Ha
door Hawwum Jan 11, 2020 om 16:49
Huishouden & energie
Neutral afwasmiddel.. Voor de gevoelige huid?

Ik vraag me af hoe het toch zit met Neutral afwasmiddel.. Op de voorkant van het flesje valt te lezen: "sensitive skin", beter vertaald als.. 'voor de gevoelige huid'. Maarrrr! Draai het flesje eens om. Er staat toch echt een afbeelding van een waarschuwing die aangeeft dat het product bijtend is. Hoezo voor de gevoelige huid??

5525 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2020 om 16:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er zit geen parfum of kleurstof in waar mensen soms allergisch voor zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 11, 2020 om 17:03
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Onverdund is het niet goed voor de gevoelige huid.
4ml van dat goedje op 5 liter water zal niet schadelijk zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 11, 2020 om 17:36
16826 Antwoorden / 202 Vragen

Ik gebruik het (vrijwel) dagelijks, ook voor ander schoonmaakwerk heb er geen enkel probleem mee. Kijkj even bij de hele kleine lettertje waar de waarschuwingen staan m.b.t. eventueel risico bij keline kinderen en voor oogletsel en ook de daarvoor actieve stof.

ne
door neodutchio - Jan 11, 2020 om 18:02
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik zou niet graag in een bad gaan liggen met pure wasmiddel, neutral of niet. Maar sterk verdund in het geen enkel probleem. De waarschuwing slaat op de inhoud, niet op het gebruik.

diumenge
door diumenge - Jan 11, 2020 om 18:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er staat een telefoonnummer op die fles, kan je gratis bellen en je vraag stellen.

aurora1
door aurora1 - Jan 12, 2020 om 11:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus het dan maar niet opdrinken?
Als u twijfelt kunt u altijd nog handschoenen aantrekken.

gerbera
door gerbera - Jan 12, 2020 om 16:19
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Het symbool geeft aan dat het hier om een bijtende stof gaat die bij verkeerd gebruik schadelijk kan zijn. Zolang u de gebruiksaanwijzing opvolgt, in dit geval 4ml op 5 liter water, is er niets aan de hand. Door het symbool wordt u geattendeerd wat te doen bij verkeerd gebruik en zou het symbool niet geplaatst zijn moet u maar gissen hoe te handelen en ook bij eventuele medische hulp tast men dan in het duister omdat men niet weet om welk spul het gaat.

dit  moet u dus doen bij onjuist gebruik en daar staat het symbool, "veroorzaakt brandwonden" voor.

mo
door mof - Jan 13, 2020 om 11:59
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Tja, en? U bent gewaarschuwd!

he
door henkie.penkie - Jan 13, 2020 om 16:21
149 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou dit product zo wie zo niet voor de vaatwas als afwasmiddel gebruiken dit teken geeft aan dat er bijtende stoffen in zitten en zo doende dus huid irritatie veroorzaken staat ook op het etieket  Het is wel als schoonmaakmiddel te gebruiken en huid irritatie te verkomen zou ik huishoud handschoenen gebruiken.

wimmi20
door wimmi20 - Jan 13, 2020 om 20:44
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik heb last van vet haar.
Ik was al jaren mijn haar met NEUTRAL.
Geen bijwerking.
OJA, dit is geen grap.

diumenge
door diumenge - Jan 13, 2020 om 20:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je al gebeld @Hawwum?