ba
door bartbo Feb 3, 2019 om 15:33
Huishouden & energie

Weggooien

Hallo,mijn vrouw wil graag een airfraier,is nu het voorraadje frikandellen kroketten en pattat nu niet meer bruikbaar omdat het geen ovensnacks zijn?

10786 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 3, 2019 om 15:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die patat is geen probleem. De frikandellen zou ik gewoon proberen. Kroketten maar weggeven aan iemand met een pan olie.

ba
door bartbo Feb 3, 2019 om 15:39
37 Antwoorden / 36 Vragen

Bedankt voor het antwoord(snel)

ci
door cieta Feb 4, 2019 om 14:01
14 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan gewoon alles bakken in de airfryer.Kroketten en frikandelen worden niet zo bruin,maar ik spuit daar altijd bakspray over,dan worden ze toch een beetje bruin.Maar al zijn ze niet bruin,de smaakt is net zo goed als uit 'n frituurpan.Ik heb weleens ovenkroketten geprobeerd,maar die vinden ze hier niet lekker.Ik bak al 4 jaar de 'gewone' snacks in de airfryer.

tijger1
door tijger1 Feb 4, 2019 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik hoef ze niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 3, 2019 om 15:38
7154 Antwoorden / 3 Vragen

In deze link lijkt het erop dat ovenhapjes ook in de airfryer bereidt kunnen worden.
https://www.kwekkeboom.nl/oven/airfryer

tijger1
door tijger1 Feb 3, 2019 om 15:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het zijn dus juist geen ovenhapjes.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 3, 2019 om 15:57
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Hapjes bestemd voor de oven kunnen ook in de airfryer.

tenormin
door tenormin Feb 3, 2019 om 16:00
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Maar het zijn juist geen ovensnacks, @shoppie.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 3, 2019 om 16:57
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Hapjes bestemd voor de oven kunnen ook in de airfryer.

tijger1
door tijger1 Feb 4, 2019 om 14:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, dat weten we Sjoppie, maar jammer genoeg heeft de Ts geen “ovenhapjes”. :-))

sjjoppy
door sjjoppy Feb 4, 2019 om 14:23
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zag een kroket in wording ook als hapje voor de oven, zal mijn inzicht wijzigen. ;-))

hutch
door hutch - Feb 3, 2019 om 15:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U hoeft dat niet weg te gooien. In de airfryer worden ze weliswaar niet zo mooi bruin, maar smaken toch goed.
En het blijft uiteraard een kwestie van smaak (letterlijk).

Dus gewoon uitproberen.

Eet smakelijk.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 3, 2019 om 16:37
16767 Antwoorden / 202 Vragen

@HUTCH, een tip: wil je iets bruiner, dan iets langer in de airfryer dan dat de begruiksaanwijzing aangeeft (als het geen specifieke ovenproducten zijn)

ji
door jiocharana Feb 4, 2019 om 15:01
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ook de niet oven kroketten kunnen er gewoon in, maar zullen inderdaad nauwelijks bruin worden. Het is wel gewoon eetbaar..

gerbera
door gerbera - Feb 3, 2019 om 16:05
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo,mijn vrouw wil graag een airfraier
Gewoon ff wachten met de aanschaf totdat de voorraad op is;-)

Th
door Theawaalen - Feb 3, 2019 om 16:32
113 Antwoorden / 5 Vragen

Wij hebben een airfraier en we bakken altijd de gewone friet fricandellen en de kroketten in de pan de oven snacks zijn veel duurder en wij vinden dat het goed smaakt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 3, 2019 om 16:32
16767 Antwoorden / 202 Vragen

U behoeft niets weg te gooien. Gewoon in de airfryer doen.
Ik citeer nu uit het receptenboekje dat Philips bijlevert: Welke andere etenswaren zijnn geschikt voor de Airfryer: In de airfryer kunt u knapperige snachks bereiden, bijvoorbeeld, kroketten en kipnuggets. Voor het beste resultaat raden wij u aan de ovenvariant te kiezen omdat deze etenswaren voorgebakken zijn en een beetje olie bevatten. De airfryer gebruikt deze olie om de ovensbacks goudbruin en knapperig te bakken.

Succes. Ps. Voor wat betreft de patat: eerst 10 min op 160 graden en dan tenminste 10 min hoogste stand, af en toe even schudden. Mijn ervaring is dat bij niet overpatat de bereidingsduur iets langer kan zijn. Dat is dan een kwestie ban na de 20 min even kijken en dan eventueel nog iets langer.

ba
door bartbo Feb 3, 2019 om 16:35
37 Antwoorden / 36 Vragen

Allen hartelijk dank voor julli reactie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 3, 2019 om 16:45
16767 Antwoorden / 202 Vragen

ba
DOOR BARTBO 3 FEB. 2019 OM 16:35
32 ANTWOORDEN / 26 VRAGEN

Allen hartelijk dank voor julli reactie.

mo
door mof - Feb 4, 2019 om 13:44
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Onzin, kun je gewoon gebruiken, gaat bij mij ook in deairfryer

ke
door kessel45 - Feb 4, 2019 om 14:26
75 Antwoorden / 45 Vragen

Jaaa maak ze eerst maar gewoon op. Ze worden niet bruin en smaken nergens naar.
Je hebt tegenwoordig eerlijke frites en andere snacks voor de airfrayer maar zijn wél
duurder.

Kees de Coo
door Kees de Coo - Feb 4, 2019 om 14:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

Het staat op de verpakking als het ook voor de airfraier bestemt is

Kees de Coo
door Kees de Coo - Feb 4, 2019 om 14:54
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik ook de airfraier voor alles hoor.

zw
door zwaardvis - Feb 4, 2019 om 15:37
1525 Antwoorden / 51 Vragen

mijn vrouw wil graag een airfraier

Tijd voor een andere vrouw....

costnix
door costnix Feb 4, 2019 om 21:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Niet grappig :-(

ag
door agapon - Feb 4, 2019 om 15:52
115 Antwoorden / 0 Vragen

ovenfriet volstaat is minder duur dan bestemt airflaier tussen de 1 en 1 euro 20 ct.

pino123
door pino123 - Feb 4, 2019 om 15:56
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Sommige snacks gaan prima, sommige gaan niet zonder airfryer symbool, gewoon proberen dus.

ridoboka
door ridoboka - Feb 4, 2019 om 21:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen heeft het altijd over Philips airfryer's en over even schudden.
Philips airfryer's komen uit div testen er niet altijd even best uit.
Wij hebben een Molino airfryer, daar hoef je nóóit te schudden,
daar zit een trommel voor patat in die draait of je kan er ook een kip aan een spit in doen die óók draait.
Ook zit er een mogelijkheid om er saté pennen in te laten draaien, perfect!!
En alle soorten frikadellen en kroketten in te bakken die je maar één keer hoeft te keren.
Wel alles voor je gaat bakken met een klein beetje olie, licht te besproeien, veel minder vet dan frituren!