wasmachinemannl
door wasmachinemannl Jul 26, 2011 om 14:29
Vrije tijd & tuin

CD's van Kraftwerk en Jean Michel Jarre, ergens nog te krijgen?

Zijn CD's van JMJ en Kraftwerk nog ergens te krijgen? Op marktplaats staan alleen LP's en ik heb geen platenspeler+ik heb geen zin om er een aan te schaffen omdat ze storingsgevoelig zijn.

1048 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk maar eens bij Bol.com. Van alles leverbaar.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo wasmachinemannl,

Kijk eens hier voor JMJ.

Ook op amazon.com staan exemplaren.

Klik hier voor Kraftwerk
(Ook op Amazon.com)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uitverkocht helaas, Ik blijf zoeken, bedankt alvast.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wasmasjineman,

Wordt lid van (bijvoorbeeld) de Rotterdamse Phonotheek (hoort bij bibliotheek). Daar kan je hééééél veel vinden op cd en dvd gebied. Je betaalt voor het lenen maar je mag daardoor voor eigen gebruik legaal een copie maken. Informeer eens in je woonomgeving of zoiets in jouw buurt ook mogelijk is.

Succes.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht dat de muziek ook op Spotify is te vinden (ik heb nu geen toegang tot Spotify anders had ik even kunnen kijken wat er precies staat).

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

PS: platenspelers storingsgevoelig? Een moderne platenspeler (bijv. Rega or Pro-ject) is degelijker dan welke elektronica dan ook. Er zitten zo weinig onderdelen in dat er ook weinig kapot kan gaan. En het klinkt ook nog eens beter dan een CD-speler in dezelfde prijsklasse.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

wasmachinemannl schreef op dinsdag 26 jul 2011, 15:10: Uitverkocht helaas, Ik blijf zoeken, bedankt alvast.

Er staan er toch een heleboel bij die niet uitverkocht zijn.
Zoek je een bepaalde titel?

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens in iTunes. Dan heb je ze digitaal, maar daar kun je zelf makkelijk een cd-tje van branden natuurlijk.
Jean-Michel Jarre
Kraftwerk

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo wasmachinemannl,

Via iTunes is gewoon het eenvoudigst. Je kunt de nummers even beluisteren (in lage kwaliteit) als je dat wil en dan direct downloaden en daarna, indien nodig, op een CD branden.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oeps, gijssie81 was me al voor.... ;-)

Freya

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wasmachinemannl,

Heb je al op de site van de FreeRecordShop gekeken? Kraftwerkt en JMJ zijn daar volop aanwezig. Misschien zijn cd's ervan ook gewoon in de winkel(s) te vinden.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2011 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de Duitse Amazon website zijn nog volop CD's van Kraftwerk en Jean Michelle Jarre te vinden, zowel nieuw als tweedehands.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2011 om 07:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

eBay

ve
door verwijderd - Jul 27, 2011 om 08:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van Kraftwerk heb ik iets gevonden op Amazon.de ja, ik zal eens verder kijken voor Chronologie 4 van Jarre...

ve
door verwijderd - Jul 27, 2011 om 09:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heren bedankt, ik heb hem gevonden.
Danke schon!

ve
door verwijderd - Jul 27, 2011 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ebay.de , volop keus.
klik hier
m.vr.gr.

ve
door verwijderd - Apr 10, 2015 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

En vergeet de altijd handige website www.discogs.com niet. Daar kun je van diverse particulieren aan cd's komen. Vooral handig voor cd's die slecht verkrijgbaar zijn.

ve
door verwijderd - Apr 10, 2015 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@mfgr

De Ts was 4 jaar geleden al geslaagd.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2015 om 02:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

mfgr schreef op vrijdag 10 apr 2015, 22:15: En vergeet de altijd handige website www.discogs.com niet. Daar kun je van diverse particulieren aan cd's komen. Vooral handig voor cd's die slecht verkrijgbaar zijn.

En dat na bijna vier jaar later! U krijgt ongetwijfeld, of niet, een topantwoordindicatie?