C-
door C-Bear 17 jan. 2020 om 16:46
Huishouden & energie

Unitrade/ Jaloezieen-Fabriek Malafide?

Recentelijk hebben wij een bestelling gedaan bij dit bedrijf en tot op heden niets ontvangen terwijl er wel een bericht is uitgegaan vanuit de koerier transmissions met bestelnummers etc. Navraag bij de koerier leverde niks op. Jaloezieen-fabriek is zeer slecht (niet) te bereiken en reageert ook niet op mails. Op de Kassa-site zag ik dat er in het verleden meer vragen waren over dit bedrijf.
Is het niet eens tijd om dit bedrijf aan te pakken?

338 7 Rapporteer
door heremietkreeft - 17 jan. 2020 om 17:00
11184 Antwoorden / 169 Vragen
0

En hoe zou u dat dan willen doen? Wij als vrijwilligers, niet aan VARABNN verbonden die via deze site proberen consumentenvragen te beantwoorden resp adviezen te geven kunnen dat niet. U kunt het beter melden bij www.consuwijzer.nl  of nogg beter deze:https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/  of deze https://nl.hellolaw.com/consument geld/consumentenrecht/koop op afstand  En helaas maar waar komt er op dit moment, mede door de veelheid van klachten, o.a. bij consuwijzer meer aandacht voor web winkels. Als de door u genoemde web winkel is aangesloten bij een keurmerk kunt u ook daar terecht met een klacht.

door tenormin 17 jan. 2020 om 17:04
15149 Antwoorden / 92 Vragen

Haha @heremietkreeft, het heet hier bnnvara. ;-))

door aurora1 - 17 jan. 2020 om 17:06
14475 Antwoorden / 6 Vragen
0

Jammer dat u niet eerst reviews heeft opgezocht. Als u dat bedrijf wilt aanpakken zou ik dat dan maar doen.

door simon55 - 17 jan. 2020 om 18:00
1496 Antwoorden / 4 Vragen
0

U had ook naar een plaatselijke winkel kunnen gaan. Maar de prijs zal wel in overweging geweest zijn. Goedkoop is duurkoop

door tijger1 - 17 jan. 2020 om 18:15
39832 Antwoorden / 21 Vragen
1

Maar als u zag dat er meer vragen waren over dat bedrijf, waarom daar dan toch gekocht? Of ging u pas achteraf zoeken?

Aanpakken? Ga uw gang.

ne
door neodutchio - 17 jan. 2020 om 19:41
3144 Antwoorden / 11 Vragen
1

Natuurlijk kunt u dit bedrijf aanpakken. Schriftelijk in gebreke stellen en een ultimatum stellen. Voldoen ze daaraan niet ontbinden en het geld terug vorderen. Doen ze dat ook niet een incassobureau of jurist inschakelen.

Of gaat u er van uit dat anderen voor u dit moeten gaan oplossen?

Gr
door Graspollen - 17 jan. 2020 om 20:47
225 Antwoorden / Vragen
1

Wat is bij u recentelijk?

door marita5 - 19 jan. 2020 om 10:38
8421 Antwoorden / 14 Vragen
0

Hallo C-Bear , 

U bent niet de enige , zijn nergens bij aangesloten,  lees deze klachten , klik op de rode regels . 

https://www.klacht.nl/jaloezieen-fabriek/

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jaloezieen-fabriek.nl/details?companyId=e2d9b1ca-34ef-46ad-acb0-780dada4da16 

Op Truspilot reageert jaloezen-fabriek alleen op goede revieuws , 

https://nl.trustpilot.com/review/jaloezieen-fabriek.nl 

Het adres is een woonhuis met bedrijfsruimte , showroom hulpmiddelen Scogo , het tel.nr is hetzelfde , maar wegens vakantie gesloten van 16 jan t/m 28 jan .

https://www.google.com/maps/place/Mezenkampstraat+8A,+5922+VG+Venlo/@51.3723604,6.148021,3a,75y,117.74h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKSo0ZUlb_Bm9MxxVJZJOPg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c7454b1d56b5f1:0x65b7f5302ded6b10!8m2!3d51.3722966!4d6.1482458

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

potato - 27 feb. 2020 om 11:44
Computers & telefonie

Super Boost Wifi

Er word veel reclame gemaakt voor Super Boost Wifi
Is iemand die er ervaring mee heeft? Lees meer

YS
YSC - 27 feb. 2020 om 18:24
Huishouden & energie

Datum sleuteloverdracht huurwoning

Vanaf 1 Maart zal ik officieel verhuizen naar een nieuwe huurwoning. Op mijn contract staat dat ook vermeld als start van de huurperiode. Nou heb ik te horen gekregen dat de sleuteloverdracht zal plaatsvinden op 2 Maart. Is dit wettelijk toegestaan? Zal dit verder ook nog andere problemen opwekken? Lees meer

fa
fainoka - 26 feb. 2020 om 23:28
Geldzaken & recht

Geen geld terug maar tegoedbon

Ik was vandaag naar de Pathé bioscoop en wilde met de rotterdampas mijn gratis ticket verzilveren. Bij de kassa zei de mevrouw dat het gratis kaartje al gebruikt was en ik alleen een kortingskaart kon krijgen. Ik heb betaald en ben de film gaan kijken. Ik wist op dat moment niet waar de fout lag en wilde de film niet missen. Maar na contact met de rotterdampas bleek dat de bioscoop een fout had g ... Lees meer