do
door doppy Jan 17, 2018 om 14:16
Huishouden & energie

Wie weet waar ik doktor power producten kan kopen?

Ik wil de doktor power sponsen en de magic cleaner kopen maar vang bot bij alle winkels en online bedrijven in Nederland. Voor ik het uit de UK moet laten komen hoor ik graag of iemand weet waar ze in Nederland wel te koop zijn.
Alvast bedankt voor uw antwoord.

15852 15 Rapporteer

ol
door old fellow - Jan 17, 2018 om 14:20
90 Antwoorden / Vragen

Blokker, bol,com, kruidvat?

tenormin
door tenormin - Jan 17, 2018 om 14:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zie ze bij de Blokker, die sponsen en schoonmaakmiddel.

Cookies
door Cookies Jan 17, 2018 om 14:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee hoor, even verder kijken dan google search.

tenormin
door tenormin Jan 17, 2018 om 14:24
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Heb toch Google search gebruikt, zie de genoemde naam plus Blokker.

tenormin
door tenormin Jan 17, 2018 om 14:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Oh ja, zie nu dat ze niet beschikbaar (meer) zijn.

do
door doppy - Jan 17, 2018 om 14:24
4 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik op hun website kijk dan staat er in kleine grijze letters dat het product "niet beschikbaar"is.

Bij kruidvat is er helemaal geen resultaat, net als bij Praxis en andere online bedrijven.

ol
door old fellow - Jan 17, 2018 om 14:28
90 Antwoorden / Vragen

Dan zal het wel een zéér uniek product zijn. Of verouderd.

marita5
door marita5 - Jan 17, 2018 om 14:28
11494 Antwoorden / 15 Vragen

hallo Doppy ,

Als het deze spons is , vind u die bij blokker , klik op de rode regel .
Exact dezelfde spons , alleen water gebruiken vind u ook bij action ( ander merk ) .

http://www.blokker.nl/nl/blknl/huishoudelijk-en-schoonmaak/reiniging/jml-dr-power-schoonmaakspons

do
door doppy - Jan 17, 2018 om 14:37
4 Antwoorden / 1 Vragen

@Maritas: Helaas, zoals ik al zei staat er bij Blokker dat ze niet beschikbaar zijn. Ik zal bij Action gaan kijken naar die andere sponsen.

@OldFellow: Het is geen oud of bijzonder uniekproduct (meer). Het wordt gemaakt van gerecycled glas geloof ik, en is uitermate effectief om zonder reinigingsmiddelen zo ongeveer alles schoon te poetsen. Wordt gemaakt door JML in Londen.

marita5
door marita5 Jan 17, 2018 om 14:53
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@doppy , sorry , dat ze bij blokker niet beschikbaar zijn , had ik overheen gelezen .

panter22
door panter22 - Jan 17, 2018 om 14:54
6599 Antwoorden / Vragen
tenormin
door tenormin Jan 17, 2018 om 15:24
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ook hier staat: niet op voorraad.

panter22
door panter22 Jan 17, 2018 om 15:35
6599 Antwoorden / Vragen

Dat is vreemd. Zonet nog wel op voorraad.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 17, 2018 om 14:57
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Het ziet er naar uit dat er veel producten van dokter power niet beschikbaar zijn.
Microvezel doekjes maken ook wonderbaarlijk streeploos schoon en kunnen in de wasmachine op 40 graden gewassen worden.

hansje klein
door hansje klein - Jan 17, 2018 om 15:06
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik kan een alternatieve topic aangeven met 'wonderdoekjes' ...  HIER

voor het geval u niet meer weet hoe/waar u aan uw kennis over dokter Power bent gekomen.

dokun
door dokun - Jan 17, 2018 om 15:43
152 Antwoorden / 0 Vragen

Wij kopen deze sponzen al jaren gewoon online bij www.aliexpress.com, ook een andere nog iets hardere soort. Ze kosten daar variërend van €0,46 t/m €1,30 (ligt aan de hoeveelheid je in 1 keer koopt e/o de leverancier op aliexpress).

Dat merk JML wat u noemt kun je ook gewoon bij Aliexpress kopen. Die sponzen worden onder vele namen en merken en prijzen verkocht, maar ze komen allemaal uit China.

Dus het handigst en zeker het voordeligst is om gewoon bij Aliexpress een voorraadje aan te schaffen. Tegenwoordig heb je je bestelling meestal binnen 14 dagen al in huis...

Tr
door Trilobiet - Jan 17, 2018 om 16:26
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Do, ik ben ook zo aan het zoeken geweest en heb Doktor Power multi-purpose cleaner (spons in een doos) bij 3=1 in Vlaardingen gekocht. Maassluis had het niet
Blokker en kijkshop hadden het in het verleden ook, in Maassluis en Vlaardingen heb ik het hier niet kunnen vinden, misschien elders in Nederland nog wel op voorraad.
Succes.

aurora1
door aurora1 - Jan 17, 2018 om 17:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eventueel bij Wibra, Zeeman en Action.
En Big Bazaar e.d.?

do
door doppy - Jan 17, 2018 om 18:09
4 Antwoorden / 1 Vragen

Allemaal heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb veel van jullie links gevolgd en daardoor ben ik te weten gekomen dat die sponsen van melamine worden gemaakt. Het is een organische stof maar toch zou ik graag willen weten of het slijtsel dat vrijkomt bij het gebruik van de sponsen slecht is voor het milieu. Als dat zo zou zijn dan zie ik af van het gebruik, maar tot dusver heb ik daarover niets gelezen.

do
door doppy - Jan 17, 2018 om 20:01
4 Antwoorden / 1 Vragen

@edrick3: dank je wel, heb het artikel gelezen maar het verklaart niet of het schadelijk is als het in het afvalwater terecht komt. Ik vermoed van wel zoals met bijna alle dingen die we tegenwoordig gebruiken, maar als je geen reinigingsmiddelen nodig hebt is er misschien toch een balans.