an
door annedo Nov 6, 2015 om 12:28
Huishouden & energie

Matras advies nederland

Kan ik bij jullie nog een melding doen van oplichting door dit bedrijf?

3551 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hansje klein
door hansje klein - Nov 6, 2015 om 12:38
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ja, maar "jullie", zijn vrijwilligers die met u en elkaar openbaar communiceren.

Een klacht indienen doet men primair bij het bedrijf of de verkoper waar u iets heeft besteld. Pas wanneer dat bedrijf niet (goed) reageert zijn er mogelijkheden als een geschillencommissie, Klacht.nl of Klachtenkompas.nl

Kijk ook even op Consuwijzer.nl

Indien u vooraf uw optimale strategie wilt bespreken kunt u dit dus ook op dit publiekelijke ervarene forum doen.

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2015 om 13:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo annedo,

Ja hoor; maar wat moeten wij daarmee?
Je zit nu op een openbaar forum.

Voor contact met de redactie: klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Of kijk eens hier.
(maar 'opgelicht' wordt vaak ten onrechte gezegd.)

Met vr.gr.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 6, 2015 om 13:33
7356 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Annedo,
contact met kassa:
KLIK
Vr, gr.

user123
door user123 - Nov 6, 2015 om 22:53
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=annedo schreef op vrijdag 6 nov 2015, 12:28]Kan ik bij jullie nog een melding doen van oplichting door dit bedrijf?

Wat is er aan de hand ?

ni
door niek42 - Dec 16, 2015 om 13:14
1 Antwoorden / 0 Vragen
1

Waar is de forum website van Kasa over de affaire Matras Advies Nederland, waarop veel ontevreden klanten van dit bedrijf hun reacties schreven en de eigenaar van dit bedrijf veel van deze reacties beantwoordde? Sinds enkele weken is deze website verdwenen.

aurora1
door aurora1 - Dec 16, 2015 om 18:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1
an
door angela51269 - Jan 4, 2016 om 23:08
8 Antwoorden / 0 Vragen
1

je kunt achteraan in de rij aansluiten . Het bedrijf is inmiddels failliet . Je kunt de klacht ( niet geleverd , wel betaald ? ) neerleggen bij je rechtsbijstandverzekering , die heeft het bij mij vergoed . 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer