ge
door gertjan1964 Mar 13, 2013 om 15:30
Huishouden & energie

Uw huis Veilig

Beste mensen, onlangs ben ik benadert door mensen van Uw Huis Veilig een organisatie welke alarmsystemen verkoopt huis aan huis en als partner heeft G4S. Dit bedrijf wil uitbreiden en zoekt dus mensen die zich kunnen opwerken tot verkoopleider. Per verkocht alarmsysteem krijg je een bepaald bedrag (op zzp basis) als verkoopleider krijg je weer gedeelte van de verkoop welke gedaan wordt door weer mensen die onder jouw werken. Een soort van pyramide !! Nu staan ik op het punt om contract te gaan tekenen met mijn verkoopleider, daar zitten volgens mij wat haken en ogen aan ook belastingtechnisch. Mijn concrete vraag is of iemand bekend is met deze organisatie en of deze betrouwbaar is ??? Ik hoor graag van u. Gr.

8679 23 Rapporteer

ramonnetje
door ramonnetje - Mar 13, 2013 om 15:38
72 Antwoorden / 7 Vragen

Eigenlijk geef je zelf het antwoord al: Een soort piramidespel...

Een normaal (legitiem) bedrijf wat wil uitbreiden doet dit niet middels een dergelijke constructie. Als je het contract hebt, scan het in en post het op een gratis picture-site zodat we het eens kunnen gaan bekijken. Ik zie doorgaans snel genoeg of iets normaal of abnormaal is in juridische teksten en waar de valkuilen zitten. Ik denk dat anderen het ook wel eens willen zien.

ge
door gertjan1964 - Mar 13, 2013 om 15:46
5 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Ramonnetje, ik heb het contract digitaal, kan jij aangeven of ik dit kan mailen ??

ekiem
door ekiem - Mar 13, 2013 om 15:58
676 Antwoorden / 100 Vragen

Beste Gertjan,

Allereerst, ik heb er geen verstand van, alleen teken niet te snel. Het klinkt allemaal niet zo geweldig. Kun je niet eens informeren bij de KVK.

En anders ,als je een contract krijgt dit eens laten lezen door iemand bij Het Juridisch loket. Een handtekening heb je snel genoeg gezet.

aurora1
door aurora1 - Mar 13, 2013 om 16:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je al eens op internet ingetikt Uw Huis Veilig?
Hoe ben je door de mensen van dit bedrijf benaderd?
Mij klinkt het allemaal ook wat vreemd. En... bij twijfel zeker niet doen.

vr.gr.

zoekster
door zoekster - Mar 13, 2013 om 16:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een ding weet ik wel, er zijn veel klachten van mensen die een abo is verkocht over de vrij agressieve manier van doen door de verkopers. Ook moet je met een smoesje (het is gratis!) bij de mensen in huis zien te komen. Dus of u zich al dan niet aan die pyramideconstructie wilt wagen, u moet bovenal een hart van steen hebben.
Een soort incassobureaumentaliteit.

dc
door dcz - Mar 13, 2013 om 17:14
439 Antwoorden / 1 Vragen

Als aanvulling toch maar even melden dat G4S er niets mee te maken heeft, doen nl. geen zaken met "derden". Het enig dat ze eventueel doen is voor meldkamertje spelen....
Verhaal wordt door de colporteur alleen gebruikt om er een serieus sausje over te gieten. Mocht G4S in huisalarmering doen dan regelen ze dat zelf en zeker niet via colportage..

Al met al; gewoon NIET doen!

ekiem
door ekiem - Mar 13, 2013 om 17:21
676 Antwoorden / 100 Vragen

Als je zelf al twijfelt........niet doen. En zoals je hierboven al kunt lezen " een gewaarschuwd mens........." . Het klinkt mij niet prettig. Alleen al het idee om aan zoiets mee te werken. Kun je en wil je dat ?

gi
door gijs.b - Mar 14, 2013 om 03:27
14 Antwoorden / 0 Vragen

Als je je wilt laten n**ien en met een 'piramidespel' mee wilt doen, dan zou ik eerst ook eens nagaan of ze wel zogenaamd partner zijn van G4S.

Ook bij kvk hun gegevens nagaan en kijken of de personen die daar vermeld zijn niet meer bv's in de loop der jaren opgestart hebben en hebben laten ploffen.
Ook of je over die personen meer kunt vinden op internet (zoeken op naam i.c.m. oplichting of fraude ed.)

ho
door howard21 - Jun 14, 2013 om 18:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ik ben onlangs ook benaderd door deze organisatie. Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als gertjan. Heeft iemand anders nog ervaring met dit bedrijf?

@gertjan1964, ben je uiteindelijk in zee met deze organisatie gegaan en zo ja, wat is daaruit je ervaring?

tijger1
door tijger1 - Jun 14, 2013 om 20:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=howard21 schreef op vrijdag 14 jun 2013, 18:35]Hoi, ik ben onlangs ook benaderd door deze organisatie. Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als gertjan. Heeft iemand anders nog ervaring met dit bedrijf?

@gertjan1964, ben je uiteindelijk in zee met deze organisatie gegaan en zo ja, wat is daaruit je ervaring?

Ik denk dat Gertjan heel erg geschrokken is van de antwoorden hier en waarschijnlijk ook van wat hij op internet over dat bedrijf vond.

Hebt u zelf al eens de aanwijzingen opgevolgd en wat speurwerk gedaan.

me
door mein33 - Jun 15, 2013 om 11:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dit soort (misleidende) verkooppraktijken wilt u waarschijnlijk niet aan uw deur.
Waarom zou u, als u nu al twijfelt, aan deze vorm van verkoop mee willen doen.
Alleen als u geen eigenwaarde heeft, respectloos met uw medeburgers kunt omgaan en mensen in problemen wilt brengen, dan is dit misschien wel iets voor u.
Alleen al uw vraag zegt al dat dit niet zo is en kunt u hier dan ook beter niet aan beginnen.
Wijsheid gewenst.

ho
door howard21 - Jun 16, 2013 om 20:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de reacties! Ik heb inderdaad even wat speurwerk gedaan aangezien ik totaal onbekend was met het bedrijf. Daarnaast heb ik ook het idee dat ik mijn medemens in de problemen kan brengen met het verkoop van een dienst die zij eigenlijk helemaal niet willen of nodig hebben. Zelf vind ik het ook altijd erg vervelend dat soort verkooppraktijken.

Ik wil er even bij vermelden dat ik helaas al een tijd zonder werk zit, wat erg vervelend is maar dat ik betekend zeker niet dat ik dit soort werk wil gaan doen. Heb ook een beetje het gevoel dat dit bedrijf mensen daarop selecteren en benaderen.

Dus voor mijn mede-werklozen, let hier op. Als iets te mooi klinkt om waar te zijn is het waarschijnlijk ook zo. Hopelijk zijn er anderen hierbij geholpen, ik ben dat wel.

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2013 om 21:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@howard21

Zeer wijs besluit. Ik hoop voor u dat u snel een normale baan zult vinden, waarin u voldoening vindt.

dearagain
door dearagain - Jun 17, 2013 om 19:06
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@howard21

*een verstandig besluit!

dearagain
door dearagain - Jun 17, 2013 om 19:49
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*het is goed dat consumenten het adres van deze firma weten:

Adres: Uw Huis Veilig

Xenonstraat 60
1362 GG Almere

info@uwhuisveilig.nl
www.uwhuisveilig.nl

BTW nr.: NL8200.39.007.B01
KvK nr.: 3216 9144

da
door daniekdaniek - Oct 27, 2013 om 15:14
7 Antwoorden / 1 Vragen

Niet doen, lees deze manipuleer cursus die je dan ook moet toepasen!! >> leren-verkopen-hoe-leer-je-het-cursus/

sy
door sylvanadanielle - Jan 20, 2014 om 15:47
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo.
Ik ben vandaag gebeld door Uw Huis Veilig, ze vonden mijn cv op Nationale Vacaturebank.
Ik moest wel in Almere langskomen en daarna in mijn woonplaats aan het werk.
Ze vonden mijn cv goed, euh ik heb VMBO Zorg en Welzijn gedaan, productiewerk & schoonmaak werk gedaan, en misschien 2 keer bij een kassa gestaan.
Ze wouden mij opleiden voor Verkoopadviseur, ga ik googlen op Uw Huis is Veilig vacatures, staat er dat je minimaal HBO opleidingen moet hebben bij dit bedrijf... Tja vonden ik en mijn vriend al heel raar.
Dus verder wezen googlen, kwam ik hier terecht, en word niet blij als ik dit allemaal lees....
Als ik het woord OPLICHTING al lees, ben ik er al klaar mee...
Donderdag is mijn intake, maar die ga ik afbellen.
Moet ik een uur rijden naar Almere, om mezelf in de nesten te rijden? Denk het niet!
Die Lesley Vlieger van Uw Huis Veilig, is zeker een goede verkoper, verkoper om mensen op te lichten hahaha!

ge
door gertjan1964 - Jan 20, 2014 om 16:00
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,

Helamaal mee eens, ik ben ook niet naar Almere geweest !!

Succes !!!

sy
door sylvanadanielle - Jan 20, 2014 om 16:05
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga niet eens afbellen, straks lichten ze je ook nog op via de telefoon, dat je het niet eens doorhebt... Ik kijk wel uit haha!

ge
door gertjan1964 - Jan 20, 2014 om 16:43
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dat doe je goed ze bekijken het maar !! hahahah

sy
door sylvanadanielle - Jan 20, 2014 om 16:44
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ze belden net nog, heb weggedrukt!
Laat me al genoeg naaien door de regering hahaha!

ge
door gertjan1964 - Jan 20, 2014 om 16:52
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=sylvanadanielle schreef op maandag 20 jan 2014, 16:44]Ze belden net nog, heb weggedrukt!
Laat me al genoeg naaien door de regering hahaha!

ge
door gertjan1964 - Jan 20, 2014 om 16:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

Doe je prima je wordt er toch helemaal gek van !!!!!! haha