in
door ing38 Mar 21, 2014 om 18:14
Huishouden & energie

Site Nike Air Max

http://www.nikeairmax-schoenen.nl is een site waar je dus in nederland goedkope nike airmax zou kunnen kope nu zeggen zij dat ze 24-7 telefonisch bereikbaar zijn ik geloof dat dit geen veilige site is omdat zij geen telefoonnummer erbij hebben staan en aangezien ze wel aangeven 24-7 bereikbaar zijn hoe kan ik dit oplossen

8231 7 Rapporteer

door 14peter - Mar 21, 2014 om 18:48
567 Antwoorden / 2 Vragen

Die webwinkel heeft geen keurmerk, geen vestigingsadres, geen telefoonnummer, geen kvk-nummer (staan althans niet op de site) en bij SIDN blijkt dat het domein in de VAE geregistreerd staat onder een alles behalve nederlands aandoende naam..

Als dit geen oplichter is...

door 14peter - Mar 21, 2014 om 18:50
567 Antwoorden / 2 Vragen

Als u nog eens iets via internet wilt gaan bestellen; er staan hier wat bruikbare tips die u goed kunt gebruiken

hutch
door hutch - Mar 21, 2014 om 23:57
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Die site is net een maand oud (of jong?). Zelden zo'n amateuristische website gezien.

"ik geloof dat dit geen veilige site is omdat zij geen telefoonnummer erbij hebben staan en aangezien ze wel aangeven 24-7 bereikbaar zijn hoe kan ik dit oplossen."

Dat eerste geloof ik ook en dat tweede is heel makkelijk: gewoon niets kopen/bestellen via die site. Maar ja, die (relatief) goedkope schoenen lokken toch wel.... of niet?

Die website is geregistreerd door een Chinees (in de VAE?). Die site heeft dus totaal niets te maken met het bekende merk 'Nike', zoals die site suggereert: 'Copyright © 2014 Nike Air Max. Powered by Nike Air Max Nederland'.

En die totaal nietszeggende logo's onderaan die site zijn al helemaal om te lachen.
Die website voldoet ook totaal niet aan de Nederlandse wetgeving.
Degene die via deze site wat bestelt moet wel heel erg naïef zijn.

Ik vermoed dat Nike NL hier snel een eind aan gaat maken.

door 14peter - Mar 22, 2014 om 00:39
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=sidn]Registrar
PDR Ltd.
F/19 RAK FTZ
Ras Al Khaimah, P.O. Box #16113
UAE
Verenigde Arabische Emiraten

In de VAE ja...

hutch
door hutch - Mar 22, 2014 om 00:44
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Die website is gewoon knip en plakwerk. Contact via een hotmailadres.......
hoe professioneel kun je (niet...) zijn. En zeer slecht Nederlands......

Zomaar een voorbeeldtekst van zo'n website:
"Uw producten zijn erg dol op mij , heeft veel gekocht , maar sommige hoe is niet op voorraad ? Zal niet bestellen?"

Tja.... ook ik kon er om lachen. Hoewel die laatste zin klopt wel aardig: inderdaad niet bestellen!

Maar er zijn de laatste tijd meer van die wazige websites met dezelfde structuur opgedoken. Wat dacht u van bijv.:

printertjekopen.nl - leukedingenshop.nl - schoenen-kamer.nl - retweetdit.nl - nikeairsportschoenen.nl - nikeairmax90store.nl - airjordansbestellen.net - nieuwste90sneaker.nl ...... enz. enz.

Nooit bij dergelijke websites wat bestellen. U heeft bij dergelijke websites maar één zekerheid en dat is dat u géén zekerheid heeft.

sn
door snoepje72 - Sep 3, 2014 om 17:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

2 maanden geleden hier wat besteld.
geen problemen gehad en werd keurig bezorgd na ongeveer1 week

ri
door rickdekkernl - Oct 17, 2014 om 11:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=snoepje72 schreef op woensdag 3 sep 2014, 17:53]2 maanden geleden hier wat besteld.
geen problemen gehad en werd keurig bezorgd na ongeveer1 week

Ik ben wel blij dat je dit even reageert want ik begon al te vrezen, ben nu een week aan het wachten en hoop dat ze snel komen