Ha
door HansE 27 jul. 2016 om 17:04
Vakantie & reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.

8011 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

da
door datzoekikop - 27 jul. 2016 om 17:12
251 Antwoorden / Vragen
3

vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?

En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.

ja
door jackyh 27 jul. 2016 om 17:33
903 Antwoorden / 2 Vragen

Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.

door marita5 - 27 jul. 2016 om 17:19
4527 Antwoorden / 3 Vragen
1

Hallo Hanse , 

Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .

http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin

door gerbera - 28 jul. 2016 om 16:33
3041 Antwoorden / 6 Vragen
0

Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5

jo
door jorisw - 28 jul. 2016 om 17:23
3134 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ad
ad schraven - 23 sep. 2017 om 19:29
Huishouden & energie
Ik heb het gehad met Swiss Sence

Ik heb het gehad met Swiss Sence

Sinds 4 jan. 2017 heb ik steeds problemen met mijn aankoop van mijn Boxspring van € 4000,=. Gekocht op 4 jan. 2017, leverrtijd zou 10 a 12 weken zijn. Bed moest worden aangepast i.v.m. hoogte. Ook de achterwand zou in 2 delen worden geleverd i.v.m. toegang trap. Bed werd geleverd in week 15. Achterwand was niet in 2 delen, zoals aangegeven en ging niet via de trap. Toch door de medewerkers geprobe ... Lees meer

la
ladysloper - 20 sep. 2017 om 20:16
Geldzaken & recht

Ben pakketje kwijt door post nl

Ik heb via marktplaats iets gekocht en helaas het is niet verzekerd verzonden dus kunnen ze geen onderzoek indienen. Heb opgebeld en via facebook contact gehad met postnl maar verantwoordelijkheid nemen ze niet. Moet ik maar met diegene die het heeft verstuurd uitzoeken ik vind dit niet kloppen. Wat kan ik nu nog doen? Ben al bij de buren geweest maar niemand heeft wat. Lees meer

si
silver5 - 23 sep. 2017 om 20:32
Computers & telefonie

Vodafone en sms

Vorige maand kreeg ik een bedrag gecrediteerd van Vodafone omdat sms'en naar het buitenland gratis was (red essential bundel) alleen voor vellen had ik 20 minuten gratis en daarna kosten. Echter deze maand schrijft Vodafone 10 euro voor sms naar belgië in rekening. Dus ik de service desk gebeld (Ik moest het goed in de gaten houden volgens de medewerker van vorige maand) en werd mij gezegd dat sms ... Lees meer