Ha
door Hajarxxxxx Nov 2, 2017 om 16:38
Huishouden & energie
Wat zijn de productiekosten van een babyfles?

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een spreadsheet.
Het product dat ik hiervoor gekozen heb is een baby flesje van het merk Philips Avent.
Ik loop alleen even vast op de productiekosten. Heeft iemand enig idee hoeveel dit ongeveer is?
Ik heb alleen een schatting nodig het hoeft niet exact.

Alvast bedankt!

1520 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 2, 2017 om 16:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is niet de huiswerk- club. Dus u zult het zelf moeten uitzoeken.

ne
door neodutchio - Nov 2, 2017 om 17:01
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Wat heeft u zelf al gedaan om tot een prijs te komen? Of moeten wij het wiel voor u gaan uitvinden?

ja
door jackyh - Nov 2, 2017 om 17:09
953 Antwoorden / 4 Vragen

Hooguit 50 cent incl. dop en speen.

costnix
door costnix - Nov 2, 2017 om 18:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag het aan Philips.
Zelf schat ik die kosten op twee maal de helft.

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 2, 2017 om 19:03
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik dacht kosten in het kwadraat en daar de wortel van :-)

ne
door neodutchio Nov 2, 2017 om 19:15
5148 Antwoorden / 12 Vragen

4 keer een kwart toch? Of was het nu 2x door de helft?

aurora1
door aurora1 - Nov 2, 2017 om 19:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wij gaan uw huiswerk niet voor u maken, dwz, ik in ieder geval niet.
Waarom denkt u dat u dergelijke opdrachten krijgt? Juist, om te leren hoe men iets aanpakt, uitzoekt en oplost. Hersenen gebruikt dus.
U zoekt de luie weg en daarmee komt men niet ver op school en evenmin in de volwassen wereld van werken. Integendeel, werkgevers gaan dan aan u voorbij.
Ik vermoed overigens dat de opdracht niet is het maken van een spreadscheet (want die is er al) maar dat u een hele opdracht moet uitvoeren die u dan op een spreadsheet gaat zetten waarop en waarmee dan berekeningen gemaakt worden.
Slechte school en luie leerlingen want u bent niet de eerste met een dergelijke vraag.

jo
door jorisw Nov 2, 2017 om 19:28
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat is er mis mee om dingen op een forum te vragen? En ben je op je werk ook zo als jonge mensen met vragen bij je komen om van te leren?

costnix
door costnix Nov 2, 2017 om 20:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, ik was als werkbegeleider een ontzettende strenge kl**tz*k, maar dat zei ik als eerste tegen een leerling. Maar in de radiologie gaat het om serieuze zaken. Zo maar wat aanklooien met een röntgentoestel leidde altijd tot ontslag op staande voet.

jo
door jorisw - Nov 2, 2017 om 19:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat versta je onder productiekosten? Alleen de drie onderdelen maken en bedrukken waarbij je ervan uit gaat dat alle tooling beschikbaar is of de totale kosten inclusief ontwerp, tooling, verpakking etc. En bij wat voor productieaantallen?

Kortom: voor een zinnig antwoord ontbreekt teveel informatie in de vraagstelling.

Cookies
door Cookies - Nov 2, 2017 om 19:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit is al de zoveelste huiswerk vraag over de productiekosten van een plastic fles.

Grunnen.
door Grunnen. - Nov 2, 2017 om 22:05
509 Antwoorden / Vragen

Hoeveel antwoorden scoor je op een onzin vraag?? Veel.

panter22
door panter22 - Nov 3, 2017 om 08:35
6599 Antwoorden / Vragen

Het is wat met die flessen. Kun je zelf niets bedenken?
Wat moet je doen om van een plaat plastic een fles te maken?
Eerst iemand die de fles ontwerpt, dan een machine kopen, mannetjes voor de bediening, inpakmannetjes en niet te vergeten het plastic.
Afbeeldingsresultaat voor flessen maken lopende band