el
door elske2001 Sep 13, 2017 om 09:02
Huishouden & energie

Nieuwe droger

17 -04-2017 bij coolbleu nieuwe condens droger gekocht.
Na twee en halve maand droger droogt niet meer.
Contact met coolbleu stuurde een monteur, printplaat vervangen wat volgen monteur niet nodig was maar uit voorzorg.

Na twee weken droger droogt nog steeds niet bedden goed komt er nat uit.
Weer contact cool bleu zou weer monteur komen als het dan niet verholpen zou zijn zou er een een ander oplossing komen (helaas mondeling toegezegt)

Dus weer monteur ventilator en waterafvoerslang, en pomp vervangen. Ventilator moest met grof geweld eraf gehaald worden wat volgens monteur niet moest, zou er zo vanaf moeten gaan monteur vroeg nog of het een nieuwe was! Roestvorming binnenkant aan de as waar de ventilator op zit. Met grof geweld nieuwe ventilator opgezet.
Gisteren 12 september weer contact gehad met coolbleu eerst telefonisch daarna anderhalf uur mailcontact met verschillende medewerkers.

De droger zou weer voor reparatie opgehaald worden, aangegeven dat ik het hier niet mee eens was want duuidelijk afgesproken dat als hij het na twee reparaties het nog niet zou doen er een andere oplossing gevonden zou worden, maar helaas geen andere oplossing.
Slecht service van coolbleu meerdere malen besteld nu nooit meer!!
Heb nu dus geen droger en als deze weer terugkomt van reparatie een tweedehands

4043 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2017 om 09:08
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien hebt u hier iets aan:

De eerste zes maanden staat u extra sterk

Gaat het product in de eerste zes maanden na aankoop kapot? Dan zegt de wet dat het product al niet goed was toen u het kocht. Wilt u van de verkoper een gratis reparatie of nieuw product? Dan staat u dus extra sterk. Maar de verkoper kan wel onderzoeken of u het product op een normale manier gebruikt hebt.

KLIK

marita5
door marita5 Sep 13, 2017 om 09:18
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@sjoppie, de link werkt bij mij niet .

sjjoppy
door sjjoppy Sep 13, 2017 om 09:23
7155 Antwoorden / 3 Vragen

@marita5, bij mij werkt de link wel, nog even extra gecontroleerd.

tijger1
door tijger1 Sep 13, 2017 om 09:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Link werkt prima.

marita5
door marita5 Sep 13, 2017 om 09:26
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@sjoppie , dank u wel , dan ligt het probleem bij mijn laptop .

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 13, 2017 om 09:14
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elske2001 ,

17 -04-2017 bij coolbleu nieuwe condens droger gekocht.

Is een product ondeugdelijk? Dan hebt u recht op een gratis reparatie óf een nieuw product. Dat moet binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. De verkoper kan ervoor zorgen dat u een product te leen krijgt, zolang de reparatie duurt. U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren.

Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was. Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was. Hebt u het product normaal gebruikt en is het versleten? Of hebt u het verkeerd gebruikt? Dan moet u de reparatie zelf betalen. U hebt dan dus geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product .

Voor verdere informatie klik op de rode regels ( zie ook benedenaan voorbeeldbrieven )

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen

el
door elske2001 Sep 14, 2017 om 09:02
Antwoorden / 1 Vragen

Vriendelijk bedankt voor de reactie, heb van alles geprobeerd via mail en telefonisch.
Droger is gisteren opgehaald dus maar afwachten.

marita5
door marita5 Sep 14, 2017 om 09:06
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , u weet nu wat u kunt doen , er is al veel vervangen ,. U heeft recht op een deugdelijk product , komt er geen oplossing heeft u recht op ontbinding van de overeenkomst ..

zoekster1
door zoekster1 - Sep 13, 2017 om 10:21
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Het lijkt erop dat u een maandagmorgenproduct hebt gekocht. En nu al roestvorming, dat is wel heel erg snel.
Als ik u was zou ik dit op alle klachtensites plaatsen die er zijn. Denk aan klachtenkompas.nl  klacht.nl  trustpilot.com. Zet het ook op hun facebookpagina, doe het onder een foto én bij de berichten. Bedenk goed, wie het hardst roept wordt het best gehoord.
Ze slaan zich in de reclames op de borst om de goede service, nou, dat mogen ze nu dan waarmaken. Een vervanger (wel een nieuwe natuurlijk) lijkt mij de enige oplossing.

el
door elske2001 Sep 14, 2017 om 09:04
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip heb de klacht ook op klachtenkompas gezet.
Wordt wel een beetje moedeloos van dat  je denkt een nieuwe te kopen en dan als het product niet werkt zelf moet zorgen voor een oplossing

el
door elske2001 Sep 15, 2017 om 11:09
Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen,
Gisteren een mail gehad van coolbleu nadat ik mijn klacht op klachtenkompas had gezet.
Krijg nu wel een nieuwe??

Wel ander merk gevraagt ook ter compensatie van het ongemak.

We zullen horen wanneer ik weer iets hoor.
Nogmaals bedankt voor de tip!!!!

zoekster1
door zoekster1 Sep 15, 2017 om 11:39
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Mooi zo. Hopelijk heeft u meer plezier van uw nieuwe droger. Zo ziet u maar, de aanhouder wint ;-)

di
door dickster - Sep 13, 2017 om 12:47
69 Antwoorden / 2 Vragen

Wat is het merk van uw condensdroger?

panter22
door panter22 - Sep 13, 2017 om 14:23
6599 Antwoorden / Vragen

Als de droger niet meer droogt, is het dan niet het verwarmingselement?
De monteur komt niet meer, maar de droger wordt opgehaald.
Onderhand zijn de reparaties bijna nog duurder dan de droger.
Ik zou hem maar op laten halen, zo heb je niets aan de droger.

el
door elske2001 Sep 14, 2017 om 09:07
Antwoorden / 1 Vragen

Droger is gisteren opgehaald maar geen vervanging of iets dergelijks.
Alles is al vervangen wat er aan te vervangen was.
Roestvorming aan de as bij de ventilator.

panter22
door panter22 Sep 14, 2017 om 09:13
6599 Antwoorden / Vragen

Maar even afwachten wat Coolblue gaat doen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 13, 2017 om 23:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wordt de condensbak wel geleegd?
Staat de droger wel in een goed geventileerde ruimte?

el
door elske2001 Sep 14, 2017 om 09:08
Antwoorden / 1 Vragen

Droger staat vrij in badkamer altijd raam stukje open en deur.
Er komt bijna geen water in de bak dus weinig te legen.

panter22
door panter22 Sep 14, 2017 om 09:14
6599 Antwoorden / Vragen

Een condensdroger met bijna geen water in de condensbak?
Dat klopt niet. De bak hoort minimaal halfvol te zitten.

di
door dickster Sep 14, 2017 om 10:31
69 Antwoorden / 2 Vragen

@elske2001: wat voor merk droger is het? En koos je wel altijd het programma met het beste droogresultaat, zoals extradroog en niet strijkdroog? Was de was meestal nog warm als je de droger net na afloop van het programma opende, of was de was volledig koud? @panter22: de condensbak van mijn vroegere droger van Haier was ook altijd maar zeer beperkt gevuld. Ik had een wasmachine met 1600rpm en daaardoor viel eht restvocht nogal mee. Als Elske2001 bijvoorbeeld ook 1600 toeren centrifugeert, of altijd de keuze strijkdroog maakt, kan het best normaal zijn dat er maar weinig water inzit. Als een dorger slecht droogt altijd eerst de meest droge optie kiezen om te kijken of dat werkt.

sira
door sira Sep 14, 2017 om 10:48
2288 Antwoorden / 24 Vragen

QUOTE Droger staat vrij in badkamer altijd raam stukje open en deur. Er komt bijna geen water in de bak dus weinig te legen. UNQUOTE

Dit vind ik ook zeer vreemd. Als ik een volle witte was in de droger heb gehad, is de condensbak vol.

marita5
door marita5 Sep 14, 2017 om 10:51
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Sira , bij mij hetzelfde , Ts heeft een ondeugdelijk product als al zoveel vervangen is , en de droger nog niet werkt ..

Gr
door Grunn1 Sep 14, 2017 om 11:11
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Een droger kan ook rechtstreeks op de afvoer worden aangesloten en dan wordt de condensbak niet gebruikt en zal dan ook droog en leeg blijven.

panter22
door panter22 Sep 14, 2017 om 13:39
6599 Antwoorden / Vragen

Een warmtepompdroger kan op de afvoer worden aangesloten. Een condensdroger vangt het water in een bakje op.

el
door elske2001 Sep 14, 2017 om 13:53
Antwoorden / 1 Vragen

Het is een indesit condensdroger.
Programma staat op extra kast droog. Stond volgens monteur op juiste stand.
Wasmachine heeft 1800 toeren.
De was kwam  bijna net zo nat uit de droger als dat deze uit de wasmachine kwam.
Was is koud en dus nat als deze uit droger kwam.
Wilde ik de droger nogmaals aanzetten op hetzelfde programma bleef deze hangen en doorliep het programma niet meer.
Dan werdt de droger bloedheet ook aan de buitenkant.

Zat niet op de afvoer aangesloten.
Moesten deze ook al op advies van coolbleu op een trekschakelaar zetten, daar ik doorgaf dat de droger een piepgeluid bleef maken als er stroom op bleef staan (stekker in het stopcontact) dit was al de eerste week na aankoop.

Wachten op wat coolbleu nu zegt, ondertussen dus geen droger en geen idee wanneer ik deze terug krijg.

marita5
door marita5 Sep 14, 2017 om 14:01
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Panter22 , een condensdroger kun je met een slangetje achter de droger aansluiten naar de afvoer , waardoor het water meteen de afvoer inloopt , en niet in het bakje .

zoekster1
door zoekster1 Sep 14, 2017 om 14:03
1583 Antwoorden / 3 Vragen

O een Indesit, dat is echt een flutmerk.

di
door dickster Sep 14, 2017 om 14:28
69 Antwoorden / 2 Vragen

@elske2001: Ik weet veel van witgoed. NIet omdat ik het verkoop of repareer(al zou mijn resultaat bij jouw droger vrees ik niet slechter zijn ondanks dat ik blind ben) want wat jouw montuers ervan hebben gemaakt kan echt niet. Een piepend geluid terwijl het apparaat niet is ingeschakeld betekend lekstroom/kortsluiting. Het advies om een trekschakelaar te gebruiken is belachelijk. Inderdaad neemt het wat risico weg omdat je het apparaat dan waarschijnlijk vaker volledig zal uitschakelen, maar het is belachelijk om een klant niet ongeblikkelijk te waarschuwen dat een apparaat in die staat niet gebruikt mag worden. Begrijp ik goed dat als je de machine voor de tweede keer inschakelde de droger niet ging draaien maar wel gloeiend heet wordt? Dat betekend dat bij het tweede programma het verwarmingselement wel wordt ingeschakeld maar de motor en ventilatie niet, dat is een 100% garantie voor brand als je niet het geluk hebt dt de stop/aarlekschakelaar optijd omspringt. Dit apparaat is gevaarlijk. Water/roest op de ventilatie-as doet me vermoeden dat hij ergens heeft gelekt en daardoor electronica is aangetast. Deze machine is echt absoluut onveilig. En dat wordt je verteld door iemand die gek is op experimenten, zlef graag electronica in china koopt en bepaald niet bang is uitgevallen. Indeist is overigns inderdaad een slecht merk. Gecombineerd met de vaak ls slecht bestempelde service van whirlpool(de eigenar van indesit) kom je hier niet ver mee. Probeer of coolblue het apparaat wil omruilen voor een beko condensdroger. en NEE ik heb geen belang of aandelen bij beko. Maar er zijn condensdrogers van beko in dezelfde prijsklasse, en de kwalitiet is echt veel beter. Geef bij coolblue ook die dingen aan die je hier aangaf, ook het warm worden e.d. en dat je geen veilig gevoel meer bij deze machine hebt. Dit apparaat moet een ernstige fabrieksfout bevatten.

el
door elske2001 Sep 14, 2017 om 15:48
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb alles aangegeven zoals ik al omschreven heb maar ze willen geen concessies doen.
Ik heb zelfs aangegeven dat ik best een andere wil kopen maar dat kon ook niet pffff
Bij de tweede keer aanzetten draadt de trommel wel maar het programma blijft op het eerste led staan, dus ik moest de wasdroger uitzetten na een zeg half uur. De droger bloedheet wasgoed ook maar zo heet dat je het niet vast kunt pakken.

Vermoedelijk de ventilator die met brute kracht eraf gehaald moest worden met nijptan schroeven draaier enz.
De nieuwe moest er met geweld op gezetr worden.
eerste keer printplaat vervangen, geen verschil, tweede keer pomp, ventilator en afvoerslang met elektriciteitskabel doorgeduwd.
Monteur dacht dat er daar nog een stukje plastic zat van de fabriek.

Geen resultaat.
Conclusie coolbleu heeft deze nu weer voor reparatie en wil verder geen concessies doen.

di
door dickster Sep 14, 2017 om 17:31
69 Antwoorden / 2 Vragen

Heb je het programam de tweede keer weleens langer laten draaien? Want de symptomen die je beschrijft zijn voor indesit helaas normaal: bloedhete buitenkant(waar je letterlijk je handen aan zou kunnen branden) en was die je neit beet kan pakken is tijdens het droogproces ook normaal, de was wordt namelijk pas aan het einde gekoeld. een nromal droogprogramma duurt al gauw 1,5 uur dus ook het fit dat hij nog op het eerste onderdeel staat zou kunnen kloppen. Maar dan nog klopt er gneog niet. want de droger hoort in het eerste programma te functioneren, roest op de ventilatie-as hoort niet, en dat geluid als hij niet in werkign is klopt zeker niet. Probeer idd eens een klacht op www.klachtenkompas.nl veel bedrijven reageren dar wel en doen dan ook meer dan via de gewoen klantenservice.

Ge
door Genee Sep 14, 2017 om 19:53
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@dickster
Wanneer er een aardlek of kortsluiting is zal de aardlekschakelaar en bij kortsluiting de smeltveiligheid/automaat uitschakelen.
En is gebruik van trekschakelaar niet verplicht wanneer de droger in de badkamer staat?

di
door dickster Sep 14, 2017 om 20:29
69 Antwoorden / 2 Vragen

@toonder: er zijn genoeg vormen van kortsluiting waarbij de aardlekschakelaar/stop niet springt. Kort geleden nog meegemaakt met en magnetron en vroeger met een mixer. Het hoeft geen gevaarlijke ssluiting te zijn, zoals en relais dat blijft hangen, maar een droger behoort geen enle geludi te amken als hij niet is ingeschaekld. doet hij dat wel als er stroom opstaat dan wordt ergens stroom gevraagd waar dat niet de bedoeling is, en zoalgn niet duidelijk is wat, is dat geen veilige situaite. Wat betreft de trekschakelaar deze is alleen verplicht als de groep niet achter een aarlekschakelaar zit. Maar in alle gevallen is het raar dat de verkoper een trekschakelaar adviseerd als de machien een geluid maakt wat niet normla is, in plaats van de fout op te lossen.

Ge
door Genee Sep 14, 2017 om 20:47
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@dickster
Hoe merk je dat er een kortsluiting is als de stop niet springt?

di
door dickster Sep 14, 2017 om 23:13
69 Antwoorden / 2 Vragen

@toonder: doordat de rookwolken eruit sloegen. de mixer stopte met draaien en op hetzelfde moment sloegen de rookwolken eruit(zag ik niet want ik ben blind) maar werd me verteld door iemadn die naast em stond in de keuken en het was ook erg goed te ruiken erna. de magnetorn gaf een erg luide bromtoon, en daarna ook rookwolken(condensator gesneuveld vermeodelijk). IN beide gealeln geen enkele reactie in de meterkast terwijl er toch aarlek en niewue stoppen inzitten.

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2017 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Aks ik alles zo lees, is dat ding levensgevaarlijk. En de monteur die er aan gewerkt heeft een grote knoeier en prutser.

Hele slechte zaak van Coolblue om zo te handelen na alle klachten die u hebt, heel ongebruikelijk voor hen.

Hier valt ook niets meer aan te repareren, dus u zult een nieuwe, maar dan aub een beter merk, moeten eisen, of uw geld terug.

Gebruik de link van Marita5

marita5
door marita5 - Sep 14, 2017 om 19:25
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Elske2001 ,

De reactie en werkwijze van Coolblue is werkelijk niet te geloven , neem eens contact op met consuwijzer / of het Juridisch Loket in uw gemeente .

https://www.consuwijzer.nl/contact

Juridisch Loket , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/contact#

el
door elske2001 Sep 15, 2017 om 11:04
Antwoorden / 1 Vragen

Beste Maritas,

Had inderdaad ook klacht ingediend bij consumentenbond.
Er is gisteren gereageerd door Coolbleu dat er een nieuwe zal komen.
Wel gevraagt om een ander merk.

marita5
door marita5 Sep 15, 2017 om 11:11
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@elske2001 , fijn om te horen dat er een nieuwe zal komen , zou tijd worden , hopelijk krijgt u deze keer een goede , en geen die op een blauwe maandag is gemaakt . Bedankt voor het terugmelden , laat nog iets weten hoe het met de nieuwe droger gaat ., en welk merk u heeft gekregen .

Cookies
door Cookies Sep 15, 2017 om 11:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zie dat je om een Beko hebt gevraagd. In het goedkopere segment in ieder geval beter dan een Indesit (een Indesit die wil je niet).

di
door dickster Sep 15, 2017 om 12:19
69 Antwoorden / 2 Vragen

@carola.83: waar zie jij dat Elske2001 om een beko heeft gevraagd? Ik heb dat wel geadviseerd, maar ik zie enkel staan dat ze om "een ander merk' heeft gevraagd. ;-) of ben je helderziend? @elske2001: welk merk krijg je nu?

marita5
door marita5 Sep 15, 2017 om 12:23
11494 Antwoorden / 15 Vragen
Cookies
door Cookies Sep 15, 2017 om 12:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Dickster: ik ben idd helderziend, maar had het ook op Klachtenkompas zien staan.

di
door dickster Sep 15, 2017 om 13:08
69 Antwoorden / 2 Vragen

@carola.83: ;-) handige eigenschap helderziendheid. mij is ooit verweten dat ik geen echte blinde kon zijn omdat alle blinden volgens die persoon helderziend waren;-) @elsje2001: goed dat je op klachtenkompas hebt geklaagd. Ik hoop dat je een Beko krijgt. De goedkope lijn van Boch(geproduceerd in Spanje) is van veel mindere kwaliteit dan de dure lijn van bosch. Bosch dankt zijn goede naam vooral aan de in Duitsland geproduceerde machines, ik heb in mijn omgeving vaak matige droogresultaten gezien met de goedkopere bosch-modellen. Ik heb goede ervarignen met beko. Mijn condensdroger(goedkoopste type) was na 5 jaar nog als nieuw. Heb hem weggedaan omdat ik een was-droogcombinaite van Beko wilde kopen, de kringlooopwinkel was er erg blij mee. Maar blijf ver weg van indesit en whirlpool, allebei even slechte kwaliteit.

Cookies
door Cookies Sep 15, 2017 om 13:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@dickster: ben het 100% met je eens: beter een Beko dan een Bosch uit het goedkope segment. Helaas werkt mijn helderziendheid niet bij de staatsloterij.;-))

tijger1
door tijger1 Sep 15, 2017 om 13:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Natuurlijk werkt uw helderziendheid ook daar. U weet dat u niet wint. :-))

el
door elske2001 Sep 17, 2017 om 08:53
Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen allemaal,

uiteindelijk krijg ik dinsdag een Beko. Na wat concessies van beide kanten komt het dus nu eindelijk toch goed.

Alleen communicatie blijft niet optimaals kreeg bericht uw Bosch wordt verzendklaar gemaakt.
Dus maar even weer aangegeven dat het toch echt een Beko moest zijn.

We zullen het afwachten.

marita5
door marita5 Sep 17, 2017 om 08:56
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@elske2001 , bedankt voor het terugmelden , dat er weer een vergissing is gemaakt  , had ik inmiddels gelezen op klachtenkompas .

Cookies
door Cookies Sep 17, 2017 om 09:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@elske2001: mocht er dinsdag een Miele geleverd worden: mondje dicht.;-))

di
door dickster Sep 17, 2017 om 20:56
69 Antwoorden / 2 Vragen

;-);-) een miele zou mooi zijn voor de prijs van een indesit. Maar als coolblue zo door gaat vermoed ik dat ze dinsdag een bosch koelvriescombinatie leveren;-) @elske2001: heb je nog moeten bijbetalen?

ro
door roberthend - Sep 15, 2017 om 12:32
6 Antwoorden / 3 Vragen

Heel jammer dat Cool Blue U zo in de steek laat! Over het algemeen is de service OK maar ik heb ook een paar klachten over CoolBlue.
We kopen een vaatwasser en de mannen die hem brachten zijn een half uur bezig geweest met instaleren, zonder extra kosten GEWELDG!!! Daarom nog meer zaken aangeschaft. We willen een nieuwe printer omdat de oude niet werkt met windows 10. Ik gebeld naar CB met de vraag "is deze printer geschikt voor windows 10" Ja is geschikt, NIET DUS. Na heel veel instellingen veranderd te hebben (samen met CB) wert hij maar NIET alles werkt. We kopen een Samsung smart TV Ik gebeld met CB "kan ik het geluid instellen voor spraak" Ja kunt U instellen, NIET DUS!!! weer gebeld en goed geholpen om het geluid zo in te stellen dat ik spraak een beetje kan verstaan. Op advies van een verkoper een soundbar aangeschaft dan kan ik WEL spraak instellen. NIET DUS. weer gebed en goed gehopen door de helpdesk, maar GEEN spraak!!! Ik moet de subwofer even uit het stopcontact halen en later de tv weer aan, SOUNDBAR WERKT NIET MEER. Na 3 telefoongesprekken waarin ik keurig te woord werd gestaan kreeg ik te horen "belt U maar met Samsung" Heb ik gedaan en kreeg daar het advies "breng hem terug naar CB." Omdat ik GEEN doos meer had heb ik hem zelf naar Rotterdam gebracht!! Na verstreken reparatietermijn krijg ik een telefoontje "DE soundbar moet terug naar Samsung" Na 3 weken kreeg ik hem thuisgestuurd en de aansluiting lukte in een keer, MAAR het was een ander apparaat!!!
Over al deze ongein heb ik 3x gemaild ongeveer zo als deze mail, MAAR NOOIT IETS VERNOMEN VAN COOL BLUE. Ik heb nu geen zin meer om weer aan de telefoon te gaan hangen bijna alles werkt nu dus ben ik al blij, Maar over CB heb ik mijn grote twijfels!!!!

panter22
door panter22 Sep 15, 2017 om 12:47
6599 Antwoorden / Vragen

Voordat je een apparaat aan gaat schaffen kun je beter even op het internet speuren wat de specificaties zijn.
Bv. op Kieskeurig. Kun je meteen even kijken welke soundbar je nu hebt. Mogelijk een duurdere?
Als je speciale wensen hebt, dan naar de winkel en uitproberen.Of contact opnemen net de fabrikant. Achteraf is het gelukkig goed gekomen, maar wat een gedoe.

bu
door burgos - Sep 15, 2017 om 13:19
96 Antwoorden / 7 Vragen

Grof geweld???
Wat is er allemaal beschadigt?

marita5
door marita5 Sep 15, 2017 om 13:22
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@burgos , als u het topic / en de reacties volledig leest , dan weet u wat er allemaal beschadigd en vervangen is .

Cookies
door Cookies - Sep 15, 2017 om 13:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zie dat de Nieuwsbrief uit is. Daarom maar even de reactie van TS zo duidelijk mogelijk neer zetten. Misschien dat het toevallig gelezen wordt:

DOOR ELSKE2001 15 SEP. 2017 OM 11:04
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Beste Maritas,

Had inderdaad ook klacht ingediend bij consumentenbond.
Er is gisteren gereageerd door Coolbleu dat er een nieuwe zal komen.
Wel gevraagt om een ander merk.

tijger1
door tijger1 - Sep 15, 2017 om 13:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi dat u een nieuwe krijgt. Gang van zaken bij u was echt compleet ongebruikelijk voor Coolblue.

di
door dickster - Sep 19, 2017 om 11:37
69 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe is het afgelopen? Is de droger geleverd, en is het een beko of een bosch geworden? Welk type is het(zal er vast wel ergens opstaan)