tw
door twilight_335 Jan 31, 2020 om 13:39
Huishouden & energie

Kostenservice

ik kreeg 'n aanbieding om me te melden bij Kostenservice die voor mij dan jaarlijks de overstap regelen naar 'n goedkopere energie maatschappij.
ik wil graag van jullie weten of er iemand ervaring heeft met hun.
zijn ze positief of negatief??

18500 15 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jan 31, 2020 om 13:44
1313 Antwoorden / 2 Vragen

Welk belang zal deze firma u jaarlijks een goedkoper energiecontract aan te bieden? Juist alleen hun eigen belang. Ga zelf ieder jaar op een vergelijkingsite als gaslicht de tarieven vergelijken, dan bent u in ieder geval goedkoper uit dan bij zo'n wazige firma

tenormin
door tenormin - Jan 31, 2020 om 13:54
16817 Antwoorden / 108 Vragen

Zou ik mijn geld niet aan uitgeven. Er zijn genoeg vergelijkings sites waar u dit alles zelf kan doen. Dat Kostenservice eraan wil verdienen kan, maar u zou dan een dief van eigen portemonnee zijn. Want dan gaan zij er met de "winst" vandoor.

gerbera
door gerbera - Jan 31, 2020 om 14:03
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Als ik het goed begrepen heb is deze club gerelateerd aan de consumentenbond. En is toen niet een door hun geadviseerd energiebedrijf op de fles gegaan wat veel mensen geld heeft gekost. Mijn advies, zoekt en ge zult zelf vinden, vergelijkings-site's genoeg.

Donuts
door Donuts Jan 31, 2020 om 14:34
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Moet 'niet' er niet tussenuit?

tijger1
door tijger1 Jan 31, 2020 om 15:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of het woordje "er" erbij en een vraagteken?

gerbera
door gerbera Jan 31, 2020 om 15:26
7348 Antwoorden / 14 Vragen

ken het ff niet meer aanpassen, maar goed dit had er blijkbaar moeten staan;

En toen is een door hun geadviseerd energiebedrijf op de fles gegaan wat veel mensen geld heeft gekost.
Of
En is er toen niet een door hun geadviseerd energiebedrijf op de fles gegaan wat veel mensen geld heeft gekost.?

Dus zoek maar uit hoe u het wilt hebben☺

Donuts
door Donuts Jan 31, 2020 om 15:40
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De laatste mogelijkheid zou ik verwijderen, want een door Consubond geadviseerd bedrijf IS op de fles gegaan. Het is dus geen vraag of..., maar de realiteit. :-)

gerbera
door gerbera Jan 31, 2020 om 16:23
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@graspollen, dan neemt u de 1e regel☺

tijger1
door tijger1 Jan 31, 2020 om 16:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Men kan het ook als een hypothetische vraag lezen, om de Ts even wakker te schudden.

tijger1
door tijger1 - Jan 31, 2020 om 14:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet instappen in die onzin. Kijk zelf bijvoorbeeld op Gaslicht.com en vergelijk.

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2020 om 15:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan zou ik die aanbieding maar naast me neer leggen.
Kun je zélf regelen en kost geen moeite.
Kijk eens op een vergelijkingssite.

diumenge
door diumenge - Jan 31, 2020 om 15:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gewoon lekker zelf doen, is hooguit een kwartiertje werk.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 31, 2020 om 16:04
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de al gegeven antwoorden, of de ervaringen met hen positief of negatief zijn is ook m.i. helemaal niet van belang. Ook 'Kostenservice heeft een verdienmodel en overstappen heeft alleen zin als u niet tevreden bent over uw huidige leverancier waarbij bovendien ook nog aan de orde kan zijn dat u uw huidige overeenkomst niet eens zonder boetebeding zou kunnen beëindigen. Zo u toch wilt overstappen, als al gezegd, doe zelf enig onderzoek via internet zoekmogelijkheden.

aurora1
door aurora1 - Feb 1, 2020 om 18:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt beter de bonussen zelf in de zak steken ipv dat die Kostenservice het in de zak steekt.

Sander Kostenservice.nl
door Sander Kostenservice.nl - Sep 10, 2020 om 15:05
1 Antwoorden / Vragen

Kostenservice is een service voor mensen die wel willen profiteren van jaarlijks scherpe tarieven, maar geen zin of tijd hebben om elk jaar zelf te vergelijken.

De service is gratis. De leverancier draagt een vergoeding af. Dit heeft geen invloed op jouw tarief of welkomskorting.

Je kan je al inschrijven ook al ligt de einddatum van je huidige contract nog in de toekomst. Zodra jouw contract afloopt zetten we je over. Ver daarvoor krijg je het scherpe aanbod te zien en kan je deze altijd annuleren.

Zo makkelijk kan het ook.

tijger1
door tijger1 Sep 10, 2020 om 20:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar even gemeld als reclame.

rj
door rjw - Sep 10, 2020 om 20:06
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Nog een tip: laat de vergelijkingssites ook links liggen en kijk direct op de website van de aanbieder. Die informatie zit het dichtst bij de waarheid. Iedere extra stap er tussen kan fouten bevatten.

diumenge
door diumenge Sep 10, 2020 om 20:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laatst overgestapt van energieleverancier en het aanbod op de vergelijkingssite vergeleken met het aanbod op de site van de energieleverancier zelf. Aanbod via de vergelijkingssite was beter.

rj
door rjw Sep 11, 2020 om 20:07
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Dan weet je in ieder geval ook dat die vergelijkingssite nog leuk aan jouw persoonlijke informatie gaat verdienen. Niets voor niets.

diumenge
door diumenge Sep 11, 2020 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zal me echt een zorg zijn.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 10, 2020 om 22:25
2011 Antwoorden / Vragen

Kosten service is er voor mensen die zelf geen zin hebben om overstappen te regelen. Het is per definitie niet de goedkoopste optie. Natuurlijk zijn er stapels mensen die het zelf regelen en ook mensen die al jaren bij dezelfde leverancier zitten en dan dus ook nergens over na hoeven denken. Als je kosten service gebruikt zal je een betere prijs hebben dan zittenblijvers maar slechter dan als je er zelf achteraan loopt.

rj
door rjw Sep 11, 2020 om 20:09
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Blijven zitten waar je zit hoeft ook niet slecht te zijn hoor. Ik heb nog nooit een aanbieding gevonden die goedkoper is dan wat ik nu bij Eneco heb,

ehollema
door ehollema - Sep 11, 2020 om 15:51
2 Antwoorden / Vragen

Kostenservice is gemachtigd namens jou een contract te sluiten met een energieleverancier. Als deze je vervolgens het contract stuurt, moet je daar binnen 14 dagen op reageren, anders zit je voor een jaar aan die leverancier vast. Het helpt niet dat je zegt dat je de mail gemist hebt en ze gaan je ook niet bellen om je te waarschuwen. Als je die leverancier niet wilt, betaal je € 100 boete. Een buitengewoon aggressieve colportage. Bovendien blijkt dat je zelf een goedkopere aanbieder kunt vinden op internet. Laat je dus nooit zo'n "dienstverlener" aansmeren.

tijger1
door tijger1 Sep 11, 2020 om 18:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als je het contract niet getekend terug hebt gestuurd, zit je juist niet vast aan dat contract.

ehollema
door ehollema - Sep 11, 2020 om 15:56
2 Antwoorden / Vragen

Kostenservice is gemachtigd namens jou een contract te sluiten met een energieleverancier. Als deze je vervolgens het contract stuurt, moet je daar binnen 14 dagen op reageren, anders zit je voor een jaar aan die leverancier vast. Het helpt niet dat je zegt dat je de mail gemist hebt en ze gaan je ook niet bellen om je te waarschuwen. Als je die leverancier niet wilt, betaal je € 100 boete. Een buitengewoon aggressieve colportage. Bovendien blijkt dat je zelf een goedkopere aanbieder kunt vinden op internet. Laat je dus nooit zo'n "dienstverlener" aansmeren.