Fu
door Furie644 Jun 13, 2022 om 11:35
Huishouden & energie

Zonnenpanelen van nederland wekt op

ben gebeld door Nederland wekt op is dit een betrouwbaar bedrijf

14627 11 Rapporteer

sira
door sira - Jun 13, 2022 om 11:47
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar dat zegt niets. Waar u wel rekening mee moet houden is dat er allerlei bedrijfjes zullen opstaan om zonnepanelen te plaatsen en denken daar snel rijk mee te worden en binnen afzienbare tijd weer vertrokken zijn.

Bent u geen lid van Vereniging Eigen Huis? U kunt info opvragen.

mi
door miennaamishaaz - Jun 13, 2022 om 11:48
725 Antwoorden / 1 Vragen

NEE, ABSOLUUT NIET.

Een betrouwbaar bedrijf belt u NOOIT op, dit is vast en zeker een "zonnepanelen boer/cowboy" die goedkope panelen snel plaatst, en verder geen garantie wil geven.

Ga nooit in zee met een bedrijf dat u zomaar opbelt.

marita5
door marita5 - Jun 13, 2022 om 12:12
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Furie644 ,

Deze site is geregistreerd op 21 - 4 - 2021 , ervaringen kan ik niet vinden .

Lees ook hier , klik op de rode regels .

https://www.nederlandwektop.nl/service/

https://www.nederlandwektop.nl/over-ons/

tenormin
door tenormin - Jun 13, 2022 om 12:41
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Wel, op de site lijken ze van alles te hebben: emailadres, telefoonnummer enz., maar, zoals te zien is op de link van @marita5: een KvK nummer ontbreekt. Ik zou persoonlijk niet in zee willen gaan met dit bedrijf.

marita5
door marita5 Jun 13, 2022 om 12:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Adres is een kantoor gebouw

tenormin
door tenormin Jun 13, 2022 om 14:33
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Okay. Geen idee immers hoe jij achter alles kan komen. Leuk hoor, @marita5.

Mabelle
door Mabelle - Jun 13, 2022 om 13:03
418 Antwoorden / 1 Vragen

Ze staan ingeschreven bij de KvK onder de naam Orsiad B.V.  kvknr. 74568566. Ook o.a. de handelsnamen Nederlandwektop en Datkanbeter vallen hieronder. Orsiad doet een telefonische acquisitie voor de energiemarkt.

Ik zou er geen zaken mee doen.

Advies, ga op zoek naar een erkende installateur, die kun je o.a. op deze site vinden http://www.zonnekeur.nl/

me
door mein33 - Jun 13, 2022 om 14:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als je, ongevraagd, wordt gebeld om je iets aan te smeren, dan moeten alle alarmbellen afgaan.
De firma List en bedrog ligt op de loer om u een loer te draaien.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 13, 2022 om 17:19
16830 Antwoorden / 202 Vragen

On te beginnen: u mag niet ongevraagd gebeld worden. https://meld.nl/melding/fraude-melden/ongewenste-telefoontjes en is men dus al in overtreding.
Zie ook Bekende malafide handelspartijen | politie.nl . Hoe dan ook, ik zou er niet mee in zee gaan.

C.I
door C.I - Jul 5, 2022 om 15:53
1 Antwoorden / Vragen

Ze bellen ongevraagd en doen dan alsof ze opvolgen op een eerder gesprek van "hun collega" en via Eneco. Wanneer dat gesprek dan geweest is kan de beller niet zeggen. Ik heb haar direct uitgelegd waarom dat stierepoep is, en gezegd dat ze dit uit haar duim zuigt. Vond ze niet leuk.

Dus negeren en gelijk afkappen. Of zo lang mogelijk hun tijd verdoen en ze het zo lastig mogelijk maken. Net waar je zin in hebt.

Sa
door SarahHteW - Aug 4, 2022 om 15:19
1 Antwoorden / Vragen

Mijn ervaring is negatief. In eerste instantie was ik blij verrast, omdat ik een aantal maanden op een wachtlijst sta en dacht dat ik vanuit die hoek gebeld werd. De mevrouw aan de lijn gaf aan dat haar telefoontje hier niets mee te maken had. Ze probeerde allerlei gegevens telefonisch te ontfutselen. Ik heb haar gevraagd of ik kon terugbellen; dat kon niet. Daarna gevraagd of ik een mail kon ontvangen met haar vragen en gegevens van de organisatie, dat kon in eerste instantie ook niet, maar op aandringen heeft ze mij toch een mail gestuurd, met een zeer vreemde offerte. Vandaag werd ik wederom gebeld door dezelfde mevrouw met dezelfde intiminderende toon. Toen ik aangaf, dat ik eerst marktonderzoek wil doen en altijd bij meerdere instanties een offerte opvraag, reageerde ze zeer verontwaardigd, waarop ik heb aangegeven af te zien van verder contact met haar organisatie. Ze gooide de hoorn op de haak. Het contact was vanaf het begin intimiderend en alles behalve professioneel.

rj
door rjw - Aug 4, 2022 om 18:36
3259 Antwoorden / 5 Vragen

Een zonnepaneelleverancier die in deze tijd potentiële klanten gaan bellen zijn verdacht. De meeste hebben geeneens tijd om offertes te maken.

R.
door R. H. Bos - Oct 31, 2022 om 17:50
1 Antwoorden / Vragen

Ik zou graag willen weten op het bedrijf Nederland Wekt Op een erkend gecertificeerd is.

Waar zou ik dit kunnen controleren wat is een keurmerk.

gerbera
door gerbera Oct 31, 2022 om 21:53
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk gewoon eens op de site en u zal merken dat nergens een keurmerk staat aangegeven.