aa
door aad smits Apr 13, 2019 om 20:33
Huishouden & energie

Over enige besparging

Ik hebt vanaf afgelopen zomer over enigiebesparing
Nog steeds bel ze mij nog steeds want moet ik doen
Mij telelfoon s  op bel me niet
vriendelijkegroeten ag smits

605 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2019 om 20:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet uw vraag een beetje duidelijker uitleggen, want hier is niet veel van te begrijpen.

gerbera
door gerbera Apr 14, 2019 om 10:29
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Probeer eens tussen de regels door te lezen, doen andere forumleden ook.

aurora1
door aurora1 - Apr 13, 2019 om 20:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet in gesprek gaan en opleggen?

me
door mein33 - Apr 13, 2019 om 21:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zodra u een energieritselaar aan de lijn denkt te hebben dan, zonder iets te zeggen, het telefoontje gelijk afbreken.
Na een aantal keren zal het vanzelf stoppen omdat ze dan wel doorkrijgen dat aan u niets is aan te smeren en te verdienen.
Nog even moed houden !!

tenormin
door tenormin - Apr 13, 2019 om 21:23
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Als u, net zoals de dame in de uitzending op een knop in de mail heeft gedrukt met "bekijk dit" (of iets van die strekking); niet meer op reageren. U zou, zoals uit de uitzending ook blijkt, een brief in uw brievenbus moeten vinden waarin u uw handtekening zou moeten zetten. Mocht u die brief ontvangen: rechtstreeks naar de papierverzamelaar. En nooit meer reageren op schimmige telefoontjes.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 14, 2019 om 10:47
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ik begrijp dat u vaak en ongewenst wordt opgebeld door een persoon die u een energiecontract wil aansmeren.
.Dan bent u absoluut niet de enige zoals ook al uit veel media meldingen is op te maken.

Evenals al genoemd: meteen opleggen, wilt u vriendelijk zijn: 'geen intersse' en opleggen.

U kunt omgekeerd, ook de telefoon een eind van u weghouden / wegleggen en niet opleggen. Dan kost het de beller geld (niet doen als u in het buitenland bent)   maar u zult merken dat die dan snel oplegt.