ka
door kappie Nov 3, 2016 om 21:05
Huishouden & energie

Reclamefolders,ondanks ja/nee sticker

Goedenavond.

Ondanks ja/ nee sticker hebben we nu een aantal keren een stapel folders in de bus gekregen.
er zat een folder bij van de verspreider Axender Enschede.
Hierop heb ik een mail gestuurd met dat we geen folders wensen te ontvangen.
de heer Veldkamp zou de bezorger erop aan spreken. Maar helaas zondag weer een stapel. Weer een mail gestuurd,de heer Veldkamp mailde mij terug dat de bezorger ze niet had bezorgd bij ons.
Daarop heb ik weer een mail gestuurd dat hij de hele stapel folders op kon halen bij ons.
Zou een collega van hem gisteren ( woensdag ) doen. Maar dus niet.
Ik heb vandaag weer een mail gestuurd met opnieuw ons adres,maar geen reactie ontvangen.
Kan ze natuurlijk bij het oud papier gooien,maar daar hebben wij geen sticker voor genomen. En die hebben we toch al tien jaar.Weet iemand hoe ik er wel vanaf kan komen.

16896 51 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2016 om 21:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat bent u een gelukkig mens, dat u over zo'n futuliteit zoveel drukte kunt maken. Blijkbaar helemaal geen andere zorgen.:-))

Misschien doet de buurman ze wel bij u in de bus.

[Internetredactie: Tijger1, iemand stelt een vraag, geef dan aub een inhoudelijk antwoord. Aannames over de gezondheid van de vragensteller zijn niet gepast.]

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 14:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Erg kinderachtig om zo'n reactie te tippen (ik weet wel wie) en nog kinderachtiger van de redactie om daar klakkeloos op te reageren. Tipgever, ga vooral je gang hoor met tippen van deze reactie. Als je een beetje lef hebt, maak je je hier even bekend!

besseldekker
door besseldekker Nov 4, 2016 om 15:32
123 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was dus niet de tipgever, maar in een rubriek "Vraag en beantwoord" maak je niet zelf uit hoe je reageert. Mensen met een vraag moeten niet ontmoedigd worden, en dit gebeurt hier helaas met enige regelmaat wél. Men stelt een vraag niet voor niets. Enig gering inlevingsvermogen is wel gewenst. Als u zo graag wilt oordelen en veroordelen, begin dan een rubriek "beoordeling van vraagattitudes". Ik ben benieuwd of veel mensen daar behoefte aan zullen blijken te hebben.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 15:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Reprimande aan mijn adres is onjuist, ik heb het niets eens gehad over de gezondheid van de Ts. Maar goed. Inhoudelijke reactie. Als die verschrikkelijke overlast van reclameblaadjes niet stopt, zou ik rechtsmaatregelen treffen tegen de werkgever van de bezorger. Want ja/nee op de brievenbus. Hoe duidelijk willen ze het hebben?

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 16:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@besseldekker: V&A is een forum waar iedereen op kan reageren, we krijgen niet betaald door de VARA en we hebben ook geen arbeidsovereenkomst. En ik zie heel wat liever dit antwoord van tijger1, dan al die FOUTE antwoorden van reageerders die DENKEN enige kennis van zaken te hebben. Met regelrechte FOUTE antwoorden, breng je een vragensteller tenslotte van de wal in de sloot.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@besseldekker. Ik heb genoeg inlevingsvermogen. Ik zou zeggen,  lees eens wat reacties van mij door op vragen van belang. Persoonlijk heb ik een blauwe kliko in mijn tuin staan. Als die vol is met kranten en blaadjes gaat hij naar de scouting. Zijn ze heel blij mee, want dan krijgen ze geld van de gemeente. Mooi toch? Een baan voor de bezorger en geld voor de scouting. Ik hoef het alleen maar van de mat op te rapen en in de kliko te doen. Prima voor de economie.

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 22:53
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@HULDE aan degene die de admin tipte, weg met die plusjes  loosers, weg met die domme aanname `s , weg met het beledigen van vraagstellers, @besseldekker neem het tijger1  en @carola.83     niet kwalijk, ze menen op deze site in hun eigen dwaze fantasy wereldje te leven, en zich het recht te menen toeëigenen over alles en iedereen van wie ze NIETS weten al een oordeel te mogen hebben, en deze  te ventileren, T is triest, maar gewoon alles wat je leest van deze 2  ter kennisgeving aannemen en niet op reageren. écht. Lees  nu eens wat @Tijger1 schrijft  "Ik heb genoeg inlevingsvermogen"
terwijl die net een schop onder zn kont  hebt gehad van de admin met het verzoek op te houden met mensen te kwetsen, Echt, zit  hier te gille van de lol, kijken wat deze "forum"leden nu weer bedenken?  En omdat @Carola83 niet betaald  krijgt ? schrijft  ze dat nu écht ?? man man , heeft @Tijger gelijk, en zijn alle andere forumleden niet goed wijs..en nu heb ik écht ff een slok water nodig, In de psygiatrie heb je hier een woord  voor, maar dat is NIET aan mij, dit  te ventileren...van de week wilde @TIjger1  nog  met me knikkeren, ik heb hem voorzichtig  verteld  dat ie dan huillie huillie naar huissie zou gaan, omdat z n knikkertjes op waren, . hahaha  wat een stel.................

tenormin
door tenormin Nov 5, 2016 om 01:17
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@eclipse, denk dat je bij dit (onnodige) commentaar geen slokje water nodig had. En welk woord in de geestelijke gezondheid heb je dan voor ogen?
Begrijp absoluut niet dat je 'hulde' schrijft  aan degene die de redactie tipte: past niet bij iemand waarvan ik dacht sportief te zijn. Dommage, schade, pity, jammer.

holstein
door holstein Nov 5, 2016 om 11:39
922 Antwoorden / 16 Vragen

Het is punt is dat er veel mensen reageren om het reageren en proberen een ander terecht te wijzen, reageer als je denkt een meerwaarde te kunnen zijn op de vraag en anders niet en neem een ander niet de maat, ieder vult zijn leven zoals hij wil....

wa
door walsum107 Nov 6, 2016 om 19:03
54 Antwoorden / 0 Vragen

Tijger1. Als regel ben ik het wel redelijk eens met uw reacties. U krijgt een +2 op uw antwoord. Onbegrijpelijk. Futiliteit, geen andere zorgen waar bemoeit u zich mee, geen andere zorgen. Het gaat immers om een ja/nee sticker, nee zal duidelijk zijn. Als de nee genegeert wordt dan dient de bezorger aangesproken te worden. Maar die zal wellicht bezorgen en betaald op aantallen, weet ik veel, dus die pleurt alles in elke brievenbus, ja of nee, da's ook begrijpelijk. Het toont alleen maar aan dat de goedwillende uitvinder van de nee sticker er grandioos naast zit. Heb gisteren en vandaag weer een groot aantal reclame folders ontvangen. Even schiften en bekijken wat mogelijk voordeel oplevert. 90% verdwijnt ongezien in de papierbak in de hoop dat de beloofde recycling bewaarheid wordt. Oh ja, de plasticverpakking gaat in de plastic zak. Nog één, misschien doet uw buurman ze wel in uw bus. Ik ken mijn buurmannen en in zo'n geval was het rap over. Eigenlijk ben ik dus die gelukkige mens waaraan u refereert.,

tijger1
door tijger1 Nov 6, 2016 om 19:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@walsum107. Fijn dat u ook een gelukkig mens bent.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 3, 2016 om 21:24
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Goedenavond Kappie,
door de vele ja/nee stickers die geplaatst worden houden de bezorgers paketten over die ze kwijt willen, ik krijg ze daarom denk ik dubbel en ja op naar de papierbak dan maar.

tenormin
door tenormin - Nov 3, 2016 om 21:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Jeetje, ik heb ook een ja/nee sticker en ook ik krijg desondanks reclamemateriaal in de bus. Ga echt geen energie steken in de verspreider ervan te mailen o.i.d. Daar zijn toch de papierbakken voor. En omdat u ook ja op de sticker heeft krijgt u waarschijnlijk wel het plaatselijke idiootje (krantje), dus u heeft al papierafval (ook misschien abonnement op een krant). Maakt ook niet uit hoe lang u zo'n sticker heeft, toch?

[Internetredactie: Tenormin, Ú wilt misschien geen energie steken om reclame te stoppen, een ánder wel. Respecteer dat.]

ka
door kappie Nov 3, 2016 om 22:32
5 Antwoorden / 5 Vragen

Dacht toch echt dat ik ervoor mocht kies wat ik wil ontvangen. Vandaar de sticker.
En het is hier geen idioot krantje,maar met plaatselijk nieuws en alles wat er in onze gemeente belangrijk is.

tenormin
door tenormin Nov 3, 2016 om 22:44
16816 Antwoorden / 108 Vragen

"Wij", in onze Gemeente noemen het 't plaatselijk idiootje: is liefkozend bedoelt omdat we er allemaal ons commentaar op mogen/kunnen geven op soms bizarre berichtgeving over wat de Gemeente nu weer rare plannen heeft.

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 07:15
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zo was te lezen in de plaatslijk idioot, dat er per de eerste van november 2016, vrijelijk op onbeschaamde folder-bezorgers,geknuppeld  mag worden, naar aanleiding van het vinden van Ca  500 kilo drukwerk in "het slootje aan de singel", heeft het de gemeente behaagt extra camera `s  neer te hangen, Dit  heeft niets  van doen met de mooie roodharige met lange benen die aan de singel is komen wonen, aldus een woordvoerder van de gemeente , en is het geheel toevallig  dat deze aan de slaapkamer kant hangt, aldus de woordvoerder van de woordvoerder, tevens  heeft de secretaresse van de woordvoerder een memo doen uitgaan dat de woordvoerder enkelt  de mening  van zijn woordvoerder verkondigt  en het niet zijn mening  betreft maar van de eerst genoemde woordvoerder,vermeldde de secretaresse van de secretaresse die het via  de stagiare naar de plaatselijkje idioot postte .waar nog  steeds  druk gedebatteerd wordt in de redactie kamer wie nu de "idioot"is, tevens  heeft slagerij t hammetje, varkenspootjs in  aanbieding . dit bericht wordt gesponsord door folderen doen we met z n allen. voor al Uw  drukwerk, en ja/nee stickers  "de stenograaf"...

Politebericht: De politie is op zoek naar getuigen die op 2  November aanwezig  waren toen er het stoffelijk overschot  van een bezorger werd  gevonden, in het slootje aan de singel, met in zijn luchtpijp, zes  folders  van de plaatselijke groenteboer , sluit  de politie zelfmoord of een ongeluk uit.

ja
door jackyh Nov 4, 2016 om 13:23
953 Antwoorden / 4 Vragen

Wij noemen het altijd "het sufferdje".

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 16:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@redactie: Goed bezig met die overbekende linkse betutteling! Wanneer krijgen we ons salaris?

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 17:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is dat voor rare bedoening vandaag dat de redactie in reacties gaat inbreken om commentaar te geven? Nieuwe stagiair aangetrokken soms?

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 17:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ze zich zo graag bemoeien met de reacties, kunnen ze dat beter doen bij de zeer vele FOUTE reacties die hier op dit forum gegeven worden. Maar ja, daar hebben ze waarschijnlijk niet genoeg mankracht voor.

tenormin
door tenormin Nov 4, 2016 om 17:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Verrek, aan mij de "eer" om reacties in reacties een knaller van de redactie te krijgen. Hij is fijn. Hebben zeker nog nooit meegelezen in alle andere commentaren. Ik ben me er niet van bewust, redactie, dat IK iemand niet respecteer, IK (ik kan het in commentaar nog steeds niet in vette letters schrijven) mag toch zeker wel schrijven hie IK omga met ongevraagde reclame, zoals iedereen. En ja, AAN DE REDACTIE, ik ben het dan wel degelijk met @tijger1 en @Carola.83 eens. Maar, forumleden, ik "speel" in reservetijd,  helaas, dus moet me maar nog meer terugtrekken om antwoord te 'mogen' geven.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 17:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dan zelfs nog Tenormin kapittelen. :-)) Maar ja iets van Eclipse doorlezen, zal teveel moeite kosten.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 17:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin. +10

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 17:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1 en tenormin: ik heb hierover zojuist een mailtje gestuurd naar de jullie bekende Hr. A.

hutch
door hutch Nov 5, 2016 om 07:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat gaan we nu krijgen...??? Gaat de redactie inhoudelijk mee discussiëren? En dat in een reactie van een gebruiker zelf?? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Iemand terecht wijzen, dan wel reacties verwijderen, ok! Wat ik lees in de reactie van @Tenormin is niets fout aan. Of verveelt de redactie zich een beetje? Doe dan mee onder jullie eigen naam: '@Redactie'.

tijger1
door tijger1 Nov 5, 2016 om 09:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hutch. Ja, het is uitermate wonderlijk wat "internetredactie" doet. Het gaat niet over een telefoonnummer of naam die verwijderd wordt, maar commentaar en dan zelfs nog in een reactie.

ja
door jackyh - Nov 3, 2016 om 22:04
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zijn de nieuwe regels niet zo dat je met zo'n sticker juist wel folders wilt ontvangen?

tenormin
door tenormin Nov 3, 2016 om 22:12
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Er mag dan veel in taalgebruik zijn veranderd, Ja/Nee betekent nog steeds hetzelfde @jackyh.

ja
door jackyh Nov 3, 2016 om 23:53
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ja maar de betekenis van de sticker is veranderd. Het was met sticker geen reclame. Nieuw is zonder sticker is geen reclame o.i.d.

diumenge
door diumenge Nov 4, 2016 om 06:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een onzin, dan zou iedereen die geen reclame wenst te ontvangen het ineens wel ontvangen en omgekeerd.

eva de bruin
door eva de bruin Nov 4, 2016 om 13:21
7 Antwoorden / Vragen

Dat willen ze doen in Amsterdam, maar volgens mij is dat nog niet geeffectueerd. Ik vind dat trouwens terecht; geen sticker = geen reklame. Ik hoef mijn mooie design brievenbus toch niet te ontsieren met iets waar ik niet om gevraagd heb?

pi
door pieterwolters Nov 4, 2016 om 15:31
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Het moet toch niet gekker worden. Dat er zelfs voor dit soort futiele dingen regeltjes worden gemaakt. Zo'n sticker geeft gewoon aan wat je wilt. Punt. Kennelijk hebben we nog te veel mensen die niets te doen hebben en dan maar regeltjes gaan verzinnen. Aan de andere kant wel mooi: ons land is zo perfect dat we ons hier over druk gaan maken.

ka
door kappie - Nov 3, 2016 om 22:15
5 Antwoorden / 5 Vragen

Ja,ik ben een gelukkig mens,en nee in onze buurt gaan we goed met elkaar om.
En worden geen folders bij iemand anders in de bus gestopt.
Ik dacht toch echt dat de nee geen reclamefolders in de bus en ja wel het plaatselijke krantje in de bus was.
En het is hier geen flutkrantje,maar een fatsoenlijk regiokrantje..

marita5
door marita5 - Nov 3, 2016 om 22:17
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kappie ,

Goh , als dat alles is wat ik in mijn leven zou krijgen ( reclame ) , sprong ik een gat in de lucht .

Lees deze tips eens door , klik op de rode regel .

https://sochicken.nl/zo_word_je_een_kalmer_mens_3_stappen

ka
door kappie Nov 3, 2016 om 22:35
5 Antwoorden / 5 Vragen

Fijn voor u.
Maar ik dacht toch dat ik zelf kan beslissen wat ik wel of niet in de brievenbus wil ontvangen.

ka
door kappie Nov 3, 2016 om 23:36
5 Antwoorden / 5 Vragen

Goedenavond.

Fijn voor iedereen die gereageerd heeft dat ze hun frustraties? hebben door gegeven.
Maar nog steeds geen verstandig antwoord op mijn vraag gehad.
Dacht toch echt dat dit een forum was om antwoord te krijgen op een vraag die men stelt.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 00:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee hoor, ik ben niet gefrustreerd, en ik zou dat ook niet raken door een reclameblaadje in de bus.

marita5
door marita5 Nov 4, 2016 om 07:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Kappie , Maar nog steeds geen verstandig antwoord op mijn vraag gehad., lees mijn reactie van 22.44 meld u aan bij postfilter.nl

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 10:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Topic gaat over ongeadresseerde reclame. Aanmelden bij postfilter heeft daarvoor geen enkele zin.

marita5
door marita5 - Nov 3, 2016 om 22:44
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Kappie ,

Hier kunt u aangeven ( Postfilter.nl ) wat u wel / niet in uw brievenbus wilt , lees de rechterkolom .

https://www.postfilter.nl/

eclipse
door eclipse - Nov 3, 2016 om 22:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

tijger1 aanname `s  van persoon zijn veelal van een bedenkelijk niveau, mensen kunnen zich ergeren aan reclame via  de bus. het is niet aan tijger1 om te beweren dat kappie er geen last van heeft, evenmin dat het een futiliteit  betreft, daar deze geen enkel inzicht  heeft in het functioneren van de persoon die de vraag stelt. een beetje minder aanmatigende reactie had  wel van respect getuigt, kappie heeft de sticker niet als kerstversiering, mogelijker wijs  is er een neuwe bezorger, dezen moeten meestal even wennen, dus kappie enig  geduld  betrachten zou U ook sieren..drukwerk is overigens prima voor bovenop de keukenkastjes, dus  maak van een ergenis  een deugd.. U weet dat de bezorger op Zondag komt, kleine moeite deze even te verzoeken Uw  bus  te mijden... wordt wel wat lastiger als je 10 hoog  woont..

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 00:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat heel veel mensen blij zouden zijn als dat hun enige "last" was. Drukwerk bovenop de keukenkastjes? Lijkt me moeilijk de Ts beweegt zich voort met een scootmobiel. En hoe ik reageer maak ik zelf wel uit.

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 09:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

tijger1 , misschien tijd  om je duim na te kijken, zie nl nergens een scootmobiel vermeldt. wederom een aanname  die kant  noch wal raakt , mochten andere forum leden wel een scootmobiel in het schrijven zien , verneem ik dat graag

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 10:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan misschien even verder kijken dan uw neus lang is.

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 10:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: +10

reflecs
door reflecs Nov 4, 2016 om 12:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Niet dat het er ook maar iets toe doet, maar Ts schrijft niet dat hij/zij een scootmobiel gebruikt ;)

marita5
door marita5 Nov 4, 2016 om 13:15
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@reflecs , staat ook niet in de vraag , maar Ts heeft een scootmobiel , ik zie Ts niet met een scootmobiel voor keukenkastjes staan ;-)) @Eclipse u heeft in uw reactie Kappie in het blauw staan ( profiel ) als u daar op klik dan ziet u dat Ts 2 vragen heeft gesteld mbt scootmobiel .,

reflecs
door reflecs Nov 4, 2016 om 13:29
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@@@ "mijn man"

marita5
door marita5 Nov 4, 2016 om 13:44
11495 Antwoorden / 15 Vragen

heb ik overheen gelezen , maakt in feite ook niks uit , een scootmobiel heeft niks te maken met reclamefolders .

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 15:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

dankjewel @Marita5 ,@Reflecs. ik zie het, maar het is niet mijn bedoeling, om maar in ieders profiel te duiken, bij een vraag,
Overigens heeft haar "Man "ereen".goed dat jullie dat zien.
Maakt de opmerking van @Tijger alleen maar triester. Het geeft direct mijn mening meer kracht , dat je mensen niet moet bekritiseren op hun gedrag/ vragen,daar het heel pijnlijk ken zijn. wat voor de één een eitje is , kan door degene die een vraag stelt  zéér  kwetsend zijn, Waar @Kappie prima reageerde, en @Tijger in fatsoenlijke  bewoordingen van commentaar voorzag.
Wij zijn r niet om mensen die vragen stellen in het belachelijke te trekken, maar om ze proberen te helpen. @Carola83 die de idiote aanname `s van @Tijger toejuicht, hoe zielig  kun je zijn, in de wetenschap, die beiden van @Kappie hebben.   Wat voor de één zeer normaal is, ken voor één ander zeer pijnlijk/kwetsend zijn,
Is  het dan niet onze taak, mensen die een vraag stellen, specifiek aan de kassa site ( forum) deze mensen met respect te behandelen, ipv domme aanname `s  rond  t strooien, en mensen mogelijkerwijs  op hun ziel te trappen. Ik reageer ook niet als ik er geen antwoord op hebt, dat laat ik over aan forumleden die het wel kunnen, @Tijger reageert op elke vraag met niet terzake doende opmerkingen, Besef dat mensen in goed vertrouwen aan ons  hun probleem voorleggen, Gelukkig zijn de meesten respectvol en proberen hun best te doen het probleem op te lossen, Daar heb ik respect voor, daar het soms ook veel speurwerk is, om een vraag te kunnen beantwoorden, of  hem/haar de goede link te verstrekken.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 17:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is er kwetsend aan een scootmobiel? Prima toch dat als mensen die nodig hebben, zo'n ding ook hebben? En waarom linkt u driemaal naar het profiel van de Ts en tweemaal naar het mijne? Over geen antwoord gesproken, uw hele reactie bevat geen antwoord.

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 18:05
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@tijger1 , ga je nu de boel omzitten draaien ? je lijkt wel een klein kind, en nee logisch dat deze geen antwoord  bevat slimme @ TIJGER , het is nl een reactie.  snuggere .........  Sughtttttt   ....man, man , man ., om te janken dergelijke figuren , verder  reageer ik niet meer op jouw  kennis en beledigingen @Tijger, t `is de kool niet waard. man man hoe dom kun je wezen.

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 20:15
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@tijger1, Om nu van je gezever af t zijn, kopieer ik even wat de admin jouw  heeft verzocht:
kopie
 [Internetredactie: Tijger1, iemand stelt een vraag, geef dan aub een inhoudelijk antwoord. Aannames over de gezondheid van de vragensteller zijn niet gepast.]

neem aan dat Carola83, haar +10 aan jou, met plaatsvervangend schaamte deze maning  terharte neemt,

tevens  ben ik blij dat de admin, nu eindelijk je negatief gedrag jegens  vraagstellers kenbaar heeft gemaakt. Nu nog  een slotje erop. ervan leren, en mensen die vragen stellen met respect en terughoudendheid benaderen . Het goede in d mens is vergevingsgezindheid en het vermogen anderen te respecteren.

Vergeet niet dat het voor velen best moeilijk is om iets te vragen zeker als het dan nog  vreemden zijn, en dan gelijk een deksel op hun neus  krijgen, Tevens  hulde voor @kappie, die jou ondanks jouw beledigingen je netjes te woord  stond.................................................................FIN

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 21:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan nog maar een keer de vraag. Waarom linkt u tweemaal naar mijn profiel en driemaal naar die van de Ts?

Want dat heeft dus helemaal niets met de vraag van de Ts van doen, enkel maar gezever van uw kant. En waar heb ik de Ts beledigd?

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 22:26
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Tijger1, mag ik U naar de reactie van de admin verwijzen, Ik neem Uw  geneuzel ter kennisgeving  aan.

tenormin
door tenormin Nov 5, 2016 om 01:23
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Jezus, heb JIJ de redactie getipt? Nou ja, alles kan, jammer dat ik in je geloofde, @eclipse

eclipse
door eclipse Nov 5, 2016 om 08:49
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@tenormin         Hallo tenormin,  absoluut  NIET, geen idee, Carola83  zegt het t weten wie wel. hierboven verwijs ik enkelt naar een posting van de redactie,

Ik los  mn eigen geschillen op door hoor en wederhoor, ik zag ergens  nog  een opmerking  van de redactie, ook niet van mij hoor, geen idee, sterkte mij overigens  wel in mijn standpunt  mensen niet te beledigen die een vraag komen stellen.
Carola83  kreeg overigens dat commentaar van de redactie, ze had het over betutteling, en vrijwillig, en ze hebt geen salaris genoten van de vara, iets over linkse betutteling  e.d  ..hoop dat je je standpunt  herziet  :-)   gr  Han .
ö", hoop dat er vandaag gewoon een normale dag komt, heb geen zin om er nog  woorden aan vuil te maken, denk dat we allemaal onze mening  wel hebben geventileerd. . Dus even duidelijk stellen, met beiden reactie `s van de admin had ik NIETS te maken.

tijger1
door tijger1 Nov 5, 2016 om 09:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@eclipse. Carola.83 kreeg helemaal geen commentaar van "internetredactie".

eclipse
door eclipse Nov 5, 2016 om 09:34
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@TIJGER!, dan zou ik toch maar eens verder kijken dan jouw neus lang is , srry inkoppertje, gewoon even zoeken staat er 100% Heb er gisteren nog een reactie onder gezet,hopende U van voldoende informatie te hebben voorzien.. overigens  ken ik geen "internetredactie ", wel de kassa admin, internetredactie `s  zijn meer voor dagbladen,

tijger1
door tijger1 Nov 5, 2016 om 12:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan nog maar een keer Eclipse. De internetredactie, daarmee ondertekenen ze ZELF, heeft GEEN opmerking geplaatst bij een reactie van Carola.83, maar slecht bij Tenormin en mijzelf. Dus dat inkoppertje gaat ver naast.

Ma
door Marimelda Nov 23, 2016 om 21:21
58 Antwoorden / 11 Vragen

@Tenormin, 5 nov 2016.
Waar, waar ... ziet u Jezus? Sinds wanneer eigenlijk is Ecipse Jezus geworden?

simon55
door simon55 - Nov 3, 2016 om 23:50
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb de KASSA sticker bij m n bel en zie NOOIT meer reclame folders

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 06:44
1561 Antwoorden / 370 Vragen

simom55, die hadden ze bij mij na 2  dagen al eraf gejat  :-(

costnix
door costnix Nov 4, 2016 om 09:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb een dikke laag blanke lak overheen gesmeerd, toen de sticker bij mij gejat was. De sticker zit er nogsteeds op.

ja
door jackyh Nov 4, 2016 om 13:29
953 Antwoorden / 4 Vragen

Is de sticker zo klein of is uw bel zo groot.

tenormin
door tenormin Nov 4, 2016 om 13:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, waarschijnlijk naast de bel geplakt. Hoop dat die brievenbus er dan ook naast zit. ;-)

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 16:57
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Tenormin  :-)   bij de bel heb ik een godsdienst, jehova `s, ramenzemers en ik heb al stroom   en ik ga niet in discussie dus niet bellen aub , en de brieven bus  die ouda vara  sticker en nog  een ander  bescheidener  nee/ nee  sticker..niet teveel stickers, straks  zien ze mn deur  nog  aan als reclame zuil  :'(

hansje klein
door hansje klein - Nov 4, 2016 om 00:20
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik wil een sticker op de tv "geen reclame meer a.u.b."!

ji
door jingle Nov 4, 2016 om 12:50
36 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil em wel komen plakken!!! Wel een flinke grote hè... :) :)

hansje klein
door hansje klein Nov 4, 2016 om 13:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik schuif nú nog steeds een poster voor het scherm wanneer er reclame is....

reflecs
door reflecs Nov 4, 2016 om 13:23
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik wil een sticker op de radio ;)

ge
door gewicht Nov 4, 2016 om 18:39
170 Antwoorden / 1 Vragen

Hansje Klein, dan hou je niet veel over om nog naar te kijken.

diumenge
door diumenge - Nov 4, 2016 om 06:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Al is dit de "enige last" van Kappie, dan maakt dat nog niets uit. Nee is Nee, en daar heeft de bezorger zich gewoon aan te houden. Ik zou zeggen spreek de bezorger de volgende keer persoonlijk aan indien de folders weer in de bus worden gegooid.

Marcel.v.Dam
door Marcel.v.Dam - Nov 4, 2016 om 06:52
2 Antwoorden / Vragen

Wat een trieste reacties hier allemaal op het Kassa forum. Een Nee Nee sticker is er niet voor niets. Ik ervaar het ook als een probleem wanneer men deze negeert. Heeft niets te maken met me druk maken,  Etc etc.  Vooral kleine folders denkt men gewoon toch in je bus te kunnen doen. En ook politieke partijen tijdens verkiezingstijd. Met name SP,  D66 en GroenLinks hebben er een handje van.
Meenemen naar m'n huis of papierbak? Daar begin ik niet aan. Er is ongevraagd en tegen mij wil iets bij mij in de bus gedaan dus ik gooi dit drukwerk gewoon op straat.

diumenge
door diumenge Nov 4, 2016 om 07:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je gooit het "gewoon" op straat? Dan ben je lekker asociaal bezig.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 10:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marcel. En dan praat u over "triest"? . Wat u doet is asociaal.

tenormin
door tenormin Nov 4, 2016 om 10:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Lijkt mij  meer een provocerend schrijven van @marcel van dam, hoe toepasselijk. ;-)

ja
door jackyh Nov 4, 2016 om 13:31
953 Antwoorden / 4 Vragen

Maar dan zorgt hij wel weer voor meer banen, Samson banen. Net zoals bij zijn kasteel.

eclipse
door eclipse Nov 4, 2016 om 17:24
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Als ze nu eens een briefje van 50 er doorheen kieperen,of zo `n lekkere reep verkade chocolade, of als Gaston aanbelt. uiteraard met bloemen, een vette check, en autosleuteltjes, haal ik mn stickers  eraf en de punaise van de bel. ook wel bekend  als de duimspijker. maar deze gebruik ik enkelt in de laatste week van het jaar. wil ik wel even m`n  respect uitspreken voor de mensen, jongeren en ouderen die door weer en wind  kranten bezorgen. Ook degene  die reclame verspreiden. Folders in de bussen die niet zijn voorzien van een ja/nee , of  nee / nee sticker of mischien/denkernogoverna sticker. T is een rotklus  voor weinig,

Ma
door Marimelda Nov 23, 2016 om 21:23
58 Antwoorden / 11 Vragen

Overtollig papier kun je gewoon bij oud papier doen. Met een NEE-NEE Sticker heb je in ieder geval minder extra papieren drukwerk.

Marcel.v.Dam
door Marcel.v.Dam - Nov 4, 2016 om 06:56
2 Antwoorden / Vragen

En dan hier te horen krijgen dat je je te druk maakt. Terwijl men zich hier druk maakt over waar je de pindakaas voor 3 cent goedkoper kunt aanschaffen .

ti
door tilpend - Nov 4, 2016 om 09:14
131 Antwoorden / 0 Vragen

Woont u misschien in een flat of zijn er meerdere brievenbussen naast elkaar? Er zijn helaas genoeg mensen die het grappig vinden om hun folders bij iemand in de bus te doen die een ja/nee sticker heeft.

de
door dehenky - Nov 4, 2016 om 09:22
15 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je goed gekeken welke Ja/Nee-sticker je hebt? Je hebt twee dingen die zo'n sticker tegen kan gaan, namelijk ongeadresseerde reclamedruk en huis-aan-huisbladen. Met een Ja/Nee-sticker zeg je dus dat je maar een van de twee niet wilt. Ik neem in dit verhaal aan dat je wel gewoon het buurtkrantje wil ontvangen. Het kan dus zijn dat de bezorger in verwarring is dat je Nee tegen huis-aan-huisbladen zegt en Ja tegen reclamefolders. Mijn advies: laat het vervangen door een Nee/Nee-sticker. Dan krijg je niet meer het buurtkrantje, maar dan moet je maar afwegen of je liever die kwijt wilt of de folders wilt behouden.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat het onbeschoft is dat wanneer je er expliciet om vraagt geen drukwerk meer bij je te bezorgen ze dat alsnog doen. Geen goede zaak van de bezorger van de folders van (o.a.) Axender

costnix
door costnix - Nov 4, 2016 om 09:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij werd er ook ongewenst reclamefolders in mijn brievenbus gepleurd ondanks mijn NEE/NEE sticker.
Ik heb de verzorger er vriendelijk op aangesproken en wat bleek?.....
De distributeur had hem wijsgemaakt, dat de sticker betekende, dat er wel reclame in mijn brievenbus mocht worden gestopt.
De man zelf kon er niets aandoen, dat hij laaggeletterd was.
ik heb de pakketten reclame ongefrankeerd teruggestuurd naar de distributeur.
Op een gegeven moment hield de bezorging op

Cookies
door Cookies - Nov 4, 2016 om 10:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Daarvoor kun je een folder gebruiken die in je brievenbus wordt gegooid.

DOOR HANSJE KLEIN - 4 NOV. 2016 OM 00:20
1033 ANTWOORDEN / 19 VRAGEN

Ik wil een sticker op de tv "geen reclame meer a.u.b."!

fl
door flipflipsen - Nov 4, 2016 om 12:44
17 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een hele grote sticker plakt op je TV, dan werkt dat echt wel.
Zie je helemaal niks meer.

Alternatief, TV uitzetten.

ji
door jingle - Nov 4, 2016 om 12:52
36 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou alle resterende pakketten vragen en een afspraak maken met de oud-papierboer of hij ze even komt halen...
Wedden dat ie blij is!!

costnix
door costnix Nov 4, 2016 om 13:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moet je ze wel in de (blauwe) papiercontainet doen.

ji
door jingle Nov 13, 2016 om 09:16
36 Antwoorden / 0 Vragen

Bij ons komen ze ze zonder iets ophalen.....

zi
door ziso - Nov 4, 2016 om 12:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zijn er toch altijd mensen die het raar vinden als iemand een vraag stelt.
Kappie heeft last van de reclame folders en vraagt zich af wat hij hieraan kan doen. Hij wacht niet op antwoorden zoals o.a. Tijger geeft.
(Tijger als u geen ander antwoord heeft, geef dan helemaal geen antrwoord en laat ieder in zijnof haar waarde.)

Kappie ik begrijp uw frustratie heel goed, ook ik heb een ja/nee sticker op de brievenbus.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 13:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Klik in de reactie van @marita5 van 3 november  22.17 en al uw frustatie is voorbij.:-))

zi
door ziso - Nov 4, 2016 om 13:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zijn er toch altijd mensen die geen normaal antwoord op een vraag kunnen geven, zoals o.a. Tijger.
Tijger als u een normale vraag als een futuliteit af doet en vindt dat Kappie hier zoveel drukte om maakt, kunt u beter geen antwoord meer geven. Ieder mens mag zich wel of niet druk maken om iets.

Kappie, ik begrijp uw frustratie, zelf heb ik ook een ja/nee sticker op de brievenbus, en ondanks dat krijg ik ook nog wel eens reclame binnen. De bezorgers verstoppen die dan in het regionale krantje.

Ma
door Marimelda Dec 8, 2016 om 21:26
58 Antwoorden / 11 Vragen

Is ook mijn ervaring geweest. Ik heb nu een Nee-Nee Sticker. Maar dan mis je weer werkelijk alles, zoals een gemeentekrantje, dat vind ik dan weer jammer. Het is alles of niets.

thei
door thei - Nov 4, 2016 om 13:05
5 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij zitten er alleen nog maar folders van de pizzaboer in. En dat terwijl ik geen pizza lust. Gewoon terugsturen naar het adres dat erop staat. Uiteraard zonder een postzegel op die brief te plakken.

carcassonne
door carcassonne - Nov 4, 2016 om 13:10
29 Antwoorden / 10 Vragen

een van de redenen kunnen zijn waarom u nog reclame folders krijgt ondanks u sticker.
is dat de bezorgers betaald krijgen per aantal folders die ze bezorgen.
en dat ze het vaak ook nog moeten insteken.
vaak word ze ook nog gevraagd om de ja en nee stickers bij te houden.
want dan kunnen de reclame bedrijven de bezorgers minder folders bezorgen zodat ze minder hoeven te betalen aan loon.

de meeste mensen sparen dus die folders op of bezorgen wel.
om zoveel mogelijk geld te verdienen.
voor 500 folders inclusief insteken en bezorgen kan je per week maar 3 tientjes verdienen.
en daar ben je dan heel lang mee bezig.

dus ik zal er niet zo druk om maken.

ja
door jackyh Nov 4, 2016 om 13:34
953 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien zijn het mensen die nog geen Nederlands kunnen lezen.

reflecs
door reflecs - Nov 4, 2016 om 13:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo kappie,
De (niet standaard) sticker die ik heb, is na ruim 10 jaar behoorlijk vervaagd en moet vervangen worden. Misschien is dat bij u ook het geval?

Als het bezorgen gestopt is, en u heeft erg veel "voorraad",  is er misschien wel een vereniging of school die er belangstelling voor heeft.

ko
door korenbloem2000 - Nov 4, 2016 om 13:19
33 Antwoorden / Vragen

Misschien ff handig om de folderbezorger op te wachten en hem dan betrappen?

eva de bruin
door eva de bruin - Nov 4, 2016 om 13:32
7 Antwoorden / Vragen

L.S.,
ik krijg geen stapels met reclame in de bus, maar foldes van pizzatenten, schoorsteenvegers e.d. Ik heb een standaard mail gemaakt voor al deze lieden, dus dat is een kwestie van knippen en plakken en bewaar mails in een apart mapje zodat ik aktie kan ondernemen wanneer ze weer de fout in gaan. Werkje van 2 seconden. Overigens net een knul aangesproken die vrolijk weer de folders in de brievenbus duwde. Ik kwam net thuis en heb hem gevraagd of hij kon lezen.
verder allemaal hele flauwe opmerkingen over 'als dat alles is', 'of heeft u niets beters te doen'.
dit is mijn tekst:

Geachte heer, mevrouw,

U heeft vandaag een medewerker flyers in brievenbussen laten stoppen. Ik wijs u er op dat deze medewerker ook flyers heeft gestopt in brievenbussen met een 'NEE/NEE en JA/NEE' -sticker.
Deze stickers zijn niet voor niets op de resp. brievenbussen geplakt en ik wijs u er dan ook op dat bij een volgende keer ik u zal aangeven blij de reclamecodecommissie, hier zijn namelijk duidelijke afspraken over gemaakt.
Vooralsnog vertrouw ik erop dat u uw bezorgmedewerker beter zult instrueren in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

dit is wat ik doe en ik hoop dat het langzaam beter zal worden.
Overigens ben ik van mening dat mensen die reklame willen hebben ook maar zo'n ontsierende sticker moeten plakken en niet degene die niets wil hebben. In Amsterdam zouden ze daarmee proefdraaien, maar ik weet niet hoever ze zijn.
ik hoop dat u hier overigens iets aan heeft.

mvg
shh

xy
door xyhout - Nov 4, 2016 om 13:43
2 Antwoorden / 0 Vragen

ja hoor, gewoon per post - ongefrankeerd - terugsturen ...

Ha
door Hades60 - Nov 4, 2016 om 14:14
9 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kappie,

de bezorger is vaak iemand uit de buurt. Wacht hem/haar zondag even op en spreek hem/haar hierop aan. Je weet meteen wie het is. Geef ook meteen de folders terug. Vertel hem/haar dat hij/zij bij een volgennde bezorging de folders bij hem/haar in de tuin terug vindt. Meestal zijn het nog jongeren die nog bij pa en ma wonen. Wedden dat zij dat niet leuk vinden? Probleem opgelost.

ag
door agapon - Nov 4, 2016 om 14:25
115 Antwoorden / 0 Vragen

Opsturen naar de verspreider met vermelding portokosten ontvanger.
Erger is als je hele stapels met appier gedumpt vindt in parken en bossages van verspreiders die het niet zo nauw nemen.
Dit soort vervuiling van de natuur gebeurt hier regelmatig.

me
door mennovs - Nov 4, 2016 om 14:43
1 Antwoorden / Vragen

Klacht indienen bij de reclamecodecommissie. Verzender mag zich verweren en krijgt bij eerste overtreding vaak waarschuwing en bij herhaling boete.

Zonde voor het milieu al die papierverspilling! Goed dat u hier iets tegen wil doen.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De reclamecodecommissie kan geen boetes opleggen.

he
door henk.aa - Nov 4, 2016 om 14:45
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik mag juist wel graag wat reclame in de brievenbus .
Dan weet ik wat er te koop is .
Maar ja smaken verschillen dat is nu eenmaal zo .

jj
door jjhensens - Nov 4, 2016 om 15:15
1 Antwoorden / 7 Vragen

TJa, wat dacht je van de ongevraagde folders in de verpakking van de varagids??
Dat verdorie met een sticker van de vara op de deur tegen ongevraagde reklame !!

fam. JJ Hensens
Veendam.

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 16:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

VARA gids opzeggen.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 17:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Pas maar op met uw advies, nieuwe internetredactie vandaag.:-))

besseldekker
door besseldekker - Nov 4, 2016 om 15:22
123 Antwoorden / 0 Vragen

Kappie, u hebt volkomen gelijk. Het kan natuurlijk voorkomen dat een folder toch, bij vergissing, in uw gestickerde bus wordt gestopt, maar dit is duidelijk geen vergissing.

Wat u kunt doen? Telefonisch niet al te veel, vrees ik. Is er een mogelijkheid dee bezorger te onmoeten (op zijn/haar komst te wachten) en beslsit maar wel vriendelijk te zeggen dat u, in verband met uw sticker, geen foldeers verwacht? Geef ze daarbij terug. Vriendelijk zijn heeft twee voordelen: het is wellicht effectiever; bovendien werkt zo'n folderaar voor een laag loon, heeft dus haast, en verdient het ook weer niet om geschoffeerd te worden. (Dat was u vast ook niet van plan.)

U kunt ook nog een brief aan de distributeur sturen, maar of dat helpt? Wijs er daarbij op dat uw sticker er niet voor niets zit, én dat die is ontwikkeld in samenwerking tussen overheid en distributeurs.

De reacties in dit forum die geen antwoord zijn, maar veeleer een oordeel inhouden, kunt u het beste negeren. Mensen denken, ook hier, vaak dat ze in de positie zijn om te oordelen. Daarmee dreigen ze het nut van dit forum te ondergraven: wie stelt er dan nog een vraag? Mensen bepalen zélf wel wat voor hen van belang is, en wat futiel.

(PS Ik zie dat onder anderen Eva de Bruin al iets dergelijks heeft gezegd, en heel ter zake. Sorry voor de doublure.)

Cookies
door Cookies Nov 4, 2016 om 16:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het nut van dit forum wordt heel wat meer ondergraven door beantwoorders die hoofdzakelijk regelrechte FOUTE antwoorden geven.

eekje0
door eekje0 - Nov 4, 2016 om 15:28
12 Antwoorden / 9 Vragen

redactie heeft gelijk om een reactie te plaatsen, men vraagt iets en je hoort niet kinderachtige antwoorden te geven vind ik.
dat er toch reclame in de bus word geduwd komt ook omdat men per folder betaald word, ook als men ze ergens dumpt wat ik nog wel eens mee maak.
 het is wettelijk niet toegestaan volgens mij om ongewenste reclames te ontvangen als men dat aangeeft.
men kan ook de winkels zelf erop aanspreken dat men hun folder  toch  bezorgd. die horen contact op te nemen met de verspreider ervan.

hammond
door hammond - Nov 4, 2016 om 15:40
122 Antwoorden / 15 Vragen

De folder en weekblad bezorger bij ons in de buurt gooit de folders van NEE stickers gewoon in de afvalbakken op straat. Een beetje slecht voor het milieu maar zo  hou je de werkgelegenheid in stand.

pa
door pawana - Nov 4, 2016 om 15:52
8 Antwoorden / 5 Vragen

Als je de afzender weet, moet je de folders in een ONGEFRANKEERDE envelop terug sturen!

door 526996 - Nov 4, 2016 om 16:02
32 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u echt niks anders om u druk over te maken dan een paar reklamefolders.pak ze op gooi ze in de papierbak en stuur het bedrijf elke week een mail dan lost hetzich vanzelf op.

sinypots
door sinypots - Nov 4, 2016 om 16:14
55 Antwoorden / 1 Vragen

Maakt u zich aub niet zo druk om folders, in de papierbak voor de goede doelen!

ft
door ftm - Nov 4, 2016 om 16:33
102 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet daar niet zo'n punt van maken.

10 jaar een ja/nee sticker en voor het eerst in al die jaren is er per ongeluk een paar keer iets mis gegaan. Dat is toch geen ramp.

Spreek dan de SP eens aan. Die trekken zich in verkiezingstijd nooit iets aan van ja/nee of nee/nee stickers. Of van plakverboden: de stad hangt dan vol met SP posters op plekken waar dat niet mag..

De SP aanhangers doen dat zeker niet per ongeluk. Die stoppen hun folders bewust in alle brievenbussen, sticker of niet.

ge
door gewicht - Nov 4, 2016 om 18:33
170 Antwoorden / 1 Vragen

Ben het helemaal eens met tyger1. Even doorkijken die reklame, staan toch vaak interesante aanbiedingen in, daana in de papierbak voor de vereniging.
Waar je niets aan hebt daar ga je je toch niet druk om maken ?
Een ja/nee sticker, ik moet er niet aan denken, komt er helemaal niets meer in de bus.
Ook ik denk dat het niet de bezorger is maar eerder kwajongens die willen pesten.
De bezorgers worden door de verspreidorganisatie behoorlijk op hun huid gezeten als er klachten zijn over de niet en in dit geval ongewenste bezorging.

ha
door halex - Nov 4, 2016 om 22:59
1374 Antwoorden / 4 Vragen

@Redactie
Fijn dat u redigeert, maar overdrijven is ook een vak. Net als TS doet toen hij/zij schreef: 'Daarop heb ik weer een mail gestuurd dat hij de hele stapel folders op kon halen bij ons.' Iedereen snapt dat zo'n e-mail ridicuul is.
Principiëel gedrag is niet verboden (hoewel vaak wel stompzinnig), maar dan heeft men ook te accepteren dat er principiële reacties komen. Zoals bijvoorbeeld opmerkingen dat een oud papier bak er niet voor niets is.
Van afval weggooien wordt TS niet minder. En als TS op een nette en normale manier blijft klagen, houdt de ongewenste bezorging vanzelf wel op. We hebben het hier niet over overlast van jaren, maar over een brievenbushouder die pas twee keer heeft gereclameerd.
De reacties van een aantal ervaren forumleden lees ik dan ook niet als ongepast, maar als een sterk verwoord beroep op het gezonde verstand van TS (en van de redactie).

eclipse
door eclipse - Nov 4, 2016 om 23:04
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Iemand een glaasje water voor me ? @Carola83, vindt zichzelf schijnbaar superieur,aan andere forumleden,  en wilt betaald krijgen van de vara,
Als Brecht ( Met respect)  meer tijd  zou hebben en @Carola83  in de studio zou uitnodigen hebben we de leukste prijspakker van de week op het end  en die mag @TIJGER1 dan plussen ... om te gille ... maar goed, over tot de orde van de dag, mensen helpen....

eclipse
door eclipse - Nov 5, 2016 om 00:16
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Carola83, nu al helderziende ook ?

door carola.83 4 nov. 2016 om 14:56
8801 Antwoorden / 20 Vragen

Erg kinderachtig om zo'n reactie te tippen (ik weet wel wie) en nog kinderachtiger van de redactie om daar klakkeloos op te reageren. Tipgever, ga vooral je gang hoor met tippen van deze reactie. Als je een beetje lef hebt, maak je je hier even bekend!
Waarom is de reactie van de admin  "klakkeloos" ?
Tipgever, maak je bekend, anders  zal Carola83 wel ff ??, Ooit  bij Carola83 opgekomen dat de redactie meeleest ? maar misschien is dr glazen bol beslagen, En ken ze het stokje van harry Potter niet vinden om ons  weg te toveren,en als ze het beledigen van mensen kinderachtig  vindt, hoort ze m.i niet thuis op een of welk forum dan ook.Nu ze ook al over dr niet genoten salaris  klaagt , ga ik ernstig  twijfelen,
Misschien dat @Carola83 de definitie van klakkeloos maar even moet googelen, er zijn Ca  60 reactie `s  na de dubieuze aanname `s van @tijger1, en dan noemt  @Carola83  het "klakkeloos" ?

costnix
door costnix Nov 6, 2016 om 21:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gaat u lekker? :-(

eclipse
door eclipse Nov 6, 2016 om 22:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@costnix  , Prima, dank voor je bezorgtheid. Als het minder gaat zal ik het U laten weten.

costnix
door costnix Nov 23, 2016 om 22:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U lijdt aan Morbus Parlando Cervicalis Posterior Acuta Gravis, neigende naar de chronische vorm :-(

jj
door jjromgens - Nov 5, 2016 om 11:40
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ongeadresseerde reclame
Heb je een brievenbussticker maar krijg je toch ongeadresseerde reclame, dan kun je een klacht indienen bij de adverteerder of verspreider. Kopiëer deze klacht indien schriftelijk, want deze moet je eventueel opvoeren bij de Stichting Reclame Code.
Heb je binnen vier weken geen reactie van de adverteerder of verspreider, laat het dan weten aan de Stichting Reclame Code:  https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?paginaID=73

we
door weethet - Nov 5, 2016 om 12:15
107 Antwoorden / 2 Vragen

Redactie dat u dit soort vragen toe laat is al vreemd. de  ergernsi van  de altijd actieve en juiste antwoorden gevende  tijger1 en ternormin  zou u toch  tot bezinning moeten leiden om dit soot non sense vragen niet te laten plaatsen.

tijger1
door tijger1 Nov 5, 2016 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De vraag stond zelfs in de nieuwsbrief.:-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 6, 2016 om 14:57
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Tja, wat een probeem. Laat ik nu geen stikker nee nee op mijn brievenbus hebben maar één van Gelders Landschap en laat nu een bezorger die hebben aangezien voor een nee nee! Wat een probleem was dat voor mij, slapeloze nachten maar niet heus. Nu wist ik toevallig wel wie deze grote fout had gemaakt.

Ma
door Marimelda - Nov 21, 2016 om 00:00
58 Antwoorden / 11 Vragen

Nooit iemand gehoord van een 'Nee-Nee Sticker'? Dan krijg je niets, behalve de gewone post van Post.nl of andere postbedrijven.

Een 'Ja-Nee Sticker' is bij ons alleen Weekbladen en geen ongeadresseerd reclames of ander drukwerk (nIet te verwarren met drukwerk op de w.c.)
Dus geadresseerd drukwerk krijg je wel in de brievenbus.
Omdat ik papier wilde sparen (dus eigenlijk de bomen) heb ik een Nee-Nee Sticker op mijn brievenbus geplakt. Dat gaat prima.
Ja, twee Zondagskranten vond ik overdreven. Vroeger hadden we die ook niet, en er staat bijna elke week praktisch hetzelfde in.

Alleen sommige krantjes die ik wel fijn vond om te lezen krijg ik dan ook niet. Maar ja,  je kunt niet alles hebben.

Ma
door Mat Matheij - Nov 23, 2016 om 21:27
986 Antwoorden / 3 Vragen

Op het in de bus krijgen van ongewenste reclamefolders staat voor het bedrijf een hoge boete. Wijs ze daarop. Overigens ken ik in persoon het omgekeerde.

costnix
door costnix - Nov 23, 2016 om 22:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik stuurde ze gewoon ongefrankeerd terug naar de distributeur.

Ma
door Marimelda - Dec 8, 2016 om 21:46
58 Antwoorden / 11 Vragen

Het wordt gewoon tijd om alle Zondagskranten af te schaffen. Zet alles in 1 Weekblad, net als vroeger en vergeet de kerkelijke diensten er niet bij te zetten, waar en wanneer en hoe laat. Het christelijk geloof is al te lang al in de ban gedaan bij diverse weekbladen en in (regionale) kranten. Genoeg aandacht geweest nu voor de heidense elementen in onze samenleving die lijkt wel een vlucht hebben genomen in onze Nederlandse samenleving.