kl
door klacht Dec 23, 2004 om 13:56
Huishouden & energie

Verzamelpunt klacht makelaar Van Oosterom en Verhagen

Heeft u een klacht over makelaar van Oosterom en Verhagen uit Rijswijk ZH?


Voelt u zich niet serieus genomen na het indienen van een klacht bij de makelaar?


Ik ben journalist en probeer met deze oproep van nog meer mensen hun klacht(en) te ontvangen. Naar aanleiding daarvan zal ik een gedegen artikel schrijven dat geplaatst wordt in één of meerdere lokale kranten.


Vermeld u s.v.p. duidelijk wat de klacht exact is, wat u hebt ondernomen en wat de reactie van de makelaar was. U kunt dit mailen aan: klachtvanoosterom@hotmail.com


B.v.d.


M. Groth

783 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 23, 2004 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag M. Groth,


Ik heb geen klacht over deze makelaar maar kan je wel verwijzen naar de reguliere weg om een klacht in te dienen.


NVM-Makelaar


Klachten over makelaars


Waar kan ik terecht met een klacht?
Wanneer je een klacht hebt over het handelen van een NVM makelaar, dan is het gebruikelijk dat je hierover de makelaar eerst zelf schriftelijk aanspreekt. De NVM hanteert het standpunt dat klachten over een makelaar of diens kantoor in eerste instantie door de makelaar zelf dienen te worden beslecht. Kom je er met de makelaar niet uit, dan kun je de correspondentie vervolgens voorleggen aan de NVM, afdeling Consumentenvoorlichting. Deze afdeling kan je informeren over wat je van een NVM-makelaar mag verwachten en over de mogelijkheden om binnen de NVM over de klacht of het geschil een oordeel te krijgen.


Je kunt de klacht, inclusief alle correspondentie en aanvullende stukken dan richten aan:
Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM
Afdeling Consumentenvoorlichting
Postbus 2222
3430 DC Nieuwegein



In het geval dat Consumentenvoorlichting een klacht ontvangt waar niet duidelijk uit correspondentie of andere stukken blijkt dat de kwestie reeds schriftelijk te behandeling aan de makelaar is voorgelegd, dan zal de ontvangen klachtenbrief door Consumentenvoorlichting gebruikelijk eerst ter behandeling aan de makelaar worden doorgezonden. Telefonisch kan afdeling Consumentenvoorlichting eventuele vragen beantwoorden, maar het is niet mogelijk om telefonisch een klacht in behandeling te nemen. Het voorleggen van een klacht dient schriftelijk te gebeuren. Mocht je een vraag willen stellen aan een van onze medewerkers, dan kunt je ons bereiken op maandag-, dinsdag- en donderdagmorgen van 9.00 - 13.00 uur op het telefoonnummer: 0900-6060100 (€ 0,15 p/m).


Sukses, groeten, Ton.


 


 


 

ve
door verwijderd - Dec 23, 2004 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Ton, lees de vraag nog eens goed, ik ben journalist en zoek mensen die een klacht hebben over deze makelaar etc,


@ groth, succes met het schrijven van je artikel, aangezien ik hier de naam Oosterom nog niet ben tegengekomen en er de ene keer wel lezers reageren en de andere keer reacties uitblijven, is het misschien ook nog handig mocht je dat nog niet gedaan hebben om een oproep op andere consumentensites te plaatsen,


succes en groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Dec 23, 2004 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag tuinfreak,


Ik had de vraag goed gelezen en gaf mijn informatie als mogelijke achtergrond voor zijn artikel. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2004 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit lijkt mij een reaktie van een ontevreden klant die deze makelaar onder druk wil zetten. Wat zal die makelaar nu peentjes zweten zeg. Gewelig, een journalist die voor elk onderwerp een eigen hotmailadres heeft geopend.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou, als ik het zo bekijk houdt dit bedrijf angstvallig klachtensites in de gaten en laat het hun personeel allerlei lofuitingen doen om zodoende een rookgordijn in stand te houden. Wat ik uit ervaring weet is dat hun huurprijzen de afgelopen 3 jaar explosief gestegen zijn. Op een gegeven moment zijn wij ruchtsichloss eruit gesodemieterd ZONDER officiele aankondiging. Toen we eenmaal op straat stonden, was het te laat. We kregen niet eens de tijd om naar de gemeente te gaan, omdat de laatste aanmaning de schijn ophield dat er nog een onderhandeling mogelijk was.

Niks nieuws onder de zon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

C.
C. Koot - May 7, 2024 om 11:02
Winkels & webshops

Merkkleding besteld, chinees goed gekregen

Via Bertina moda (of Van Dongen mode) een jas besteld van Gant.
Er komt weken later een jas uit China,  niet de maat en niet met het Gant-logo.
Geprobeerd terug te sturen en geld terug te krijgen, maar zij sparren met allerlei eigen regeltjes,
Heb gemaild dat dat tegen de Europese regels is, maar niets meer gehoord.
Kunt u mij adviseren?

F. Koot
06 [telefoonnum ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer