je
door jenny claus Jun 21, 2016 om 17:14
Huishouden & energie

Mijn koelkast deur blijft niet toe

mijn koelkast deur gaat altijd terug open ! wat te doen

10688 25 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Jun 21, 2016 om 17:16
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Hoe oud was uw koelkast toen u dit vaststelde? Is de koelkast recent verplaatst?

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2016 om 17:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is de afdichtingsstrip nog wel heel?

aurora1
door aurora1 - Jun 21, 2016 om 17:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Staat de kast waterpas?
Hangt de deur er wel recht in?

Cookies
door Cookies - Jun 21, 2016 om 17:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Maakt de hond / kat de deur niet open?;-))

edrick3
door edrick3 - Jun 21, 2016 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijken of de magneetstrip van de afsluiting nog wel heel is en functioneert.
Of is de ophanging van de deur wellicht geforceerd?

costnix
door costnix - Jun 21, 2016 om 17:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zitten vaak kleine plastic beugeltjes aan de deur, die hem openhouden bij het ontdooien van de koelkast.
Deze zijn zo klein, dat u ze makkelijk over het hoofd ziet. Er zit eentje bovenop de deur en eentje onderaan.
Draai deze reug en deur zal nu wel dicht blijven.

ro
door ronny530 - Jun 21, 2016 om 18:14
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Is het een vrijstaande koelkast of een inbouw koelkast?.

tenormin
door tenormin - Jun 21, 2016 om 20:46
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@ Jenny Claus, kunt u nog even de antwoorden lezen en terugkoppelen? Anders blijft men alleen maar raden. Als u uw vraag kan terugvinden dan.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 22, 2016 om 04:15
7156 Antwoorden / 3 Vragen

De groenteladen goed naar achteren geschoven?

Apetjoek
door Apetjoek - Jun 22, 2016 om 11:50
234 Antwoorden / 16 Vragen

Awel zunne , zoals GIJ weet is er bij de Bricorama een schap met ducktape , verzoek dat eens ene male ,succes !

costnix
door costnix Jun 22, 2016 om 14:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Vertaling a.u.b.!

Ki
door Kimmie78 Jun 22, 2016 om 16:43
4 Antwoorden / Vragen

Ducktape aanschaffen. Werkt voor alles. ;) haha

costnix
door costnix Jun 25, 2016 om 09:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het DUCTtape! Plakband om buizen (= ducts) aan elkaar te bevestigen.

hansje klein
door hansje klein - Jun 22, 2016 om 12:07
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Zet er een stoel voor en ga erop zitten......;-).

Het zou echter inmiddels wel handig zijn om eens een paar reacties te gaan beantwoorden, het blijft anders raadselen.

simon55
door simon55 - Jun 22, 2016 om 12:19
1556 Antwoorden / 5 Vragen

@ hansie klein

Ze kan niet antwoorden want probeert nu de deur OPEN te krijgen

ot
door otootje - Jun 22, 2016 om 12:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens of de stekker in het stopcontact zit!
zonder electriciteit werkt heden ten dage niets meer!

tr
door trofaiac - Jun 22, 2016 om 12:33
57 Antwoorden / 4 Vragen

Een mogelijkheid.... Zet de koelkast iets achterover. De deur blijft dan dicht.

kriekra
door kriekra - Jun 22, 2016 om 12:42
204 Antwoorden / 64 Vragen

Dit heb ik ook wel eens gehad. De koelkast stond niet waterpas. Dit is simpel op te lossen door er wat bierviltjes onder te zetten.

ka
door kaartendraak - Jun 22, 2016 om 12:58
171 Antwoorden / 2 Vragen

Leeg eten dan maar?

ma
door maral - Jun 22, 2016 om 13:49
4 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is er een scharnier stuk, hetgeen je soms bijna niet zelf goed kunt zien, want soms is het maar een klein scheurtje en moet je die even laten vervangen.

an
door annetkinnegen - Jun 22, 2016 om 14:26
5 Antwoorden / Vragen

mijn koelkast lampje blijft branden.weet iemand een oplossing?heb hem losgedraaid want het beleg word warm.
maar is nu dus donker in de ijskast.help aub.

an
door annetkinnegen - Jun 22, 2016 om 14:40
5 Antwoorden / Vragen

Vraagje.Mijn koelkastlampje blijft branden heeft iemand een oplossing?Heb hem losgedraaid omdat het beleg warm word,maar het nu donker in de ijskast is.
Graag iemand die een oplossing weet aub?

wong
door wong - Jun 22, 2016 om 14:54
33 Antwoorden / 0 Vragen

Afdichting schoonmaken en/of vernieuwen

pe
door pebk - Jun 22, 2016 om 15:13
579 Antwoorden / 0 Vragen

Licht naar achteren laten hellen (pootjes aan de voorkant omhoog), nieuwe rubbertjes plaatsen en anders duct-tape.

edrick3
door edrick3 - Jun 22, 2016 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@annetkinnegen,

Vraagje.Mijn koelkastlampje blijft branden heeft iemand een oplossing?Heb hem losgedraaid omdat het beleg warm word,maar het nu donker in de ijskast is.
Graag iemand die een oplossing weet aub?

1. Inbreken in andermans vraag is niet de bedoeling. Open zelf een nieuw topic.

2. Je hoeft de vraag niet 2x te stellen

3. Grapje zeker?;-)
Hoe weet je dat het lampje brandt als de deur dicht is?

4. Oplossing: schijnwerper/zaklantaarn als je de koelkast opent!

tenormin
door tenormin Jun 22, 2016 om 21:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

En u gaat mij wijsmaken dat @annet kinnegen serieus is? Niemand immers meer. Zeker niet als een TS niets meer van zich laat horen. Maar dit soort topics daar komen dan wel de meeste antwoorden, nou ja, "antwoorden" op, zit toch iets in ieder van ons een chatter. ;-((

blok
door blok - Jun 24, 2016 om 14:51
79 Antwoorden / 8 Vragen

staat ie waterpas ?
anders de voorste 2 pootjes onder de koelkast iets langer maken of er iets onder leggen, een kartonnetje ofzo.

gerbera
door gerbera - Jun 24, 2016 om 16:25
7348 Antwoorden / 14 Vragen

DOOR ANNETKINNEGEN - 22 JUN. 2016 OM 14:40
2 ANTWOORDEN / VRAGEN

Vraagje.Mijn koelkastlampje blijft branden heeft iemand een oplossing?Heb hem losgedraaid omdat het beleg warm word,maar het nu donker in de ijskast is.
Graag iemand die een oplossing weet aub?

Weet u waar het licht van de slaapkamer blijft als u dat uit doet..................Juist in de koelkast;-))

Dus haal het beleg er uit en eet het op.

Apetjoek
door Apetjoek Jun 24, 2016 om 19:22
234 Antwoorden / 16 Vragen

En als je nou alleen een broodtrommel hebt (zo een rode van Tomado met een chromen greepje) ?

Apetjoek
door Apetjoek Jun 24, 2016 om 19:23
234 Antwoorden / 16 Vragen

vergeten te vermelden dat de klep niet toe wil , adviseerd u dan een lijmtang of kopnagels?

hansje klein
door hansje klein - Jun 25, 2016 om 15:49
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Kom op Jenny, laat je niet jennen......! Geef eens een verdere tip aan de lolbroeken!

gerbera
door gerbera Jun 25, 2016 om 23:06
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik dacht dat Jenny voldoende serieuse tips heeft gehad om het probleem met de deur op te lossen. Helaas vondt ene Annet het nodig met een, geheel andere (in mijn ogen onozele) vraag in te breken op de vraag van TS