Ha
door HansE 27 jul. 2016 om 17:04
Vakantie & reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.

9902 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

da
door datzoekikop - 27 jul. 2016 om 17:12
251 Antwoorden / Vragen
3

vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?

En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.

ja
door jackyh 27 jul. 2016 om 17:33
914 Antwoorden / 3 Vragen

Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.

door marita5 - 27 jul. 2016 om 17:19
5454 Antwoorden / 5 Vragen
1

Hallo Hanse , 

Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .

http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin

door gerbera - 28 jul. 2016 om 16:33
3686 Antwoorden / 6 Vragen
0

Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5

jo
door jorisw - 28 jul. 2016 om 17:23
3485 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Dd
Ddk - 20 feb. 2018 om 12:24
Elektronica & tv

Hoe stel ik wanbeleid van caiway aan de kaak

Al 6 jaar levert caiway slechte kwaliteit. Veel kabelbreuken, geen glasvezel omdat het niet rendabel is. Ruim 3 maanden wachten op kabel reparatie. Geen compensatie omdat het wettelijk niet nodig is. Ze hebben alleenrecht op de kabel in h.i. ambacht waardoor ze kunnen doen wat ze willen want ik kan toch nergens anders heen. Lees meer

ro
robin52 - 19 feb. 2018 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hoortoestel afstellen lukt maar niet

Het bedrijf waar ik destijds op advies van de zorgverzekeraar 2 hoortoestellen heb gekocht is in december 2017  abrupt gestopt zonder de klanten in kennis te stellen! Inmiddels is er wel een opvolger. Een van mijn hoortoestellen moet dringend opnieuw afgesteld worden maar dit lukt de opvolger niet omdat de software niet goed werkt en de instellingen niet zijn doorgegeven door het vorige bedrijf! ... Lees meer

Na
Nard - 15 feb. 2018 om 23:15
Auto & vervoer

Zeer slechte ervaring spits automotive

Wie heefte er net als ik bij spit automotive, auto katalysator.nl, besteld en betaald voor leveringstijd van 1 dag, daarna bij moeten betalen wegens fout in de administratie, vervolgens niets geleverd krijgen en na veel gezeur en smoesjes order geannuleerd en na lange tijd nog steeds zje geld niet retour gestort?
Als je er op zoekt op internet is dit schering en inslag en wordt het tijd voor ... Lees meer