ke
door kees21 May 18, 2012 om 07:43
Huishouden & energie

Laminat vloer

hoi ik heb een laminaat vloer die net een half jaar oud is en die begint nu al slijtage plekken te vertonen ik heb hem gekocht bij hornbach en ik krijg geen nieuwe of wat dan het wordt gewoon in de doof pot geduwt wat kan ik daar tegen doen

698 3 Rapporteer

getty
door getty - May 18, 2012 om 09:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bij laminaat heb je verschillende klassen. De goedkoopste zijn vaak niet zo slijtvast en moet je leggen op plekken waar je niet vaak loopt, bv zolder. Als je in je woonkamer laminaat heb gelegd die geschikt is voor weinig loopverkeer (staat altijd op de verpakking) dan ben je niet zo handig geweest en kan ik me voorstellen dat ze je afwijzen. Heb je gewoon een goede kwaliteit laminaat gelegd die voor de ruimte geschikt was, dan heb je natuurlijk een punt. Schrijf een brief met je klacht en geef ze 2 weken de tijd om met een oplossing te komen. KOm je niet tot een oplossing dan kan je het voorleggen aan de geschillencommissie in den haag, die voor de doe het zelf branche geldt. Daar zijn ze bij aangesloten. Maar je moet ze dus eerst zelf de kans geven om het oplossen (en geef in je brief aan dat je anders naar de geschillencommissie stapt)

tot15karakters
door tot15karakters - May 18, 2012 om 18:26
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Wat was de prijs en garantie op de verpakking?

Ik weet dat je een goedkopere vloer niet met harde schoenen moet belopen dus was het slaapkamer kwaliteit?
Met sokken of zachte pantoffels kan het maar naald hakken en werk schoenen, dat is vragen om problemen.

Ikea heeft wel een goedkopere vloer en die is wel redelijk slijtvast.
Dus welk type Hornbach heb je want daar gaat het om.

we
door webcarehornbach - May 21, 2012 om 10:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wilt u deze klacht per email aan ons doorgeven onder vermelding van vestiging waar u de laminaat heeft gekocht en om welke laminaat het gaat. Artikelnummer en omschrijving op de kassabon. Ook graag uw telefoonnummer.

emailadres: annemie.adams@hornbach.com
Verdere afhandeling zal via email of telefoon zijn.