tontoos
door tontoos Oct 8, 2012 om 16:50
Huishouden & energie

Wit shirt

Mijn vrouw heeft een foutje gemaakt, ze heeft een wit stretch
Tshirt gewassen bij de donkere was en is nu verkleurd.
Het was een duur shirt de vraag is hoe krijg ik het weer wit.

4470 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

nachtje weken in een emmer water met een scheutje bleek? Of het egaal wit wordt dan weet ik niet. Maar ik doe het nog wel eens met witte tshirts met zweetplekken onder de armen. Maar dat zijn dan geen dure shirts, dus wees voorzichtig...

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met Echfa wit heb je een grote kans dat de kleuring er weer uit gaat. Kijk bij de diverse drogisterijen voor dit product.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

tontoos, ben, tenzij er een wonder geschied, er zo goed als zeker van dat jij of je vrouw dat dure strech shirt niet meer wit krijgen. Waarom ik daar bijna zeker van ben? Heb het met strech hemdje gedaan en, stom, stom, nieuwe blauwe spijkerbroek zat er tussen. Is nu zilver/grijs/blauwig en heb alles geprobeerd, van chloor, azijn, echfalon, nada: krijg het er niet uit. Dus hoop dat je een tip krijgt waar je later kunt terugmelden: met dat en dat is het er wel uitgegaan. (Heb ik er misschien ook nog iets aan, haha). Succes.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag tontoos,

Op de site van Oma Weet Raad wordt geadviseerd weken in azijn. Anders zou je was ontkleurder kunnen proberen van bijv. Dr. Beckmann, even bij de drogist kijken dus. Of bleken in de zon. En... voortaan zelf de was doen?

vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

aurora, ook dat heb ik geprobeerd (ook via oma weet raad); bij mij dus geen succes, vandaar mijn: ik hoop dat je een tip krijgt wat wel helpt (helpt mij dan weer, misschien).

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

tontoos schreef op maandag 8 okt 2012, 16:50: Mijn vrouw heeft een foutje gemaakt, ze heeft een wit stretch
Tshirt gewassen bij de donkere was en is nu verkleurd.
Het was een duur shirt de vraag is hoe krijg ik het weer wit.

*dit probleem kun je niet oplossen*

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

tontoos schreef op maandag 8 okt 2012, 16:50: Mijn vrouw heeft een foutje gemaakt, ze heeft een wit stretch
Tshirt gewassen bij de donkere was en is nu verkleurd.
Het was een duur shirt de vraag is hoe krijg ik het weer wit.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 01:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain schreef op maandag 8 okt 2012, 22:37:
tontoos schreef op maandag 8 okt 2012, 16:50: Mijn vrouw heeft een foutje gemaakt, ze heeft een wit stretch
Tshirt gewassen bij de donkere was en is nu verkleurd.
Het was een duur shirt de vraag is hoe krijg ik het weer wit.

*weer lekker aan het scoren read?*