te
door teo Jun 28, 2016 om 13:30
Huishouden & energie

Onderhoud parket

Welk product (was?) kan ik gebruiken voor n masief eiken parketvloer waarvan de laklaag is versleten.
Het ziet er wat mij betreft nu goed en natuurlijk uit.
Geen zin om de  hele vloer met n machine te schuren, maar wel met de hand opschuren,schoonmaken en eventueel in
een beschermende kleurloze was te zetten.
Bv. de bijenwas verkrijgbaar bij het kruitvat is mij te donker.
Zou bv. naturel bijenwas voor onderhoud van leder, verkrijbaar bij van haren geschikt zijn?

1219 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 28, 2016 om 13:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik lees op het net dat die vloer dan eerst geimpregneerd moet worden voordat er was op kan.

tenormin
door tenormin - Jun 28, 2016 om 17:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Volgens mij ga je uitglijden met een waslaag. Zal wel aan mij liggen dat niet willen schuren met machine maar wel met de hand iets is wat ik niet helemaal begrijp. Wat staat er op de pot naturel bijenwas dan?