ja
door janie2309 Nov 8, 2011 om 16:40
Huishouden & energie

Sticker verwijderen

weet men een oplossing om een sticker van de brievenbus te verwijderen ik heb al van alles geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden.

23888 28 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2011 om 17:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

janie2309, je schrijft al van alles te hebben geprobeerd, dus neem ik aan ook sticky tape remover? Ander wordt het blijven boenen met schuursponsje en zeep totdat het opgelost is (de sticker). Een ander idee heb ik ook niet zo voorhanden, omdat ik niet weet wat je al hebt gedaan.

ja
door jannet1977 - Nov 8, 2011 om 17:13
64 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je het al met de föhn geprobeerd? Zie hier. Als dat niet werkt, kijk dan ook eens bij de reacties op die tip, want daar staan ook nog goeie tips bij.

postkoets
door postkoets - Nov 9, 2011 om 12:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Janie,
overhet algemeen werkt wasbenzine heel erg goed.
Succes!

wi
door winter2011 - Nov 9, 2011 om 12:52
4 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Janie

Nagellakremover werk meestal goed.
Succes!

robtien
door robtien - Nov 9, 2011 om 12:54
269 Antwoorden / 10 Vragen

met stickerverwijderraar onlangs heb ik het zelf gedaan met schuurmiddel. biede werken perfect hier.

postkoets
door postkoets - Nov 9, 2011 om 12:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nagellak-remover is wel aceton, dus pas op met de verf/lak van de deur!

rlsailer
door rlsailer - Nov 9, 2011 om 13:05
3 Antwoorden / 2 Vragen

een zeer oud middel is pindakaas neem een klein klonder en smeer het net zolang rond tot het vet de lijm oplost

wi
door wilwes - Nov 9, 2011 om 13:14
8 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad met pindakaas en wrijven met een droge doek.

de
door defibobbie - Nov 9, 2011 om 13:18
7 Antwoorden / 3 Vragen

Een doekje met wat olijf- of zonnebloemolie werkt ook heel goed!

argusvlinder
door argusvlinder - Nov 9, 2011 om 13:32
37 Antwoorden / 35 Vragen

Misschien is dit een oplossing en is geheel veilig, probeer het maar eens met gewone lampolie!
Succes verzekerd!!!

te
door tervla - Nov 9, 2011 om 14:09
8 Antwoorden / 8 Vragen

Wij verwijderen alle sticker-restanten met wasbenzine. Tast de verf ook niet aan.

gi
door gizmis - Nov 9, 2011 om 14:23
4 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon Dasty van de Wibra, even opspuiten, in laten trekken, met een vochtig doekje afdoen en klaar. Als het aan de zijkanten is, even er op deppen en zo in laten trekken.

ho
door honde321 - Nov 9, 2011 om 15:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

Stickers kan men gewoon met terpentine verwijderen mits papieren insmeren even aan laten weken en dan kun je hem er aftrekken of met plamuurmes afsteken.dan na wassen.

rj
door rjw - Nov 9, 2011 om 15:08
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Lijmresten verwijderen gaat ook goed met Pledge.

ja
door janwebbink - Nov 9, 2011 om 15:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve mensen
stickers kun je met lampolie heel gemakelijk verwijderen.
dit is ook voor prijs sticker die vaak onder servies zitten of glazen.

tenormin
door tenormin - Nov 9, 2011 om 16:07
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=janwebbink schreef op woensdag 9 nov 2011, 15:33]Lieve mensen
stickers kun je met lampolie heel gemakelijk verwijderen.
dit is ook voor prijs sticker die vaak onder servies zitten of glazen.

gelukkig zijn deze stickers tegenwoordig gemakkelijk te verwijderen zonder allerlei handgrepen toe te passen.

fe
door feyenoordgirl - Nov 9, 2011 om 16:13
5 Antwoorden / 1 Vragen

De beste oplossing is gewoon een beetje jif met een schuursponsje gebruiken!! en naspoelen met water!!
Hiermee kan je alles verwijderen>
Deze tip is ooit is gegeven door een Belg waar mijn broer aan het werk was!!
Beter dan al die agressieve middelen!!

fl
door fleur8_1 - Nov 9, 2011 om 16:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Lampolie werkt super!

pa
door paula171 - Nov 9, 2011 om 19:00
1 Antwoorden / 3 Vragen

Met de warme föhn erover blazen, dan laat de sticker iets los en kun je hem er makkelijk vanaf trekken

em
door emiellegger - Nov 9, 2011 om 19:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zoon volwassen en uit huis. Zijn kamer omgetoverd tot logeerkamer. 40 meestal plastic stickers... Voorzichtig warm gemaakt met de föhn van mijn vrouw in laagste stand. Dan er afgetrokken en zo nodig met een plamuurmes verwijderd: Plat op de wand maakt geen krassen. De achtergebleven lijm lost op met lampolie, poetsen met een doekje gedrenkt in lampolie. Het resultaat is zeer bevredigend. Succes!

serveerster
door serveerster - Nov 9, 2011 om 19:19
12 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=feyenoordgirl schreef op woensdag 9 nov 2011, 16:13]De beste oplossing is gewoon een beetje jif met een schuursponsje gebruiken!! en naspoelen met water!!
Hiermee kan je alles verwijderen>
Deze tip is ooit is gegeven door een Belg waar mijn broer aan het werk was!!
Beter dan al die agressieve middelen!!

Jif en schuurspons werken net zo goed als schuurpapier, heeft helaas vaak ook hetzelfde krassende resultaat....

door 2012 - Nov 10, 2011 om 07:26
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,magg ik vragen wat voor brievenbus u heeft? heeft u een brievenbus van staal of van plastic of van steek > graag hoor ik van u want niet alle

stickerverwijderraar kan je gebruiken er voor.met vriendelijke groet

natascha_4810687
door natascha_4810687 - Nov 10, 2011 om 14:47
73 Antwoorden / 6 Vragen

die gele spray van cif werkt ook erg goed, even in laten trekken en dan krijg je het er goed vanaf ;-)

ja
door janie2309 - Nov 10, 2011 om 16:00
2 Antwoorden / 5 Vragen

Alle mensen die leuk gereageerd hartelijk bedankt ik woon op een flat 8 hoog met stalen brievenbussen maar er zit een goede tip bij bedankt

tenormin
door tenormin - Nov 10, 2011 om 16:09
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=janie2309 schreef op donderdag 10 nov 2011, 16:00] Alle mensen die leuk gereageerd hartelijk bedankt ik woon op een flat 8 hoog met stalen brievenbussen maar er zit een goede tip bij bedankt

Mogen we dan weten welke je tip je gaat uitvoeren? En, uiteraard, of het heeft gewerkt?

eenwarmbericht
door eenwarmbericht - Nov 10, 2011 om 17:32
57 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 10 nov 2011, 16:09]

Mogen we dan weten welke je tip je gaat uitvoeren? En, uiteraard, of het heeft gewerkt?

Het zal toch niet zo zijn dat u per ongeluk een goeie tip heeft gegeven?

tenormin
door tenormin - Nov 10, 2011 om 17:49
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=eenwarmbericht schreef op donderdag 10 nov 2011, 17:32][quote=tenormin schreef op donderdag 10 nov 2011, 16:09]

Mogen we dan weten welke je tip je gaat uitvoeren? En, uiteraard, of het heeft gewerkt?

Het zal toch niet zo zijn dat u per ongeluk een goeie tip heeft gegeven?

kennelijk nooit gehoord van belangstelling? En wat wel werkt en dus voor anderen óók goed zou zijn te doen om "de tip" te gebruiken.

mhofman
door mhofman - Nov 10, 2011 om 17:55
530 Antwoorden / 93 Vragen

Gebruik lampenolie het spul dat je in fakels buiten doet werk echt.Beetje op een doekje en even peotsen en weg .