door Carla Asselman 20 mrt. 2017 om 21:57
Huishouden & energie

Slimme meter met hoog verbruik

Sinds 2012 wonwn wij in een huis waar een slimme meter hangt. vanaf het begin haebben wij een hoge electrischiteit verbruik. Met hetzelfde gezin in het vorige huis hadden wij een veel lager verbruik.
We hebben al een keer alle apperatuur gemeten en kunnen het verbruik niet herleiden. 
We hebben vragen gesteld bij NUON daar konden ze ons niet verder helpen. Sinds 2 jaar over gestapt naar Essent. OOk nu was de rekening hoog. Ze konden ook daar niets voor ons doen. 
Na het zien van de uitzending over slimme meter zou ik graag mee genomen willen worden in het onderzoek van de netwerkbeheerder. Zodat we kunnen achterhalen waar het verbruik vandaan komt of dat het aan de slimme meter ligt.



1032 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door tenormin - 20 mrt. 2017 om 22:05
15829 Antwoorden / 97 Vragen
0

Na het zien van de uitzending.... dat was Avrotros, Radar @carla asselman. Wel leuk dat de meeste mensen dan bij Kassa hun vraag stellen. Die ongetwijfeld wel zal worden beantwoord. Leve Kassa. ;-)

door tijger1 - 20 mrt. 2017 om 22:07
41515 Antwoorden / 21 Vragen
0

Kijk de uitzending nog eens na en u weet wat u kunt doen.

door marita5 - 20 mrt. 2017 om 22:11
9803 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Carla Asselman ,

Na het zien van de uitzending over slimme meter zou ik graag mee genomen willen worden in het onderzoek van de netwerkbeheerder. 

Dit was bij Radar .

Meld hier uw klacht , dit kunt u alleen nog vanavond doen , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/oproepen/meldpunt-klachten-over-je-slimme-meter/
 

Bekijk hier of uw slimme meter op de lijst voorkomt ,  ( slimme meters die mogelijk meer verbruik meten .) 

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/detail/dit-zijn-de-10-slimme-meters-die-mogelijk-meer-verbruik-meten/ 

Stappenplan uw energieverbruik controleren , 

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/detail/stappenplan-controleer-jouw-energieverbruik/

Bekijk hier de uitzending van Radar nog eens over de slimme meter . 

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/20-03-2017/slimme-meter-van-het-meterkastje-naar-de-muur/

Ge
door Genee - 20 mrt. 2017 om 23:02
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoe hoog is dat verbruik dan?
Het kan natuurlijk ook zijn dat de meter in uw vorige woning te weinig aangaf.
Overstappen naar een andere leverancier helpt natuurlijk niet.
Gemiddeld genomen moet u rekenen op een verbruik van zo'n 3500 kWh per jaar.

door Redacteur - 21 mrt. 2017 om 15:56
933 Antwoorden / 62 Vragen
0

Dit onderwerp kwam aan bod bij televisieprogramma Radar. Wij verwijzen u vriendelijk door naar hun meldpunt over slimme meters: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/oproepen/meldpunt-klachten-over-je-slimme-meter/.

- Redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

be
ben er moe van - 7 mei 2021 om 09:02
Winkels & webshops
Geen fatsoenlijke oplossing OK tankstation?

Geen fatsoenlijke oplossing OK tankstation?

Toch wel een vreemde reactie als je mijn klacht ziet? Kort gezegd bedankt voor het melden jammer dat u teveel betaald heeft maar wij hebben er iniedergeval van geleerd. De reactie kwam na meer dan een week, genoeg tijd gehad om dit allang te onderzoeken ( tip ????, ik heb in de klacht de locatie datum en tijd aangegeven de bon is er zo bij gezocht). ... Lees meer

Ju
Justin1234 - 7 mei 2021 om 18:48
Winkels & webshops

Bedrijf wil 125€ niet terugbetalen door ontbreken orginele verpakking

Ik heb online een bed gekocht. Toen het bed bij ons geleverd wordt kwamen we er achter dat 1 van de pootjes er niet onder paste. Wij hebben toen de klantenservice gebeld en er zou een week later een monteur langs komen. Een week later komt er geen monteur dus wij bellen weer, blijkt er geen afspraak ingepland te zijn. De eerst volgende monteur zou pas weer een week later kunnen komen.

D ... Lees meer

Mu
Muscha - 7 mei 2021 om 13:54
Computers & telefonie

Het 2G netwerk van Simpel stopt. Nu heb ik onlangs mijn contract verlengt

Ik heb onlangs mijn contract bij Simpel verlengt en nu stopt simple het 2G netwerk en werkt mijn telefoon vanaf 1 juni waarschijnlijk niet meer. Simpel zegt dat ik dat had kunnen weten, maar ze hebben mij daar bij contractverlening niet op geattendeerd en het staat ook niet in de algemene voorwaarden. Simpel beweert nu dat ik of een nieuwe telefoon kan kopen en het netwerk kan blijven gebruiken of ... Lees meer