door britta1951 27 aug. 2010 om 14:35
Huishouden & energie

Korting Karwei

karwei geeft 20% korting, dit geldt niet in combinatie met aanbiedingen ui de Karwei folder.
Nu koop ik gordijnen en denk dus korting te krijgen.
Nee zeggen ze want er staan gordijnen in de folder.
in de folder staat echter, dat gordijnen gratis op maat worden gemaakt en er staan enkele voorbeelden van gordijnen met prijzen ( dit zijn echter geen aanbiedingsprijzen en niet eens die ik heb uitgekozen).
Ofschoon de verkoper het met me eeens was krijg ik geen korting.
heb een mail gestuurd naar het hoofdkantoor, maar krijg natuurlijk geen antwoord.

Wat is uw mening en wat zou ik verder kunnen doen?

[edit redactie]

3234 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door pino123 - 27 aug. 2010 om 14:57
2663 Antwoorden / 14 Vragen
0

Zeer waarschijnlijk is de aanbieding, dat de gordijnen gratis op maat gemaakt worden. Dit geldt voor alle gordijnen, het geheel van gratis op maat laten maken, zal dus de aanbieding zijn.... Het is raar als je inderdaad de gordijnen niet op maat laat maken dat je dan geen aanspraak kan maken op de korting.
Eventueel even bellen met hoofdkantoor?

door kiran - 27 aug. 2010 om 15:03
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@britta1951

Het staat er al: 20% korting / niet in combinatie met aanbiedingen uit de folder.
De uitgekozen gordijnen zijn geen aanbieding. U heeft recht op 20% korting.
Lijkt mij simpel, toch?

Is er geen andere "Karwei" in de buurt? Of op een andere dag terug - andere verkoper die het anders ziet?

* stuur Kassa even een mailtje en laat uw NAW gegevens verwijderen.
Klik hier: contact

door druifje01 - 27 aug. 2010 om 15:09
1712 Antwoorden / 140 Vragen
0

Als ik het goed begrijp zou u de gordijnen gratis gemaakt moeten krijgen maar zonder 20% korting omdat de gordijnen in de folder staan. Waarom staan de gordijnen in de folder?

br
door britta1951 - 27 aug. 2010 om 15:27
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=druifje01 schreef op vrijdag 27 aug 2010, 15:09]Als ik het goed begrijp zou u de gordijnen gratis gemaakt moeten krijgen maar zonder 20% korting omdat de gordijnen in de folder staan. Waarom staan de gordijnen in de folder?
Staan alleen in de folder om kenbaar te maken dat gordijnen bij Karwei gratis gemaakt worden.

br
door britta1951 - 27 aug. 2010 om 15:31
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=pino123 schreef op vrijdag 27 aug 2010, 14:57]Zeer waarschijnlijk is de aanbieding, dat de gordijnen gratis op maat gemaakt worden. Dit geldt voor alle gordijnen, het geheel van gratis op maat laten maken, zal dus de aanbieding zijn.... Het is raar als je inderdaad de gordijnen niet op maat laat maken dat je dan geen aanspraak kan maken op de korting.
Eventueel even bellen met hoofdkantoor?
Laat ze wel op maat maken, maar is geen aanbieding is alleen een vaste service van Karwei.
Kan nergens een telefoonnummer vinden van hoofdkantoor.
Kreeg niet eens een e-mail adres, kon alleen via een karwei winkel, die dan de mail zouden doorsturen.

door druifje01 - 27 aug. 2010 om 15:35
1712 Antwoorden / 140 Vragen
0

Het is wel enigzins cryptisch van Karwei. Een folder is meestal om tijdelijke aanbiedingen kenbaar te maken. Gratis gemaakt is naar mijn idee geen tijdelijke aanbieding. Of? Dus ik kriijg de indruk dat er wat door elkaar loopt en dat de gordijnen niet in de folder hadden moeten staan.

ai
door aiglon - 29 aug. 2010 om 13:43
56 Antwoorden / 10 Vragen
0

Karwei kent een Consumentenklachtenformulier die u kunt invullen in de bouwmarkt en de bouwmarkt is verplicht door te sturen naar het hoofdkantoor van Karwei.Veel klanten hebben op deze manier in ieder geval nog iets bereikt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jo
joskaa - 1 mrt. 2021 om 19:20
Huishouden & energie

Goede kwaliteitsverf voor kozijnen en houtwerk aan buitenkant woohuis

Ik ben op zoek naar een goede kwaliteitsverf voor de raamkozijnen en al het andere houtwerk buiten aan mijn huis.
Bij de vorige schilderbeurt gebruikte de (professionele) schilder Caperol wat zou moeten gelden als kwalitatief hoogwaardig, maar daar ben ik absoluut niet tevreden over.
Wie heeft een goed advies voor mij. ... Lees meer

ma
manus59 - 2 mrt. 2021 om 17:25
Auto & vervoer

Bekeuring

Vandaag 2 maart, een bekeuring binnengekregen voor snelheidsovertreding. Dom dom...eigen schuld he.
De dagtekening is van komende donderdag 4 maart.
Is dat een fout waardoor ik niet hoef te betalen?
Of is dit geen procedure? fout? Lees meer

Ro
Rooik - 2 mrt. 2021 om 17:33
Huishouden & energie

Greenchoice meterstand wordt niet vermeld

Bij Greenchoice in de app worden, als je de meterstanden doorgeeft, de meterstanden van de vorige keer getoond, behalve bij de terug geleverde energie van de zonnepanelen. Heb dit al meerdere keren aangegeven bij de klanten service, ze zouden dit doorgeven, maar zonder resultaat.
Wat kan de reden zijn dat deze stand niet wordt vermeld in de app? Wordt er mee gevogeld?  #greenchoice ... Lees meer