ga
door gammaklacht Dec 27, 2004 om 13:09
Huishouden & energie

Klacht indienen bij Gamma, WAAR ????

Wie kan mij helpen aan het centraal klachtenadres van Gamma Bouwmarkten in Nederland. De Website biedt geen enkel mogelijkheid om een vraag te stellen of ergens een klacht of mail naar toe te sturen.

alvast bedankt!

10807 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 13:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jawel, er staat heel duidelijk op de site van Gamma onder EXTRA en dan naar VRAGEN dat u bij de vestiging waar u goederen heeft gekocht eventuele klachten kunt deponeren.

suc6

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor je reactie, maar dit was me bekend, maar gaat niet over een centraal klachtenadres. Juist met de betrefeende bouwmarkt ben ik in conflict.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo gammaklacht - Het 'probleem' is dat practisch alle Gamma
bouwmarkten gerund worden door franchisenemers en er dus geen centraal
punt is waar u met uw klachten terecht kunt. U zult dus altijd de
klacht bij de betreffende lokale franchisenemer moet deponeren en voor
de adressen verwijs ik naar het bovenstaande antwoord. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi gammaklacht. Misschien heeft u zelf al gevonden maar onderstaand de link naar alle franchisenemers. Zoals u zit heeft één franchisenemer diverse vestigingen dus kunt ook eventueel terecht op het kantoor van de betreffende ondernemer. Succes - E.

http://www.gammabouwmarkt.nl/vacatures/content/franchisenemers.jsp

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gamma Nederland, Storkstraat 2 3833 LB Leusden. tel. 033-4348111 fax 33-4348100. Mijn klacht is daar in behandeling genomen. Ben wel met een kluitje het riet ingestuurd maar heb het na twee brieven laten zitten omdat een andere leverancier mij perfect heeft geholpen.

Loper.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gamma Nederland, Storkstraat 2, 3833 LB Leusden. tel 033-4348111 fax 033-4348100. Mijn klacht is daar serieus in behandeling genomen. Ben wel met een kluitje het riet ingestuurd. Na twee brieven laten zitten omdat leverancier mij perfect heeft geholpen.

loper

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo loper. Jullie beider klachten kunnen natuurlijk heel verschillend
zijn. Bovendien denk ik dat Gamma Leusden de klacht doorstuurt naar het
betreffende filaal omdat de franchisehouder verantwoordelijk is voor de
bedrijfsvoering en de klachtenafhandeling. Waarschijnlijk bent u
daarom, dankzij een halstarrige franchisehouder, met een kluitje in het
riet gestuurd door Gamma Leusden. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een enorme tekst-ruimte wordt hier gebruikt!

Kan dit anders??

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jazeker :-)

ve
door verwijderd - Dec 28, 2004 om 02:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar het kan ook zo.

ve
door verwijderd - Dec 28, 2004 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer maar bij de KvK (handelsregister) 0900-1234567 (0.70 Euro p/m) of via www.kvk.nl

ve
door verwijderd - Dec 28, 2004 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf ooit zo'n geintje meegemaakt met de Formido. Dit zijn ook allemaal franchisers. Heb toen van de Formido een adres van een 'hoofdkantoor' gekregen. Hierheen een brief gestuurd. Deze hebben hem doorgefaxt naar de winkel en de volgende dag kon ik mijn te veel betaalde geld ophalen. het is een omweg, maar werkt wel!

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.gamma.com

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is de website, en verder ?

ve
door verwijderd - Jul 5, 2006 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

ze moeten je in de bouwmarkt het telefoonnummer of email adres geven

ve
door verwijderd - Jul 5, 2006 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoals al gezegd: Gamma werkt met een franchise systeem.

op het "hoofdkantoor" worden slechts percentages opgestreken van de franchisenemers, en buiten zaken als huisstijl en assortiment doet men niets met de bedrijfsvoering bij de franchise lokaties.

die zijn allemaal bezit van éénmanszaken, bv's vof's enz enz.

juridisch gezien heeft daarmee Gamma Nederland gelijk als ze u naar het betreffende filiaal terugverwijzen, domweg omdat Gamma Nederland een andere "rechtspersoon" is als bijvoorbeeld "Gamma Megastores den haag".

het wetboek zegt in dat geval dat u te allen tijde met klachten, reclamaties en dergelijke direct dient te communiceren met de franchisenemer, en niet met een leverancier daarvan, of de franchiseverstrekker.

wat u natuurlijk wél altijd kunt doen, is de juridische weg kiezen. het filiaal schriftelijk en aangetekend manen uw probleem op te lossen, en als dat niet werkt een advocaat in de arm nemen...

maar zoals ik al begreep is uw vraag inmiddels "categorisch" geworden, dus dit is zuiver ter info ;)

groetend,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Mar 22, 2007 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor wat het waard is:

Intergamma B.V.
Storkstraat 2
3833 LB Leusden
Postbus 100
3830 AC Leusden
Nederland

T +31 (0)33 43 48 111
F +31 (0)33 43 48 100

KvK Amersfoort 31021056

ve
door verwijderd - Mar 22, 2007 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag is uit 2004, als je alle antwoorden door leest zie je dat het adres e.d. er al tussen staat.

Gamma heeft centrale inkoop maar alle bouwmarkten zijn zelfstandig ondernemers die gebruik maken van die inkoop formule.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2007 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is waar maar niet iedereen begint bij een vraag een nieuw topic. Kijk naar mij: ik zoek altijd eerst bestaande topics door die overeenkomen met mijn vraag.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2007 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

 waarom zo [Edit redactie] ik kwam het adres tegen na eigen zoektocht en het leek me zinvol. Ik geloof niet dat ik iemand er kwaad mee doen het te melden?

ve
door verwijderd - Mar 23, 2007 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoezo [Edit redactie]?

Het is geen verwijt. veel nieuw komers hebben niet onmiddelijk door dat ze op oude vragen of reeds beatworde vragen reageren.

Als je een vraag wil beantwoorden is het niet meer dan logisch dat je eerst kijkt of het antwoord al is gegeven want dubbel is echt niet nodig.

En bij zo'n oude vraag kan je er van uitgaan dat de vraagsteller al tevreden gesteld is of niet meer aktief is op de site.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2012 om 07:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik was altijd wel tevreden over de Gamma, maar toen ik de laatste keer mijn keuken wilde verven, ging het mis. De huiskamer is prima in orde, maar in de keuken hangen de vellen er bij. Nu hoorde ik van een insider dat Gamma tegenwoordig de verf van een andere fabrikant betrekt.

Als je de vreemde resultaten van gamma verf wil zien - de beste verf wat betreft tegen vocht kunnen en zo - dan is er hier een link:

https://picasaweb.google.com/118120755502244117948/ResultatenVanGammaVerfInDeKeuken?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKLKttnNhKDTGA&feat=directlink

De franchiser in Amstelveen doet in ieder geval tot op heden helemaal niets. Het merk Gamma betekent in dit geval dus eigenlijk ook niet veel.