js
door jspies May 29, 2007 om 21:37
Huishouden & energie

Klantenservice Seat en Sofa

Heeft iemand een telefoonnummer van de klantenservice van Seat en Sofa. Als je zelf naar een filiaal belt (maassluis) krijg je de melding dat het schriftelijk moet. En na 2 klachtenbrieven nog geen enkele reactie van het bedrijf gehad te hebben wordt er na herhaaldelijk bellen verteld dat zij van mij nog nooit een brief ontvangen hebben! Je kan wel naar een klantenservice schrijven via een postbusnummer maar dit kan dan weer niet aangetekend. Kortom we worden aan het lijntje gehouden

We hebben een bankstel gekocht die na 2 jaar licht gebruikt te zijn geweest gewoon de bekleding (kunstleder) los schilfert!!!!

Dit is voorbeeld van een bedrijf van garantie tot de deur en iedere verantwoordelijkheid uit de weg gaan.

7316 3 Rapporteer

stacey
door stacey - May 29, 2007 om 22:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Hier op deze pagina kun je het nummer van het hoofdkantoor vinden,

probeer het eens via het hoofdkantoor ;

ook nu - seats en sofa`s

Groetjes,

hutch
door hutch - May 30, 2007 om 08:22
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Telefoonnummer Seats&Sofa's (Conradstraat 8, 3364 AC Sliedrecht):

Gr. Hutch

akw
door akw - May 30, 2007 om 08:55
46 Antwoorden / 8 Vragen

Het wel zeker mogelijk om een aangetekende brief naar een postbus te sturen.

Hier een antwoord op de site van TNTpost;

Is het mogelijk een aangetekende te versturen naar een postbusadres?

Ja, dit is mogelijk. De geadresseerde vindt dan een kaart in zijn/haar postbus dat er een aangetekend stuk is verkrijgbaar is bij de balie. Op vertoon van legitimatie of machtiging zal dit worden uitgereikt.