ho
door horst767@yahoo.com Feb 10, 2019 om 16:31
Huishouden & energie

Schadevergoeding Eneco

Ik ben al langer dan vier jaren bezig met een schadevergoeding van schade opgetreden door nalatigheid van Eneco. Ook door tussenkomst van mijn advocaat zit er weinig schot in. Eneco heeft de schade erkent maar komt niet over de brug

1374 9 Rapporteer

Topantwoord

Thijs12
door Thijs12 - Feb 10, 2019 om 16:34
532 Antwoorden / Vragen

Je krijgt misschien wel veel mails met je mailadres op een openbaar forum. Kun je beter veranderen .

Topantwoord

ja
door janf43 - Feb 10, 2019 om 16:34
733 Antwoorden / 0 Vragen

En de vraag is? En dan ook nog een tegenwerkende advocaat?

Topantwoord

simon55
door simon55 - Feb 10, 2019 om 16:35
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En.........is de brug open of dicht  ?

tenormin
door tenormin - Feb 10, 2019 om 16:39
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dan de advocaat maar achter de vodden zitten. Duur geintje trouwens, 4 jaar een advocaat hebben. Maar goed, een vraag lees ik niet, dus weet ook niet wat u weten wilt.

diumenge
door diumenge - Feb 10, 2019 om 16:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als er door tussenkomst van je advocaat weinig schot in zit, dan kan je maar beter een andere advocaat zoeken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2019 om 17:12
16827 Antwoorden / 202 Vragen

a. als al gezegd de advocaat achter zijn vodden zitten, u betaalt daarvoor en als u klachten over de advocaat heeft kunt u bij de deken van de orde een klacht indienen.
 M.b.t ENECO is dit ook een manier https://www.consuwijzer.nl/energie/energiemarkt/toezicht/klacht-energiebedrijf-netbeheerder-indienen-bij-acm

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2019 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou m'n gebruikersnaam even wijzigen!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

aurora1
door aurora1 - Feb 10, 2019 om 17:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wij kunnen daar niets aan doen, dwz ik in ieder geval niet. Dit is ook de rubriek Vraag&Beantwoord en ik lees geen vraag.
Dus zou ik denken, die advocaat maar achter de broek zitten of een andere advocaat nemen?

panter22
door panter22 - Feb 10, 2019 om 18:04
6599 Antwoorden / Vragen

Hoe bedoel je, Eneco heeft de schade erkend. Wil Eneco het schadebedrag betalen, maar staat het bedrag nog steeds niet op je bankrekening?
Mogelijk is dan het dossier gesloten en is er vergeten een opdracht tot betaling te geven.
Even bellen met Eneco en je weet hoe of wat.