jo
door johanna17 Feb 10, 2014 om 15:44
Huishouden & energie

UnitedConsumers

Hallo,

Wie beoordeelt alle reviews? UnitedConsumers is de afgelopen 2 jaar als beste energieleverancier beoordeeld. Ik heb hier mijn twijfels over. Een beoordeling zegt helemaal niets daar men zelf beoordelingen kan plaatsen. Of laat het iemand uit je naaste omgeving doen, partnership bijvoorbeeld. Als ik zo de reviews lees hebben ze over het algemeen hetzelfde karakter van beoordelen. Misschien zit ik er naast maar ik vertrouw het niet helemaal. Ik denk dat je zaken gewoon zelf moet ervaren en niet op reviews afgaan. Is er een organisatie die reviews beoordeeld op eerlijke meningen? Ben benieuwd of beoordelingen worden onderzocht door een onafhankelijke partij.

701 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2014 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo johanna17,

..... Ik denk dat je zaken gewoon zelf moet ervaren en niet op reviews afgaan......
Dat is sowieso een gezond uitgangspunt!

Neemt niet weg dat UC m.i. een betrouwbare organisatie is.

..... UnitedConsumers is de afgelopen 2 jaar als beste energieleverancier beoordeeld. Ik heb hier mijn twijfels over......
Als dit onterecht zou zijn, dan zouden de andere maatschappijen hier wel tegen in het geweer komen!

Met vr.gr.

jo
door johanna17 - Feb 10, 2014 om 16:06
3 Antwoorden / 1 Vragen

Reviews plaatsen kan een ieder! Dat kan op elk review forum. Er is niemand die deze reviews checkt, toch? Of weet jij een onafhankelijke organisatie die dit checkt? Zoniet, dan wordt het tijd dat dit wel gebeurt. Op deze manier kunnen mensen alsnog op een slimme manier misleid worden. Ik merk bij mezelf dat ik altijd de reviews check als ik een nieuw product aan wil schaffen. Maar de twijfel dat dit uit eigen handen komt, is groot. IK zeg dus: Als je tevreden bent met een provider, of wat dan ook, BLIJF!! Je kunt beter bij je eigen provider iets meer betalen en weten dat deze betrouwbaar is, dan overstappen met alle narigheid van dien omdat je denkt, en hoopt, minder te hoeven betalen. Ik heb al jaren vaste providers en ben tevreden. Uiteraard wil dit niet zeggen dat ook ik niet gevoelig ben voor een aantrekkelijk aanbod. Maar het is aan jezelf of je doorzet en afgaat op verleidende reclame. Bezint voor gij begint.....