Sasruud
door Sasruud Jan 9, 2018 om 09:21
Huishouden & energie

Spaarconsul.nl

Wij hebben deze mensen gespoken, dan moet je accepteren en heb je 14 dagen bedenktijd. Dit op 04-01-2018 gedaan en vandaag de Eon gebeld dat ik toch niet bij hun de stroom en Gas wil afnemen zoals besproken met spaarconsul.nl. Bij de Eon is nog niets bekend. Spaarconsul.nl reageert niet op mails en de telefoon wordt ook niet opgenomen. Wat nu? Op 05-01-2018 al de eerste mail verstuurd dat ik niet door wil gaan met het aanbod. Ik heb print screens van het aanbod met de bedenktijd. De overeenkomst. De uitgaande mails met ontbinding herroeping van het bovenstaande. Ik heb diverse print screens dat ik e-mail enz.

3352 9 Rapporteer

Topantwoord

Sasruud
door Sasruud - Jan 9, 2018 om 09:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

Super, dank u wel.

marita5
door marita5 Jan 9, 2018 om 09:48
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

hutch
door hutch - Jan 9, 2018 om 15:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Spaarconsul.nl is van plussales.nl.

Over ons: "Plus Sales Groep is een succesvolle Nederlandse bedrijf met vestingen in Den Bosch en Antalya. Marketing is ons vak, sinds 2014 zijn wij actief op het gebied van marketing. Het team bestaat uit goed opgeleide ervaren verkoopadviseurs."

Tja, ligt eraan wat men onder 'goed opgeleide' verstaat.

Als u genoeg bewijs heeft dat u binnen die 14 dagen opgezegd heeft, althans geprobeerd hebt op te zeggen zoals u aangeeft, heeft u niets te duchten.
Het is uiteraard niet zo, dat als een 'bedrijfje' nergens op reageert, dat u dan aan een contract vast zit.
Dit is een beruchte werkwijze van malafide 'bedrijfjes', die uiteraard ook niet aangesloten zijn bij een overkoepelende brancheorganisatie.

Deze website (spaarconsul.nl) is sinds oktober 2017 geregistreerd en wil mogelijk binnen een recordtijd veel geld ehhhhh..... 'verdienen'.

Heel goed dat u alles bewaart. Houdt ook een journaal bij, waarin u alles duidelijk omschrijft, bijv. met u wie wat en hoe besproken heeft.
Licht ook uw huidige energiebedrijf in dat men probeert u te belazeren.

hutch
door hutch Jan 9, 2018 om 15:54
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De hele layout van de website spaarconsul.nl ziet er erg amateuristisch uit. De Nederlandse taal laat ook te wensen over.

Sasruud
door Sasruud Jan 10, 2018 om 09:49
1 Antwoorden / 1 Vragen

Goede morgen, Dat had ik gisteren ook gevonden inderdaad over het adres etc. Zojuist contact gehad met Eon deze hebben goed geholpen en alles is opgezegd. Tevens aangegeven dat spaarconsul dit verkoopt ook namens hun. Ze zouden hiervan een aantekening maken en dit ook verder behandelen. (hopen dat ze er ook iets mee doen). Uitgelegd dat ik al meerdere keren contact heb proberen op te nemen met eerder genoemd bedrijf via mail/telefoon maar hier geen enkele reactie op heb gekregen de afgelopen dagen. Normaal ben ik erg voorzichtig met de zaken die worden aangeboden via telefoon en mail, en zoek ik zelf wel waar het goedkoper of beter kan.

Dank jullie wel voor de hulp

hutch
door hutch - Jan 9, 2018 om 15:46
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat ook héél vreemd is, is dat dit 'bedrijfje' een adres gebruikt (Docterskampstraat 2A 5222 AM, 's - Hertogenbosch) waar opslagruimten verhuurd worden.

Opslagruimte voor een 'adviesbureau'?? Dat klinkt zeer onbetrouwbaar.

Bezint eer ge begint. Pas op voor dit 'bedrijfje'....!!

hutch
door hutch - Jan 9, 2018 om 16:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat de website spaarconsul.nl ook helemaal ongeloofwaardig maakt is het aantal consumenten/ondernemers dat zij hebben bewogen om over te stappen.

In totaal 72433. De website is geregistreerd op 9 oktober 2017 = 63 werkdagen.
Deel 72433 door 63 werkdagen = 1150 per dag.....

Hoeveel personeel zou men hiervoor nodig hebben?
Of wordt iedereen maar afgeraffeld, waardoor men dat krijgt wat TS hier beschreven heeft.

Het valt mij ook op dat zij het afgelopen uur niemand hebben kunnen bewegen om ook over te stappen. Het aantal blijft constant gelijk.
Of worden wij met die cijfers ook enorm voor de gek gehouden. Pure misleiding dus.

hutch
door hutch Jan 9, 2018 om 19:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dat zij nog tijd hebben om 95674 kopjes koffie te drinken..... Dat zijn er 1520 per dag!! Dat is nog eens een grootverbruiker.

costnix
door costnix - Jan 9, 2018 om 18:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In het vervolg: “Klik, tuut, tuut, tuut!” C.q. “Nee, dank u !”

diumenge
door diumenge - Jan 10, 2018 om 10:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoezo moet je accepteren? Dat bepaal je nog altijd zelf.

hutch
door hutch - Jan 10, 2018 om 11:50
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Gelukkig.....

Spaarconsul.nl ziet in dat zij beter kunnen stoppen met hun onzin. Het aantal 'consumenten' en 'ondernemers' is gelijk gebleven sinds gisteren.
En van narigheid durven ze ook geen koffie meer te drinken.....

Ya
door Yasp0 - Apr 21, 2018 om 13:12
1 Antwoorden / Vragen

Het telefoonnummer op de website is niet in gebruik. Ook het nummer van plussales is niet in gebruik.

De website oogt ook erg onprofessioneel (standaard template) en bevat weinig tekstuele inhoud.

Helaas zagen wij dit pas na afloop. Ik ga gelijk contact opnemen met EON.