fr
door frank116 Jul 23, 2009 om 17:01
Huishouden & energie

Matras van Kwantum...

Beste mevrouw/mjinheer,


onlangs heb ik bij de Kwantum een matras gekocht. Echter bleek het matras niet voorradig en moesten wij het bedrag volledig voldoen voordat zij het konden leveren.
Het matras werdt geleverd maar bleek na ophalen 20 cm te klein. De verkeerde maat is geleverd (140x200 cm ipv 160x200 cm).
Ik wilde dit matras terug brengen en het juiste matras bestellen. Nu wilden zij dit matras niet terug nemen omdat dit speciaal besteld zou zijn.
Ze wilden alleen de helft van het matras vergoeden en verkopen het matras vroljik weer door.
Ik heb het matras geretourneerd, de helft van het geld terug gekregen en het juiste formaat (wat ook niet voorradig was) voldaan. Dat wordt een dezer dagen geleverd. Ik heb hier speciaal voor bijbetaald.


Ik heb een klacht gestuurd naar de afdeling klantenservice en zij mailen terug dat het een speciaal besteld artikel is en kunnen zij er niets meer aan doen. Naar mijn weten hebben wij niets speciaal besteld.


Ik wordt als consument meteen in het ongelijk gesteld en mag voor de helft van de kosten opdraaien.


Ik ben het er nog steeds niet mee eens en heb nogmaals een klacht geschreven naar de directie van de kwantum en hun verzocht om binnen 2 weken de andere helft van het bedrag aan mij terug te storten.


Wat kan ik verder nog doen, mochten zij hier niet (gewenst) op reageren?


Op hun website wordt trouwens wel gesproken dat je gordijnen en speciaal gemaakte artikelen niet kan retourneren.
Verder krijg je op alles zonder problemen je geld terug....althans zo schrijven ze het op hun website.


Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,

2045 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ienie
door ienie - Jul 28, 2009 om 22:47
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Je moet eerst de aankoop officieel ontbinden, doe dit per brief en of per mail met ontvangstbevestiging. U heeft alle recht op volledige teruggaaf van uw aankoopbedrag, het artikel is ongebruikt retour gedaan binnen gestelde termijn, met opmerking wat er mis was. Als hun niet aan de verkoopverplichting kunnen voldoen, is dat hun probleem, niet van U!!!U staat sterk in uw recht en zult dir zeer zeker aan kunnen kaarten bij een advocaat!



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer