Ne
door Neesje Bulnes Dec 4, 2020 om 19:37
Huishouden & energie

Klachten over het bedrijf LuuQx

Heeft iemand ook klachten over het bedrijf LuuQx?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en op mails wordt niet gereageerd.

28913 66 Rapporteer

simon55
door simon55 - Dec 4, 2020 om 19:41
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik lees alleen maar negatieve vieuws

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:40
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

diumenge
door diumenge - Dec 4, 2020 om 19:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe vind je zo'n bedrijf?

Teken aan de wand: www.webwinkelkeur.nl/webshop/LuuQx_1209579

tenormin
door tenormin Dec 4, 2020 om 21:43
16829 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Ik begrijp geen barst van deze site. Toen ik ging beantwoorden: 1 antwoord, voor de rest blanco. Nou ja, zal wel eeuwig zo blijven. Althans, verbetering zal ik niet meer meemaken. Moet nog steeds inloggen. Dan wel en dan weer niet. (Stoom weer even afgeblazen).

hutch
door hutch Dec 5, 2020 om 14:22
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De vorige website van de eigenaar:

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:40
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

ne
door neodutchio - Dec 4, 2020 om 19:43
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Een woonhuis, een 06-nummer, in de algemene voorwaarden staat een ander adres, waarom daar dan gaan bestellen? Aan de hoeveelheid aangeboden artikelen te zien, past dit nooit op beide adressen. Als een site niet duidelijk is over zijn vestigingsadres, dan hebben ze iets te verbergen.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:58
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

ne
door neodutchio Feb 15, 2021 om 14:30
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Gelukkig ben ik geen klant van jullie, ik bestel niet bij vage webshops die niet eens een duidelijk adres hebben. Ook de link met de lockdown snap ik niet. Dat fysieke winkels dichtgaan zegt niets over webwinkels. En ineens hogere kosten? Waar komen die dan ineens vandaan?
Als voorraden ineens snel op zijn, dan kan je of proberen snel weer aan te vullen of direct de klant terug te betalen. Daar hoef je je klanten niet voor aan het lijntje te houden.

tenormin
door tenormin - Dec 4, 2020 om 19:47
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ze zijn zo slecht dat gisteren het webwinkel keurmerk is ingetrokken. Dus, zie ook alle andere gedupeerden; uw centen zijn weg en komen niet meer terug.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:57
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

tijger1
door tijger1 - Dec 4, 2020 om 19:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wasrom koopt u eigenlijk bij zo'n bedrijf. Reclame zeker op Facebook?

Meersjewes
door Meersjewes Dec 30, 2020 om 05:42
Antwoorden / Vragen

Ik heb een product wat ik zocht ingetoetst op Google, en dit bedrijf stond bovenaan( met normale prijzen) raar dat niet een bol.com of iets bovenaan stond.

Sa
door Safra Jan 16, 2021 om 21:26
2 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb mijn artikel op Google ingetoetst, en Luuqx stond bovenaan. Dan zou je toch denken dat het goed zit? Als ik nu dat artikel, een sjoelbak, weer intoets, staat Luuqx niet meer in de lijst......

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:57
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 4, 2020 om 20:16
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hier   Kunt u reviews lezen.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:56
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 5, 2020 om 10:14
16845 Antwoorden / 202 Vragen

In aanvulling op het al gestelde bent ook u helaas voorbij gegaan aan al veel geven waarschuwingen m.b.t. vooraf controleren van betrouwbaarheid.Jammer en ik geef u nu mijn reactie die ik ook al eerder gaf met aantekening dat u een gebreke stelling kunt doen maar dat naar alle waarschijnlijkheid niets positiefs zal opleveren en u nog meer geld zal kosten. Mijn verdere reactie:

Wij kunnen hier als vrijwillige vraagbeantwoorders niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid. bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Als u tot de conclusie zou komen dat u bent opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet anders zullen zijn.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:56
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

sira
door sira - Dec 5, 2020 om 10:21
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb geen klachten over dit bedrijf, want ik heb er nog nooit besteld en zal er ook nooit iets bestellen. Pluspunt dat ik geen Facebook heb.

Dit figuur is volgens mij al eerder op een forum behandeld, namen van die bedrijven weet ik niet meer. Hij kent overigens de postcode van zijn eigen huis niet eens.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:56
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

hutch
door hutch - Dec 5, 2020 om 13:43
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Deze site is pas op 21 augustus 2020 geregistreerd, redelijk vlak voor de feestdagen. Dus sowieso (heel goed) oppassen.

Het 06-nummer is tevens gekoppeld aan enkelhetbeste.nl waarvan een hoop zeer slechte recensies op Trustpilot staan.
Deze site is uit de lucht en 'toevallig' begint hij weer een andere site.

Hetzelfde woonadres en KvK-nummer.

Ach, binnenkort zal LuuQx ook wel 'unavailable' zijn.....

hutch
door hutch Dec 5, 2020 om 13:51
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Waarschijnlijk heeft hij een foutje gemaakt, door hetzelfde 06-nummer en het KVK-nummer te gebruiken. Tja........
Een aantal jaren geleden maakte een beruchte fotostudio ook deze fout (om dezelfde nummers te gebruiken) en ging daar destijds behoorlijk mee de mist in.
Nu is het dus wachten dat LuuQx ook 'opgedoekt' gaat worden en dat de eigenaar weer met een andere site begint, maar dan met andere nrs.

hutch
door hutch Dec 5, 2020 om 14:46
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Een bedenkltijd van 3 maanden? Dat is zeer hoogstwaarschijnlijk alléén bedoeld om 'klanten' te trekken.

Bemiddeling via Webwinkelkeur?? Zoals u boven kunt lezen, is het lidmaatschap van LuuQz bij Webwinkelkeur geschorst.

Het adres is bekend van dit figuur, dus een volgende keer ook zoeken op adresgegevens, indien mogelijk. Komt u dat adres tegen bij een andere webshop, direct stoppen. Hij zal mogelijkerwijs wéér met een andere webshop verder gaan, indien LuuQx ook afgestoten wordt, na weer vele klachten.

El
door Elfrieda Driessen Dec 9, 2020 om 23:34
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb daar op 23 nov een auto besteld voor mijn kleinzoon voor sinterklaas en tot op heden niets ontvangen en geen reacties op mijn e-mails

ne
door neodutchio Dec 10, 2020 om 08:41
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Elfriede, u snapt ook waarom?

Marco Doeswijk
door Marco Doeswijk Dec 24, 2020 om 18:00
1 Antwoorden / Vragen

Heeft u dat 06 nummer?

hutch
door hutch Dec 26, 2020 om 17:54
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Heeft u dat 06 nummer?"

Klik 'HIER'.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:56
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Bianca139
door Bianca139 - Dec 5, 2020 om 21:26
1 Antwoorden / Vragen

Mijn man heeft midden november een smart tv en draadloze speaker besteld bij Luuqx. Deze zouden 4 december bezorgd worden. De tv was het sinterklaascadeau voor onze 11-jarige, dus dat was mooi op tijd. 1 December heeft mijn man gemaild omdat we maar niks hoorden. Geen reactie. Gisteren 4 december, de dag dat geleverd zou worden heeft hij een what's app gestuurd. Wederom geen reactie. We lazen inmiddels ook de negatieve reacties op internet.

hutch
door hutch Dec 6, 2020 om 09:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Stuur eens een aangetekende brief naar het 'bedrijfs'adres van dat figuur:

Zoals u kunt lezen is/was hij ook eigenaar van die andere malafide website: enkelhetbeste.nl (ja, 'hetbeste' voor hemzelf).

Vooral als het om grotere bedragen gaat, kijken wat u kunt doen met een incassobureau.

Sterkte verder met dat figuur.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:55
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

El
door Elfrieda Driessen - Dec 9, 2020 om 23:03
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb 23 november een auto voor mijn kleinzoon besteld en via ideaal betaald heb e-mails gestuurd krijg geen reactie er op terug was voor sinterklaas tot op heden nog steeds niets ontvangen

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:55
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

ra
door raymsfotosite - Dec 22, 2020 om 17:56
1 Antwoorden / Vragen

Op 17 December een Severin WK 3479 Deluxe Glazen Waterkoker 1.7L 3000W gekocht van € 79,99. Inmiddels nog steeds niets ontvangen, en ook is het niet op de post gedaan. Ik kan niet anders oordelen dan dat dit oplichters zijn. Factuur 2020-18454. Aan alle andere reacties te zien, neemt dit bedrijf het niet zo nauw, cq het zijn oplichters. . Bestel niets bij deze winkel mensen!!! Ik zie heel veel mensne deze dagen die hun spullen niet krijgen. Ze vallen onder "enkel het beste"uit Nijmegen,die nog meer schimmige websites heeft. OPLICHTERS!! Kassa, doe hier iets mee!

ne
door neodutchio Dec 22, 2020 om 18:22
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom hebt u dan niet vooraf gekeken naar die reacties? Een paard loopt altijd voor de wagen, nooit er achteraan.

panter22
door panter22 Dec 25, 2020 om 09:04
6599 Antwoorden / Vragen

De 30 dagen levertijd zijn nog niet om. Als PostNL de pakjes bij Blokker niet ophaalt, dacht je dat zij bij Luuxq dat wel onmiddellijk doen?

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:54
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ka
door Karin1958 - Dec 23, 2020 om 17:21
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb op 2 dec een pizzarette besteld en betaald en tot op heden niets ontvangen en op mails wordt geautomatiseerd geantwoord dat een medewerker z.s.m contact zal opnemen. Ik heb op hun site op 17 dec een negatieve review geplaatst maar die is inmiddels weggehaald. Ik heb nu een review geschreven op Trust Pilot (daar staan heel veel negatieve reviews op). Inmiddels ook online aangifte gedaaan bij de Politie.

ne
door neodutchio Dec 23, 2020 om 18:08
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Nergens is meer een pizzarette te krijgen en u denkt dat een vage site dan nog wel kan leveren?

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:54
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Marco Doeswijk
door Marco Doeswijk - Dec 24, 2020 om 17:56
1 Antwoorden / Vragen

Vorige week dinsdag een sjoelbak besteld, leuk voor de feestdagen. Helaas niet geleverd, geen berichtgeving en geen reactie op e-mails. Iemand in het bezit van een adres of telefoonnummer?

ne
door neodutchio Dec 24, 2020 om 18:21
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Op hun site staan alle gegevens.

panter22
door panter22 Dec 25, 2020 om 09:02
6599 Antwoorden / Vragen

De 30 dagen nog niet om. Even geduld.
13.3          Wij zullen de producten zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen leveren.
https://www.luuqx.com/policies/terms-of-service
Het adres is gegeven door Hutch en staat ook in artikel 2

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:54
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Pi
door Pierre_S - Dec 25, 2020 om 08:19
1 Antwoorden / Vragen

Ik kan dit alleen maar bevestigingen , Luux.Qx laat u betalen maar er wordt niet geleverd.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:54
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 25, 2020 om 08:28
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik  plaatste een zoekopdracht  en kwam hier terecht.....

Ik mag volgens  hun voorwaarden  over 3 maanden nog steeds bestellen....
of lees ik nu ook verkeerd...

Revieuws,   om de Kerstdagen door te komen voldoende  plezier in andermans ellende...

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:54
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

gerbera
door gerbera - Dec 25, 2020 om 13:47
7364 Antwoorden / 14 Vragen

In de "voorwaarden" staat U heeft 3 maanden de tijd om uw bestelling te herroepen, hetgeen naar mijn mening betekend dat er pas na 3 maanden, dus na de herroepingstijd, geleverd gaat worden. Dus wat niet is kan nog komen alhoewel ik daar grote twijfels over heb en zit die straks aan een uitgebreid Kerstdiner op kosten van zijn "klanten".

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:53
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

marita5
door marita5 - Dec 25, 2020 om 16:33
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Dit staat op hun site :

Covid-19

Door de huidige situatie omtrent het COVID-19 virus is het een moeilijke tijd voor iedereen.
Momenteel is het bij LuuQx.com, onze leveranciers, de fabrikanten, transportdiensten en alle partners enorm druk. Dit komt door de groei in het online verkeer, maar ook door alle maatregelen die getroffen zijn waaraan gehouden moet worden om de veiligheid te waarborgen voor jou en alle medewerkers. Dit heeft een enorme impact op de gehele industrie. Door alle samenhangende factoren die hiermee te maken hebben, vergroot het de kans dat er een vertraging kan ontstaan bij het verzenden en leveren van bestellingen. Wij en al onze partners doen er alles aan om alle pakketten zo spoedig mogelijk te leveren, we ervaren dat het grotendeels goed verloopt. Onze klantenservice staat voor jou klaar om te helpen bij vragen en er wordt hard gewerkt om berichten zo spoedig mogelijk te behandelen. We danken je voor je begrip.

Contact

Heb je een vraag? Hier op de klantenservice-pagina en in de algemene voorwaarden staat alle informatie beschreven omtrent onze werkwijze. Daarbij kun je gerust contact opnemen met ons klantenservice-team via de volgende contactgelegenheden:

Om iedereen zo goed en spoedig mogelijk te helpen, is er voor gekozen geen telefonische klantenservice te verlenen (ook niet via WhatsApp). Bij uitzonderlijke gevallen kan er vanuit ons altijd bepaalt worden om je te bellen op het nummer dat je achterlaat bij het plaatsen van jouw bestelling.

Mocht je een vraag hebben over jouw bestelling, vergeet dan niet jouw naam en 5-cijferige bestelnummer te vermelden.

Ons klantenservice-team doet zijn uiterste best om alle berichten z.s.m. te beantwoorden.

Klantenservice:
Ma: 12:00 – 17:00
Di-vrij: 10:00 – 17:00
*Op feestdagen gesloten

https://www.luuqx.com/apps/help-center

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:53
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Marianne 1962
door Marianne 1962 - Dec 27, 2020 om 22:27
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb een bestelling gedaan op 13/11/20. Toch wel op tijd voor de Sint!? Niet dus. Ik had ook €30,99 al betaald. Pas wanneer ik dreigde om naar kassa of opgelicht te mailen kreeg ik een reactie met als titel' hier schrikken wij van'. Er was zogezegd iets fout gelopen in de administratie. Nog steeds heb ik niks. Geen speelgoed maar ook mijn centjes niet. Volgens mij zijn het oplichters eerste klasse

diumenge
door diumenge Dec 27, 2020 om 22:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Correct.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:52
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

lu
door luuk vorsteveld - Dec 28, 2020 om 09:57
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een aankoop gedaan van een artikel dat bij andere online aanbieders was uitverkocht. Ten tijde van mijn bestelling nog geen negatieve reviews o.i.d. gelezen. Ik heb het product nog niet ontvangen en er werd eerst slecht gereageerd op mail en whatsapp, maar nu helemaal niet meer. Ik ben er bang voor. Weet iemand welke stappen ik nu het best kan nemen?

gr. L.V.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:52
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Marianne 1962
door Marianne 1962 - Dec 29, 2020 om 09:30
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb 13/11 een bestelling gedaan. 4/12 nog niks, dus gemaild om de bestelling te annuleren, wat volgens hen mogelijk was. Je kan niet anders, app en mail enige contact.
Bevestiging bestelling is geannuleerd. Toen moest ik mijn geld terug krijgen. Die poppen zijn nog steeds aan het dansen.
Eerst zou er door de drukte wat langer over kunnen gaan. Tweede keer gedreigd met kassa en opgelicht, daar schrokken ze van. Geld nog steeds niet vandaar kassa

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:52
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Jo
door Johnny1255 - Jan 5, 2021 om 18:03
1 Antwoorden / Vragen

Besteld 20/12/2020 vandaag nog steeds niks ontvangen. Krijg een standaard mail dat ze het druk hebben met de feestdagen en Corona.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:51
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ap
door Appelkaatje - Jan 7, 2021 om 09:42
1 Antwoorden / Vragen

Ja dus....helaas

Wat besteld, betaald en inderdaad nog niks ontvangen.
Besteld op 21 Dec 2020.
Wel e-mail verkeer, maar vage antwoorden.

Beetje jammer.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:51
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

thymen12
door thymen12 - Jan 8, 2021 om 10:38
1 Antwoorden / Vragen

Bestelling gedaan met bestelnummer :111829 .Betaald met ideal bevestiging gehad ! Krijg geen reacties meer en niks geleverd!

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:51
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

thymen12
door thymen12 Feb 23, 2021 om 12:01
1 Antwoorden / Vragen

Ik wil mijn geld terug van bestelling:111829 en verder geen lul verhaal!

LudoGent
door LudoGent - Jan 8, 2021 om 13:20
1 Antwoorden / Vragen

Een bestelling geplaatst eind december 2020 en betaald. Factuur ontvangen. Order wordt niet uitgevoerd. Geen mogelijkheid tot telefonisch contact. Op e-mails naar info@luuqx.com volgt een automatische reply.

ik wil liefst het order annuleren, doch dit is niet mogelijk via de gebruikelijke weg.

Luuqx.com is geen lid van Thuiswinkel.org.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:51
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ri
door Rick h - Jan 11, 2021 om 16:35
1 Antwoorden / Vragen

Bestelling betaald en niks ontvangen. Krijg alleen automatisch mail terug en staat geen telefoon nr bij om contact op te nemen

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:50
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ri
door Rien van Doleweerd - Jan 14, 2021 om 09:32
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb bij LuuQx op 27 december 2020 een koptelefoonbesteld voor mijn kleinzoon.Bol.com verwees mij door naar hun website.  Verwachte levertijd 1 a 3 werkdagen. Nu is het 14 jan 2021 en nog steeds niets ontvangen. Al regelmatig  contact opgenomen met LuuQx , via mail en via hun contactformulier, maar krijg steeds geen antwoord. Dit vind ik zeer slecht, ook al geopperd dat ze , mijn reeds betaalde bedrag, maar moeten terug storten, géén enkele reactie.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:50
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Esmee1111
door Esmee1111 - Jan 14, 2021 om 20:27
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb een bestelling geplaatst bij LuuQx en nooit mijn bestelling ontvangen. Nadat ik mijn bestelling had geannuleerd en meerdere malen mijn geld terug eiste, kreeg ik een bericht dat mijn bestelling werd geannuleerd en ik binnen 14 dagen mijn geld kon terugvverwachten op mijn rekening. Dit is ook nooit gebeurd! Ik raad het iedereen af om een aankoop te doen bij deze webshop.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:50
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Sa
door Safra - Jan 16, 2021 om 21:19
2 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb mijn bestelling, een sjoelbak, niet ontvangen. Je kunt allen mailen met het bedrijf, maar je krijgt elke keer dezelfde geautomatiseerde mail terug met als enige info " de bestelling staat al vanaf besteldatum klaar voor verzending bij het distributiecentrum, wij hebben er melding van gemaakt". Verder geen reactie en zijn ze niet bereikbaar.  Bestelling geannuleerd, maar geen geld terug.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:50
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Fe
door Femke016 - Jan 19, 2021 om 11:28
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb op 4 januari een artikel besteld, tot op heden heb ik niks ontvangen (geen track and trace en geen reactie op mijn e-mails). Het artikel is wel al betaald. Dit bedrijf lijkt niet te bestaan.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:49
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

D.
door D.van Welsen - Jan 20, 2021 om 20:16
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb als verjaarscadeau voor een vriendin (omdat ik nu niets in een winkel kan kopen) op 10 januari 2021 een Inventum tosti-apparaat van Euro 22,99 bij LuuQx besteld, omdat deze naam ondermeer oppopte via Google. Besteld en betaald. Niet ontvangen, verjaardag inmiddels voorbij. Op hernneringsemail een week later werd niet gereageerd, vervolgens email gestuurd met de vraag of er wellicht sprake was van oplichting. Geen reactie. Volgens mij is het daar niet pluis. Ik denk erover om aangifte te gaan doen, maar wacht nog een paar dagen daarmee.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:49
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

hutch
door hutch - Jan 21, 2021 om 11:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U heeft hier met een oplichter te maken. Dit persoontje heeft al eens eerder een website gehad, www.enkelhetbeste.nl, welke na zeer vele klachten offline ging. Dit persoontje is toen deze website begonnen, probeert zoveel mogelijk geld binnen te halen en laat zijn/haar klanten uiteraard ook weer in de kou staan.
Niets dan minachting voor dit zielige persoontje.

Mocht u in de buurt van het 'bedrijfsadres' wonen, ga dan persoonlijk langs (wat ikzelf absoluut wel zou doen) en vraag dan om restitutie van uw geld, danwel terplekke levering van het bestelde. Dat laatste zal m.i. niet gaan gebeuren en bij dat eerste (terugbetaling) heb ik, uiteraard, totaal geen vertrouwen.

Nijmegen.

Echter....... van de andere kant, als u bijv. op 10 januari 2021 via deze malafide website iets besteld, het artikel dan niet ontvangt (zoals reeds te verwachten was), waarom gaat u dan niet vóór die tijd zoeken op internet?? Waarop nu pas? Had u dat wel gedaan, had u dat een hoop geld en ergernis bespaart!!

Ga in ieder geval ook aangifte doen bij de politie: https://www.politie.nl/themas/internetoplichting.html

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:49
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Fr
door Fredericsieger - Jan 21, 2021 om 12:23
1 Antwoorden / Vragen

Bestelnummer: 112393
[edit-redactie]
Status: in verwerking

 Begin januari waterkoker besteld.
Bij navraag steeds standaard antwoord
Dat de bestelling sinds 8 januari in distrebutie centrum staat, en dat er navraag gedaan zal worden.

Tot 3x zelfde standaard mail.

hutch
door hutch Jan 21, 2021 om 12:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Verwijder uw persoonsgegevens, dit is een openbaar forum.

En.... waarom niet eerst (!!) googelen met de naam van deze malafide website??

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:48
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Lauras
door Lauras - Jan 26, 2021 om 10:49
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb begin december wat besteld, eind december nog geen reactie gehad. Toen maar de bestelling laten annuleren, en nog steeds niks gehoord én nog geen geld gezien. Een ultimatum gesteld waarbinnen ik het geld op mijn rekening verwacht, erna ga ik verdere stappen ondernemen.
Doe geen zaken met deze mensen!

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:47
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Lu
door LuuQx - Jan 26, 2021 om 13:42
2 Antwoorden / Vragen

Beste klanten,

Graag willen we het één en ander uitleggen omtrent de situatie.

Door de drukte rondom de feestmaanden i.c.m. de lockdown zijn er problemen ontstaan voor onze kleine webwinkel. Hierdoor is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. De klantenservice-inbox liep vol, welke we niet (tijdig) konden beantwoorden. Deze combinatie heeft voor de online-negativiteit gezorgd. We zijn hard aan het werk om alle problemen en ontstaande situaties op te lossen.

We staan in contact met de Politie en zij zien ook dat hier geen opzet in het spel is. Het zijn ongelukkige omstandigheden die voor ons deze enorme uitdaging heeft gezorgd. Het is vervelend voor alle partijen, maar het is aan ons om dit op te lossen. Hiervoor zijn verschillende oplossingen in werking gezet en hebben nu alleen tijd nodig om alles weer recht te kunnen zetten.

Hopelijk hebben we meer duidelijkheid kunnen bieden omtrent de situatie en dat we hard aan het werk zijn om het z.s.m. op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

hutch
door hutch Jan 27, 2021 om 17:13
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"We staan in contact met de Politie"

U geeft er wel een mooie draai aan, maar ik vermoed dat ze u dus al opgezocht hebben, dan wel ter verantwoording opgeroepen om op het bureau te komen i.v.m. de zeer vele aangiften / klachten. En dat verwondert dat mij helemaal niets.

Geef ook eens uitleg hoe dat zit met uw vorige website, waar ook vele klachten over waren: www.enkelhetbeste.nl

Eef en Inge
door Eef en Inge - Jan 27, 2021 om 15:22
1 Antwoorden / Vragen

Op 21 december een bestelling geplatst voor een buffetwarmer van Tristar à € 55,99. E.e.a. zou voor de kerst verstuurd worden. Diverse mails verstuurd  die automatisch beantwoord werden. Uiteindelijk de order geannuleerd op 11 januari en er zou binnen 14 dagen een restitutie plaats vinden, maar zoals ook anderen het bericht gekregen dat er in samenwerking met de politie gezocht wordt naar een oplossing. Dus niet, waarschijnlijk kunnen wij fluiten naar ons geld

Eef & Inge Loonstra - Nijeholtpade

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:47
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

e
door e post - Jan 28, 2021 om 16:35
1 Antwoorden / Vragen

besteling geplaatst en betaald maar niets ontvangen op mails ontwijende ant woorden

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:47
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

el
door elsthemmen - Jan 30, 2021 om 10:20
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik ben opgelicht, een massagekussen besteld nooit ontvangen en geen geld terug.
Els Themmen
Laag soeren

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:47
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ha
door Harrie Huisman - Jan 31, 2021 om 06:18
1 Antwoorden / Vragen

Bestelling niet ontvangen en geen reactie op normale vragen.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:46
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

R
door R van den Bogaard - Feb 2, 2021 om 11:15
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb mijn bestelling van een week geleden niet geleverd gekregen. Heb wel een mailtje gestuurd, maar nog geen reaktie ontvangen.
Wanneer ik binnen een week niets ontvang (reaktie op mijn mailtje, levering van de bestelling of een creditering), ben ik wel van plan stappen te ondernemen.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:46
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Booetbeeg
door Booetbeeg - Feb 4, 2021 om 16:21
1 Antwoorden / Vragen

Op 7 januari een puzzelmat besteld. Helaas tot op heden niet ontvangen. Contact zoeken met dit bedrijf is onmogelijk. Heel spijtig.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:46
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

hutch
door hutch - Feb 5, 2021 om 10:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Er komen steeds meer slachtoffers bij. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat dit figuur mogelijk (!) al een gesprek met de politie heeft gehad, echter meer dat hij verhoord is als verdachte.

Hij heeft waarschijnlijk zijn 'verhaal' hier (zie boven, 26 januari 2021, 13.42 uur) gedaan om de zeer vele slachtoffers te weerhouden (ook) aangifte te doen bij de politie. Zoals hij dat brengt lijkt het alsof hij zelf spontaan naar de politie is gegaan, wat ik ten zeerste betwijfel.

Hij schrijft dat hij het wil oplossen, maar het probleem loopt al maanden en er komen alleen maar meer slachtoffers bij.
En ALS hij echt zou willen oplossen, zou hij het probleem wel beschrijven op zijn website en de verkoop tijdelijk stil leggen.
Maar men kan nog steeds bestellingen doen via die website.

Dus ALTIJD (eventueel online) aangifte doen bij de politie. Zelf heb ik hem benaderd, via zijn website, om tekst en uitleg te geven. Uiteraard (!) geen reactie van hem gekregen.

Dus wat hij hier geschreven heeft is alléén maar ter meerdere eer en glorie van hemzelf.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:46
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

marita5
door marita5 - Feb 5, 2021 om 10:54
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Domeinnaam staat te koop .

hutch
door hutch Feb 5, 2021 om 12:13
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Maar is nog steeds online:

hutch
door hutch Feb 5, 2021 om 12:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Sinds 21 januari j.l. reageert dit figuur ook niet meer op de talloze klacht op Trustpilot. Tja, hij heeft waarschijnlijk zelf in de gaten dat dat geen zin meer heeft en dat het een bodemloze put is geworden.

marita5
door marita5 Feb 5, 2021 om 12:42
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Dat de site nog steeds online is , weet ik , sowieso vreemd . Deze klojo reageerd op geen enkele klachtensite . Zal binnenkort wel weer met een andere site op de proppen komen . Op de Belgische site van Trustpilot , plaats de eigenaar dezelfde standaard reactie : We vinden het erg vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt gekregen dat je bent opgelicht. Echter willen we je op het hart drukken dat er géén sprake is van oplichting. Er is in december/begin januari enige achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Hierdoor hebben we je situatie nòg niet kunnen oplossen. We hebben je inmiddels een bericht gestuurd en zullen jouw situatie tot een goed einde brengen. Reactie van een klant , deze klacht is bijgewerkt 6 uur geleden . Bedrog : Na mijn onderstaande recensie, ondertussen een sussende mail gekregen en gevraagd of we onze slechte recensies willen inhouden. Mochten jullie een klantendienst hebben die bereikbaar is of tenminste een persoonlijk antwoord geven hoe het met onze bestelling zit ipv dezelfde mail te sturen naar iedereen die een slechte recensie schrijft??? Wij weten nog steeds niet of we onze bestelling krijgen of tenminste ons geld terug krijgen??? graag reactie daarop!!! Had ik maar eerst de reviews gelezen! Geen enkele reactie van LuuQx, tientallen mails gestuurd en geen enkele reactie, niet telefonisch te bereiken. Ik ben beschaamd dat ik erin ben gelopen, we hebben weer een les geleerd, koop weer lokaal, die weten nog wat klantvriendelijkheid is!

Donuts
door Donuts Feb 6, 2021 om 02:22
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Marita5, de domeinnaam is NIET te koop.

marita5
door marita5 Feb 6, 2021 om 07:01
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@sprietje , ik begrijp er niks van , eerst staat de domeinnaam te koop , wanneer ik nu controleer staat dit er niet meer .

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:43
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ineke Kral
door Ineke Kral - Feb 5, 2021 om 19:16
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb bij de firma Luuqx een pedicureapparaat gekocht op 22 december 2020. Laten bezorgen bij mijn nichtje in Etten-Leur als verjaardagscadeau op 31 december. Althans dat was de bedoeling,toen zij het halverwege januari nog niet ontvangen had ben ik gaan mailen. Kreeg binnen vijf minuten antwoord dat het in het distributie centrum lag. Tot de dagvan vandaag geen actie van de firma Luuqx

hutch
door hutch Feb 6, 2021 om 14:29
4515 Antwoorden / 29 Vragen

In het 'distributiecentrum' in China. Het zijn gewoon ordinaire (malafide !!) dropshippers......

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:42
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Sharonavw
door Sharonavw - Feb 7, 2021 om 12:40
1 Antwoorden / Vragen

Op 18 december een bestelling geplaatst, nog steeds niks ontvangen. Heb af en toe contact via de mail, maar duurt erg lang en krijg geen duidelijk antwoord. Ze zeggen dat ze 'deze vervelende situatie' met de politie aan het oplossen zijn. Ik geloof er inmiddels niks meer van.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:41
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Jh
door Jhol - Feb 8, 2021 om 16:03
2 Antwoorden / Vragen

Vanaf december zijn we bezig met allereerst de spullen te ontvangen en vanaf begin januari , omdat ze niets konden versturen, zouden we het geld retour ontvangen. Iedere week krijgen we een smoes en iedere week beloven ze het geld terug te storten. We geloven en vertrouwen die hele firma niet meer

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:41
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Ri
door Riaroly - Feb 12, 2021 om 16:53
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,afgelopen zondag een Solis tea Kettle gekocht bij dit bedrijf,wat op voorraad was volgens de site en bevestiging dat de betaling gelukt was.binnen 1 a 2 dagen zou het geleverd worden ,nu 5dagen later hoor je niets meer ,ook geen status of reactie op je mail.nu gegoogled en alleen maar slechte reviews.
Ik ben bang dat ik mijn bestelling of geld nooit weer zie.dit zou dan wel de eerste nare ervaring zijn met een internet winkel.kan dit zo maar gebeuren ??hoeveel mensen worden zo in de maling genomen??
Ondertussen een ander bij bol besteld en die staat al in de keuken.
Mensen wees wijs en koop niets bij luuqx.!!!!!! Uw geld is denk ik weg.

Lu
door LuuQx Feb 15, 2021 om 13:41
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

Lu
door LuuQx - Feb 15, 2021 om 13:39
2 Antwoorden / Vragen

Beste klant,

Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.

Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.

We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.

Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen  zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.

Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.

Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.

Met vriendelijke groet,
Team LuuQx

sira
door sira - Feb 15, 2021 om 14:31
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Bij Luuqx hebben ze blijkbaar geen fli**er te doen, daarom plempen ze dit topic vol d.m.v. Ctrl C - Ctrl V.
St. Annastraat 255B 6525 GR Nijmegen is vermoedelijk een studentenhuis.

Dit ook nog gevonden:
https://graydongo.nl/nl/overig-s-b-e-commerce-nijmegen-72383402
https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t5033752/nijmegen/enkel-het-beste/
https://www.facebook.com/artsuppliesonlinestore/
https://drimble.nl/bedrijf/nijmegen/40495787/enkel-het-beste.html

Het enige advies dat ik aan alle gedupeerden kan geven: 1) Controleer in het vervolg een bedrijf voor je er iets gaat bestellen, 2) volg de echte media (met alle tips over onbetrouwbare webshops) i.p.v. de social media, want dan waren jullie gewaarschuwd geweest en hadden jullie niet bij dit bedrijf besteld.

tenormin
door tenormin - Feb 15, 2021 om 14:33
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Luuqx, nou, je bent er maar druk mee vandaag om alles proberen te weerleggen. Gelukkig kan je alle benadeelden automatisch van een"antwoord" voorzien. En dat sinds 4 December 2020.

En jij denkt dat alle klagers je op je mooie blauwe ogen en bijpassend verhaaltje gaan geloven?

En en passant ga je ook nog dreigen met aangifte politie? Hemel, daar word ik erg bang van. Ga jij c.q je consorten maar eens proberen alle bestellingen wel te bezorgen. Zal waarschijnlijk niet gaan, centjes zijn weg, maar toch: als je schoon schip wilt maken: begin er nu aan. i.p.v. bij iedere gedupeerde een zogenaamde uitleg te geven.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Feb 15, 2021 om 17:13
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Zal ik hem een complimentje geven?

Alles wat ik ooit bij hem bestelde is keurig op tijd geleverd .......

Alleen  bestelde ik nooit wat en krijg straks ook  stuur  mail met  KLACHT  in onderwerp....
Gezien de tijd tussen de onderlinge antwoorden op elke Reactie   reageren.. ongeacht  of het een bijdragen Forum lid of klager is....

Ik ga hem nu zeker bedreigen,
ik verkoop plakband  om deze persoon goed mee vast te zetten.
kan hij de Politie bellen, maar wie ben ik ....$omsss  is nergens te vinden,  en  mijn webshop is bij andere
service provider.

Ik zag een enkele met  bestel of klantnummer hier langs komen en die  pakte hij dus niet even mee om op te lossen.

Ik was altijd voor Hoor & Wederhoor maar dit is meer roepen  zonder  echt  te reageren....

hutch
door hutch - Feb 15, 2021 om 18:11
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Weer een bewijs dat het persoontje achter deze malafide website maar weer aan raaskallen is en zijn zaken ook niet op orde heeft.

Hij begint, zonder zich af te vragen OF ik wel klant ben, onder een antwoord en reactie van mij: 'Beste klant'.
Ja, ammahoela, ik doe alléén zaken met wel (!) bonafide bedrijven en niet met zo'n eenvoudig dropshippertje als M.S. of zijn 'partner in crime' B.v.d.B.

Het begint gewoon zielig te worden.

'Heren', of geef uw klanten de bestelde goederen (uiteraard in de kwaliteit die men verwachten mag), of stort al uw klanten hun geld terug.
Maar doe hier, en elders, niet aan 'copy and paste'. Daar trapt toch geen klant meer in (hoop ik) !!!

tenormin
door tenormin Feb 15, 2021 om 22:51
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Zelfs ik trap er niet in @hutch. ;-)

InternetSamaritaan
door InternetSamaritaan - Feb 17, 2021 om 11:55
2 Antwoorden / Vragen

bericht is verwijderd

InternetSamaritaan
door InternetSamaritaan - Feb 17, 2021 om 12:44
2 Antwoorden / Vragen

LUUQX.com is niet een fraude bedrijf volgens de eigenaar.

Via Mollie Payments kan je het telefoonnummer opvragen als je via het contactformulier geen contact krijgt.
https://help.mollie.com/hc/nl/articles/360036230773-Wat-doe-ik-als-ik-mijn-bestelling-niet-heb-gekregen-?

Zijn naam kan je misschien vinden met een reverse image search met zijn whatsapp foto.

hutch
door hutch Feb 17, 2021 om 19:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zijn naam is allang (bij mij) bekend, evenals die van zijn 'partner'....

Als dit ventje zijn slachtoffers niets levert of terugbetaalt, is dit gewoon ordinaire oplichting ingevolgen artikel 326, lid 1 Wetboek van Strafrecht:

"Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het verlenen van een dienst, tot het ter beschikking stellen van gegevens, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie."

Geld is (uiteraard) ook 'goed'.

Li
door LindaWH73 - Mar 5, 2021 om 16:35
1 Antwoorden / Vragen

We hebben op 5 december 2020 een pizzarette besteld. Deze tot op heden niet ontvangen. Wanneer je belt, nemen ze niet op. Ze beantwoorden de mail wel, maar ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Ze hebben het te druk. We hoeven de pizzarette niet eens meer. Blijkbaar toch niet te leveren, maar geef dan geld terug. Grote oplichters zijn dit!

Re
door Rettie Engels - Mar 10, 2021 om 20:23
1 Antwoorden / Vragen

Geen opload want geen bestelling gekregen. Slee

hutch
door hutch Mar 11, 2021 om 21:09
4515 Antwoorden / 29 Vragen

???

jo
door jolanda Reuser - Mar 11, 2021 om 08:50
1 Antwoorden / Vragen

ik heb in januari een Leifheif wasrek besteld en deze zou binnen 2 dagen geleverd worden. na 8 dagen een mail gestuurd en mijn wasrek zou zo spoedig mogelijk verzonden worden. inmiddels ruim een maand verder en nog steeds niets gehoord. opgelicht dus !! Inmiddels vele reacties gelezen van personen die in hetzelfde schuitje zitten op trustpilot. stom van mezelf ook. Had ik dit maar gelezen vóór ik ging bestellen.

Jammer dat ze hiermee wegkomen.

panter22
door panter22 Mar 11, 2021 om 09:03
6599 Antwoorden / Vragen

Ze komen er mee weg omdat niemand die gedupeerd is daar kennelijk aktie tegen onderneemt.
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/aankoop-niet-geleverd

hutch
door hutch Mar 11, 2021 om 21:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Maar vooral ook, dat blijkbaar maar weinigen googelen met de naam van die website / dit malafide oplichters'bedrijfje'...... met als eigenaren: Misha S. en Bram v.d. B.

Als zij eerlijk handel willen drijven, zouden zij al hun 'klanten' (lees: slachtoffers) hun geld direct weer terugboeken met de reden dat er niet geleverd kan worden, dan wel dat zij niet willen leveren.

diumenge
door diumenge - Mar 11, 2021 om 18:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

BOOS heeft er een item over: youtu.be/VKtc99VYEf0

Gu
door Guest290668 - Mar 16, 2021 om 16:53
1 Antwoorden / Vragen

Besteld en betaald !
Niets ontvangen en "nog" geen geld retour gehad.
Wel handig met z'n selfservice klantenservice als je wel  over service kan praten. Steeds het zelfde andwoord druk druk druk. Je wordt gewoon opgelicht ! En niemand staat je te woord !
Nu heeft dit mij persoonlijk geen geld gekost  mijn baas heeft dit betaald maar  het  gaat mij om het principe ! Oplichters zijn het ! Je kunt beter bestellen bij bekende bedrijven dan maar iets meer kwijt alleen je krijgt het wel, nu was het duurkoop !!

Fr
door FransBergmans - Apr 1, 2021 om 11:02
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb een droogrek besteld en betaald maar il heb niets ontvangen

Fr
door FransBergmans - Apr 1, 2021 om 11:05
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb een droogrek besteld en betaald maar ik heb niks ontvangen

Yasinn
door Yasinn - Apr 5, 2021 om 13:08
1 Antwoorden / Vragen

In november heb ik voor 150 euro een bestelling geplaatst, en binnen drie weken geannuleerd nadat ik er achter kwam dat zij oplichters zijn maar helaas.. ik heb een mail ontvangen dat het geld binnen 14 dagen op rekening zou staan. We zijn 5 maanden verder geen product geen geld ontvangen. Ik heb al tig keer gemaild. Inmiddels ook al aangifte gedaan bij de politie. Ook heb ik op verschillende sites een review geschreven zodat andere mensen niet opgelicht gaan worden. En zal dat ook blijven doen. Zulke oplichters moeten verdwijnen!

hutch
door hutch Apr 5, 2021 om 15:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tja..... en dat is nu de reden waarom die oplichters Mischa A.J. S. en zijn compaan Bram A.H. v.d. B. deze site niet uit de lucht halen.
Het blijft incasseren voor hen, waarvoor niets gedaan behoeft te worden. Zieke geesten zijn het.
Goed dat u aangifte gedaan heeft, nu maar afwachten of de politie ZIN heeft, om hier aan wat te doen....

Ur
door Ursula klaver - Apr 5, 2021 om 18:35
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

27 december 2020 een inventum warmtekussen besteld. Ondanks mails hoor je niets van hen. Het blijft doodstil.

mevr. U. Klaver

Jh
door Jhol - Apr 12, 2021 om 10:11
2 Antwoorden / Vragen

Vanaf december 2020 wachten we nog altijd op het terugstorten van het betaalde geld van de niet afgeleverde producten. Ieder mailcontact (zeer vele) wordt beantwoord met een automatisch nietszeggend bericht. Het geld wordt niet teruggestort.

hutch
door hutch Apr 12, 2021 om 20:47
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U gaat (helaas...) niets terugkrijgen. Het zijn oplichters, zoals al veel voor gewaarschuwd is. Bespaar u de moeite en zie het als leergeld.....

Dit valt onder internetoplichting....... Uiteraard wel aangifte van doen. Die websites zijn ook al uit de lucht gehaald. Mogelijk hebben ze weer nieuwe websites gemaakt voor het volgende legioen slachtoffers.