BK
door BKNN Mar 25, 2023 om 05:53
Huishouden & energie

VCCS BV doet niet wat ze beloven

Wij hebben heel slechte ervaringen opgedaan met VCCS BV. Ze komen hun afspraken met ons geheel niet na. Alles wordt goed gepraat met “Wat vervelend om te horen” en vervolgens een excuus, een loze belofte of een poging om de verantwoordelijkheid van hun slechte dienstverlening bij de klant te leggen. Een vroegtijdige beeindiging van het contract is er ook niet bij. Ze houden je aan de contracttermijn, blijven geld afschrijven en voeren hun beloofde diensten niet uit.

Ik kan een ieder sterk afraden met dit bedrijf zaken te doen.

Wat voor ons een passende oplossing zou zijn is een directe beeindiging van zowel de samenwerking als de machtiging tot afschrijven van bedragen van onze bankrekening.

Wat zijn de ervaringen van anderen?

3469 4 Rapporteer

Topantwoord

rj
door rjw - Mar 25, 2023 om 06:36
3256 Antwoorden / 5 Vragen

Wat doen ze niet wat ze wel zouden moeten doen?

BK
door BKNN Mar 25, 2023 om 07:18
Antwoorden / 1 Vragen

VCCS dient onze kliko 2 wekelijks te reinigen. Deze staat altijd netjes op tijd op de afgesproken plaats, is voorzien van de VCCS sticker op de deksel van de kliko, wordt pas in de avond op de volgende dag weer door ons in de tuin gezet. Toch vindt er geen reiniging plaats. Zelfs niet na herhaaldelijk aangeven dat onze container niet wordt gereinigd. Wat ze dus niet doen wat ze wel zouden moeten doen: onze kliko 2 wekelijks reinigen

ju
door juliomariner Mar 25, 2023 om 08:02
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry, gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat is het nut ervan het ding elke 2 weken te laten reinigen?

1paul
door 1paul - Mar 25, 2023 om 07:22
3134 Antwoorden / 0 Vragen

u kunt natuurlijk dit bedrijf even aanschrijven met de mededeling dat gezien zij hun contractuele verplichtingen niet nakomen, het schoonmaken van de containers, u contract per direct opzegt.

geef ze 15 dagen de tijd om alsnog de contractuele verplichting na te komen en als men dit niet doet storneer dan uw centjes, meld ze dit ook, en trek de machtiging in bij uw bank van dit bedrijf!

Lees dit even door, daar staan de stappen in die u kunt nemen.

https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/schadevergoeding-bij-niet-nagekomen-overeenkomst/

mahadma
door mahadma - Mar 25, 2023 om 08:14
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Dus een vuilcontainer reinigings bedrijf. In deze sector zijn meer wel betalen en niet doen bedrijven.stuur ze zoals geadviseerd  een brief en email. Werkt dat niet dan de betaling storneren  en blokkeren. Eventueel de MIO procedure dat u langer terug kunt vorderen.