt hoe lang je met een schoen doet, maar mijn ervaring is dat de kinderen er tegen de tijd dat de schoen kapot is, al uitgegroeid zijn. Maar voor de voeten maakt het dus echt niks uit.

wi
door wildetop - Mar 19, 2006 om 21:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf ook regelmatig schoenen gekocht met keurmerk van dr. visser. Mijn ervaring is prima hiermee. Ik heb zelf ook iets dat een orth. chir. zijn naam niet aan een schoen 'hangt' als hij er niet achter staat. Enne volgens het artikel van Edite NL blijkt ook maar weer dat dure schoenen niet altijd beter zijn. Het moet min of meer de blote voet nabootsen.