Ri
door Ricardo3010 Feb 23, 2023 om 14:08
Huishouden & energie

Klachten nederland wekt op

zijn er meer mensen die van het kastje naar de muur worden gestuurd nij de firma NWO ( nederland wekt op ) nadat de zonnepanelen geplaatst zijn en ze geen verdere service verlenen

5190 12 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 23, 2023 om 14:15
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Er is al eerder een vraag gesteld over dit bedrijf. Ik zelf kan niet linken maar het is een vraag van Furie644 van 13 Juni 2022. Misschien ander panellid die dit voor me kan doen?

sira
door sira - Feb 23, 2023 om 14:43
2320 Antwoorden / 24 Vragen
marita5
door marita5 Feb 23, 2023 om 14:44
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Gelijktijdig op hetzelfde tijdstip .

tenormin
door tenormin Feb 23, 2023 om 15:41
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Beiden bedankt hoor. ♫

sira
door sira Feb 23, 2023 om 16:13
2320 Antwoorden / 24 Vragen

Eén ei is geen ei, twee ei is een ei, drie ei een paasei ;-))

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 23, 2023 om 16:34
2033 Antwoorden / Vragen

Hebt u een verschil van mening over de vraag of iets service is of niet of krijgt u geen contact met de firma?

sw
door swat1500 - Feb 23, 2023 om 20:20
3773 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u bij de opdracht tot het plaatsen van de panelen ook een serviceovereenkomst afgesloten?
Welke service verwacht u van hen? Is er een defect?

Chrisk1989
door Chrisk1989 - Mar 23, 2023 om 16:10
1 Antwoorden / Vragen

Bij mij precies het zelfde wat een slecht bedrijf

De
door Desiree71 - Mar 28, 2023 om 21:24
1 Antwoorden / Vragen

Geen zonnepaneel die op de offerte staan. Goedkopere, xe blijven facturen sturen met elke keer een ander factuurnummer. Antwoorden niet of maar half op mail. Duidelijk aangegeven dat de communicatie verder gaat via mail maar toch blijven bellen.  Niet om alles recht te zetten maar, of de factuur betaald kan worden.  Niet in zee gaan met dit bedrijf!  Wij zijn hier nog niet klaar mee in ieder geval.

wagenaarwil
door wagenaarwil - Apr 18, 2023 om 10:12
1 Antwoorden / Vragen

Heb zonnepanelen laten installeren door NWO.
Eerst de panelen aangeleverd, één man voor installatie echt ongelofelijk! Past niet binnen ARBO wetgeving!
Die dag zelf meegeholpen, is alleen echt niet te doen op een plat dak. Panelen van 2 bij 1 meter het dak op en dan nog leggen. Niet te spreken over de betonblokken van 35 Kg per stuk. Er moesten er 20 omhoog, twee trappen op.
De man wilde wel en gaf aan vaak alleen te werken.

Geen electricien op die dag dus komt één week later.
Kwam, echter geen spullen bij hem en veel te laat. hele dag gewacht.
Na één uur weer verdwenen geen stekker bij hem om aan te sluiten op de zonnepanelen, niet oké.
Nu wacht ik op reactie van NWO. Er gebeurd niets!
Heb wel 10 keer geprobeerd op hun nummer te bellen. Wordt in de wacht gezet en als je aan de beurt bent verbreekt de verbinding.

Nu maar afwachten, wordt wel mooi weer dus wil die dingen graag aan de praat hebben.

Groet Wil

sjjoppy
door sjjoppy Apr 18, 2023 om 10:48
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Enkele reviews over dit bedrijf, ziet er niet best uit.

https://nl.trustpilot.com/review/www.nederlandwektop.nl

P.
door P. Kuijper - May 3, 2023 om 23:30
3 Antwoorden / Vragen

Heb sinds 26 januari panelen gekregen. Ik zou AEG-400 panelen krijgen, heb C-Sun 410 gekregen, niet volgens afspraak.  Gevraagd om het prijsverschil te verrekenen.  Deze panelen kon ik ook op marktplaats vinden voor 140 euro de stuk. Niet dus. Nu wacht ik nog steeds op de app. Tevens een factuur, met nul informatie.  Ik heb 1/5 deel aanbetaling, en de rest volgt pas als ik zeker weet of alles werkt. Gebeld, gemaild ik hoor niets van deze firma. Zeer slecht,  komen zelfs op een andere dag dan afgesproken,  belt die kerel of ze over 1 uur konden komen. Na 1 week ander bedrijf voor de aansluiting,  en de app moest nog besteld worden. Het is nu 3 mnd later.

Me
door Mercee - May 4, 2023 om 17:32
1 Antwoorden / Vragen

Ja na een half jaar gezeur eindelijk geleverd maar doen t niet. Lagen er los op en gevaar voor brand. Geplaatst door echte prutsers. Met moeite opgelost. Ander merk gekregen dan besteld. Aangesloten op stopcontact en nog steeds geen kastje in de meterkast, zou opgestuurd worden en moeten het zelf maar doen. Niets ontvangen. Doen t dus gewoon niet. Bellen elke dag, maar ze nemen niet op. Op e-mail reageren ze ook niet. Misschien kunnen we met z'n allen iets opzetten zodat het word opgelost?! Ga in ieder geval mijn rechtsbijstand erop zetten

P.
door P. Kuijper - Jul 5, 2023 om 15:28
3 Antwoorden / Vragen

Hoe zit het nu met NOW? Hebben jullie al werkende panelen en app? Ik heb nog steeds geen app. Je hoort ze niet, panelen zijn wel aangesloten maar doen het volgens mij niet.
P. Kuijper

P.
door P. Kuijper - Jul 11, 2023 om 08:05
3 Antwoorden / Vragen

Word hier nog wat mee gedaan bij kassa, het regent klachten bij NWO.
Met vriendelijke groet,
P.kuijper

Ja
door JannyBoe Jul 11, 2023 om 08:41
509 Antwoorden / Vragen

Hallo, de redactie van kassa is bereikbaar op deze manier.
Misschie kunt u het onderwerp zo eens voordragen voor een item bij Kassa.