Al
door Aloysius123 Nov 28, 2022 om 15:29
Huishouden & energie

Waar blijft mijn cadeau-bon per mail van essent

Essent zegde een cadeaubon van 17,50 toe voor energiebesparing en via het aanklikken van de button zou je die binnen een uur krijgen; noch ik noch kennissen hebben iets ontvangen! Gebeld ..... moest contactformulier invullen ..... gedaan....
ik moest bellen .......
oplichters dus!

3407 17 Rapporteer

Topantwoord

ju
door juliomariner - Nov 28, 2022 om 15:34
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Om ze nou direct oplichters te noemen.
Zit de mail niet in de Spammap of wordt het op een andere manier door uw mailprogramma tegen gehouden?

marita5
door marita5 - Nov 28, 2022 om 15:36
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Aloysius123 ,

Van oplichters is geen sprake , ik heb de cadeaubon ontvangen .

Lees hier , klik op de rode regel ( lees ook benedenaan veelgestelde vragen )

https://verbeterjehuiscadeau.nl/#hoe-werkt-het

Mabelle
door Mabelle - Nov 28, 2022 om 15:43
418 Antwoorden / 1 Vragen

Ja hoor, weer wordt een bedrijf ten onrechte voor oplichters uitgemaakt. Ik had mijn bon binnen een uur ontvangen. Niks oplichting.

Ik had mijn bon binnen een uur ontvangen. Trouwens onderaan de 1e mail staat ook: Dit kan tot 5 december en op=op. Dus misschien waren ze al op.

Thecla58
door Thecla58 - Nov 28, 2022 om 15:44
853 Antwoorden / 3 Vragen

Zou het niet zo kunnen zijn dat PostNL het druk heeft... Patience is a virtue... maak je niet zo druk en Essent is geen oplichter...

Mabelle
door Mabelle Nov 28, 2022 om 15:45
418 Antwoorden / 1 Vragen

Komt via de mail.

marita5
door marita5 Nov 28, 2022 om 15:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Gaat niet via Post.nl , via de mail .

Thecla58
door Thecla58 Nov 28, 2022 om 15:46
853 Antwoorden / 3 Vragen

Ook goed... ook dan is geduld een schone zaak nietwaar??  ;-))

sira
door sira Nov 28, 2022 om 16:55
2322 Antwoorden / 24 Vragen

De mail is soms ook traag ;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2022 om 15:49
16826 Antwoorden / 202 Vragen

Neem ciontact op met Essent en gelet op uw ervaring tot nu toe, doe dat brief, aangetekend: Adresgegevens Essent Retail Energie BV Willemsplein 4 5211 AK 's-Hertogenbosch

Als het nog kan, haal uw opmerking m.b.t. oplichters weg aangezie u op basis van art 261 van het Wetboek van Strafrecht zelf strafrechtelijk vervolgd kunt worden indien u oplichting niet kunt bewijzen. http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html of art 266.

Al
door Aloysius123 - Nov 28, 2022 om 15:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

allemaal nietszeggende antwoorden; ik heb meteen door als iets in SPAM komt dus wees niet zo wijs! Ik was ook op tijd want kreeg bevestiging op pagina website een mail is onderweg!
Dus doe niet zo wijs!
Heb het idee dat de meeste antwoorden van medewerkers van Essent komen of hun familieleden; bah!

ju
door juliomariner Nov 28, 2022 om 16:30
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Doe ff normaal man, beter gezegd zak er lekker in.
Hoe haalt u het in uw hoofd om zo tegen ons tekeer te gaan.

tenormin
door tenormin Nov 28, 2022 om 16:35
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Goh, deze opmerking hebben we al een tijd niet meer gehad: medewerker zijn van, in dit geval: Essent. Hier zijn alleen vrijwilligers die antwoorden geven, dus, zoals u kunt lezen, er twee het al ontvangen hebben. Lees de link van @Marita5 eens door. Misschien helpt dat uw boosheid te verminderen.

sira
door sira Nov 28, 2022 om 16:58
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Aloysius 123: Zoek het dan zelf uit.
Beetje onzinnig om hier een vraag te stellen als je het zelf zo goed weet.

ne
door neodutchio Nov 28, 2022 om 17:17
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Gelukkig maar dat we ook bij Essent werken, de tijd van de kerstpakketten, banketstaven en andere kado's komen er weer aan. Kunnen we weer overal gaan binnenharken.

gerbera
door gerbera - Nov 28, 2022 om 16:36
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Gelet op uw onnozele reactie zou ik denken dat u de bespaarde energie op deze site bent kwijtgeraakt. Ach ja Essent betichten van oplichting, hoop dat ze het hier lezen kon het wel eens een dure cadeaubon voor u worden.

panter22
door panter22 - Nov 28, 2022 om 16:47
6599 Antwoorden / Vragen

Wanneer hebben jullie die kadobon gekregen. Ik weet van niks.

marita5
door marita5 Nov 28, 2022 om 19:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ik kreeg de mail dinsdag 5-11-2022 om 13.30 , de cadeaukaart geactiveerd op 5-11-2022 om 13.32 . Fluitje van een cent .

vg
door vg1971 Nov 28, 2022 om 21:13
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg de mail maandag 14 november 2022. De cadeaukaart kwam van Essent Thuisvoordeel, waarvoor je je wel moet hebben aangemeld (klantprogramma).

panter22
door panter22 Nov 29, 2022 om 06:48
6599 Antwoorden / Vragen

Ik heb de mail wel gekregen, op 7 november, maar heb hem gemist.

ju
door juliomariner - Nov 28, 2022 om 17:13
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Een beetje tegen ons tekeer gaan voor een bon van €17,50

sira
door sira Nov 28, 2022 om 17:19
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Toch kreeg jij 10 punten van Aloysius, terwijl jij het over de spammap had ;-))

ju
door juliomariner Nov 28, 2022 om 17:58
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Ach naar die punten kijk ik nooit

tenormin
door tenormin Nov 28, 2022 om 20:55
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, gelukkig is die strijd over punten helemaal over en uit. @juliomariner. Was vroeger vreselijk met toen nog rode en groene duimen. Ging men in de nacht "je rivaal" te lijf. Interesseert mij ook volledig niets, punten of niet.

sira
door sira Nov 29, 2022 om 22:39
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Die duimen kan ik mij niet eens meer herinneren.

getty
door getty - Nov 28, 2022 om 17:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb hem ook gewoon gehad, binnen 5 minuten

en er stond duidelijk bij :  op= op
u was denk ik te laat..

marita5
door marita5 - Nov 28, 2022 om 19:47
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Dit staat nu op de site

vg
door vg1971 - Nov 28, 2022 om 21:04
11 Antwoorden / 0 Vragen

Oplichting? Nee, hoor. Wél een 3-pack spaarlampen en 4 meter nog missende stukken buisisolatie :-)

Nu moet ik wel zeggen dat ik vrijwel direct na ontvangst van het mailtje kon reageren, want ik zat al op de laptop.

Ik werk zeker niet bij Essent en ken ook niemand die daar werkt.

Aangezien u uw spam gecheckt heeft, kan het niet anders dan dat u te laat was ("op is op") en daardoor weliswaar de (standaard) melding "een mail is onderweg" (met de cadeaukaart dus) ontving, maar geen vervolg. Jammer, inderdaad.

Ma
door Marchien Spiga - Nov 29, 2022 om 08:16
4 Antwoorden / Vragen

Bij ons geen tegoedbon van essent maar een pakket afgeleverd door de woningbouw gisterenmiddag allemaal energie zuinige dingen erin radiator folie energie zuinige lampen en een douche timer
Zo kan het ook

rj
door rjw - Nov 29, 2022 om 19:36
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Jammer dat de juristen van dit soort bedrijven iets beters te doen hebben. Maar misschien een leuke casus voor een stagiair.

ju
door juliomariner Nov 30, 2022 om 06:28
1321 Antwoorden / 2 Vragen

De overdreven reactie van TS is zo belachelijk dat ze hem hiervoor echt niet gaan aanklagen.

panter22
door panter22 - Nov 30, 2022 om 10:32
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent na dit akkefietje zeker direct overgestapt. Want je wilt toch geen energie van een oplichter.

Gr
door Grunn1 - Nov 30, 2022 om 15:41
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb de mijne direct ontvangen nadat ik gereageerd had op de mail van Essent.
Ook dezelfde dag nog wat lampen gekocht voor 17 euro terwijl ik ze eigenlijk niet nodig had.
Ach ja als het gratis is gewoon maar doen.

Maarja ik werk ook bij Essent dus krijg genoeg gratis kadobonnen die anderen aanvragen en dus niet krijgen. En ja ik werk ook bij de gemeente die vorig jaar al bonnen verstuurde om voor 50 euro energie zuinige producten te kopen.