Ha
door HansE 27 jul. 2016 om 17:04
Vakantie & reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar Stockholm geboekt met AirBerlin. vertrek 25 juli jl. We zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. Daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. Geen koffie/water; niets. Om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van AirBerlin. Daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. Tickets natuulijk betaald. Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. Na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. Vraag is: weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? Zeer slechte service van AirBerlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). Voor degene die overwegen te boeken bij AirBerlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.

7989 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

da
door datzoekikop - 27 jul. 2016 om 17:12
251 Antwoorden / Vragen
3

vertrek 25 juli --- Twee maal formulier ingevuld maar geen reactie ---- weet iemand hoe ik Airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen?

En nu is het de 27 ste, het zal best wel goed komen, hier is feitelijk op hun "kantoor" pas 1 of 2 dagen reactie tijd op gegund door u.
U zult toch begrijpen dat dit soort dingen even tijd kost . En voor ik het op mijn bordje krijg: Nee, ik werk er niet, maar denk even logisch na.

ja
door jackyh 27 jul. 2016 om 17:33
903 Antwoorden / 2 Vragen

Geen woord aan toe te voegen. Onbegrijpelijk die hoogdravende woorden van vragensteller.

door marita5 - 27 jul. 2016 om 17:19
4515 Antwoorden / 3 Vragen
1

Hallo Hanse , 

Vraag de vergoeding via Eu Claim , lees hier klik op de rode regel .

http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/air-berlin

door gerbera - 28 jul. 2016 om 16:33
3038 Antwoorden / 6 Vragen
0

Goh, hadden ze niet eens een kassa aan de balie zodat ze direct konden terugbetalen. Kan mij voorstellen dat u teleurgesteld was maar geduld is een schone zaak. Dus nog ff wachten, komt het, denk ik, vanzelf goed. Mocht het echt te lang gaan duren maak dan gebruik van de link van @marita5

jo
door jorisw - 28 jul. 2016 om 17:23
3131 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dat er niet een paar honderd man paraat staan om iedere passagier direct het geld terug te geven (cash uiteraard). Schande...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

de
demullertjes - 22 sep. 2017 om 14:54
Computers & telefonie

Hoe kom ik van avg af

Heb avg internetsecuretie, pc-tune up en de driver updater. Wil hiervan af maar lukt niet Lees meer

ma
mark van atteveld - 22 sep. 2017 om 11:13
Winkels & webshops
Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Facebook reageert niet op de door hen gevraagde identiteits gegevens

Om te kunnen inloggen op mijn bedrijfspagina vroeg facebook mij om mijn identiteit te mogen controleren. Ik stuurde ze dus een scan van mijn paspport plus electriciteitsrekening. Vervolgens krijg ik allen een standaardmail terug waarin wordt gezegd dat er iets niet klopt. Wat dan? Al mijn gegevens kloppen wel degelijk! Ik heb al het mogelijke geprobeerd facebook te bereiken maar krijg alleen algem ... Lees meer

de
demullertjes - 22 sep. 2017 om 18:25
Computers & telefonie

Had eerder vraag van, hoe kom ik van avg af, verkeerd gesteld. Ik wil van de aut

Voor avg internet security, pc tune-up en driver update worden automatisch verlengd en betaal met de credit kaart. Hier wil ik van af maar vindt niet hoe ik dat moet doen. Lees meer