Wi
door Willem van der Maden Oct 14, 2019 om 18:37
Vakantie & reizen

Annulering diner bij Fletcher

Afgelopen vrijdag heb ik via AH.nl/uitjes gereserveerd bij Fletcher "Het Veluwse Bos" in Beekbergen. Ik betaal vooraf € 59,00 voor 4 personen. Dit is natuurlijk zonder drankjes. Wanneer ik een betalingsbevestiging krijg dan wordt er gelijk bij vermeld dat er nog even in het restaurant €20,00 bijbetaald moet worden, want de diners in een 4-sterrenrestaurant van Fletcher kosten geen €24,50, maar €29,50. Tot zover ging alles goed. Echter nadat ik de reservering had betaald, zonder dat mij was verteld dat er in het resataurant nòg €5,00 per persoon bij kwam, kreeg ik de bevestigingsmail met de mededeling dat ik in het restaurant €20,00 moest bijbetalen. Ik vind het bijzonder misleidend.
Ik dacht: ik ga het annuleren. Dan is het voor mij opgelost. Echter mijn verbazing was groot toen mij werd verteld door de telefoniste van Fletcher dat een reservering bij hen wel veranderd of geannuleerd kan worden, maar dat ik mijn geld niet terugkrijg. En dit alles ruim van te voren. Vrijdag de 11e gereserveerd en vandaag 14 oktober geprobeerd te annuleren.Kan dit zo maar? De afspraak staat voor 8 november a.s.

5903 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 14, 2019 om 18:40
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat u dan hierover navraag kunt doen bij 'Appie' omdat de resrevering via een actie van hen ging.
Benut bijv. deze: https://www.ah.nl/mijn/inloggen?ref=/klantenservice/klachten-formulier
U kunt separaat ook dit benutten: https://www.fletcher.nl/nl/contact

  en gelet op de mogelijkheid van misleiding uw melding doen aan  https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2019 om 18:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u € 59,00 hebt betaald dan is dat toch twee keer € 29,50? En overal kosten de diners € 29,50. Een high tea kost € 24,50.

Dus iets klopt er niet.

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/uitjes/33/fletcher-hotel-restaurant-het-veluwse-bos/44723/

diumenge
door diumenge - Oct 14, 2019 om 19:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wow, hebben we in Beekbergen het eerste 4-sterrenrestaurant in de wereld? Waar een klein land groot in kan zijn...

gerbera
door gerbera - Oct 14, 2019 om 22:05
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Die telefoniste overdrijft wel een beetje, het Hotel heeft op hun site 4 sterren en op andere sites 3 maar dat wil niet zeggen het restaurant er 4 heeft. Het heeft een á la carte restaurant. Denk dat u toch even bij AH te raden moet gaan hoe het kan dat u moet bijbetalen, de prijs voor een 3 gangen menu is volgens de AH site € 29,50 maar op de sites van Fletcher € 34,50. en daar zit het verschil van €5,- per persoon in wat u zou moete bij betalen

tenormin
door tenormin Oct 14, 2019 om 23:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Zie alleen maar 4 sterren van commentaren op het eten, of 3 of minder ;-) . En noem mij 1 restaurant (met ****) die een 3-gangen menu serveert voor €29,50.

tijger1
door tijger1 Oct 14, 2019 om 23:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat doen dus al die andere Fletcher restaurants.

Beps
door Beps Oct 14, 2019 om 23:37
75 Antwoorden / Vragen

Inderdaad kan dit niet volgens wiki/Michelinster het gaat maar tot 3 sterren. Ik denk dat het de sterren van de reviews zijn, die gaan tot 5 sterren en dan is 4 normaal en niets bijzonders.

Grunnen.
door Grunnen. Oct 15, 2019 om 09:34
509 Antwoorden / Vragen

Fantasie . Er toch nergens dat het Michelin sterren zijn.

ma
door malty Oct 15, 2019 om 13:38
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Het aantal hotel-sterren zegt niets over de kwaliteit van het eten, alleen het aantal faciliteiten die je in het hotel mag verwachten.

gerbera
door gerbera - Oct 15, 2019 om 09:25
7360 Antwoorden / 14 Vragen

@tenormin, Er is een groot verschil tussen een Hotel en een Restaurant en dat dit Hotel/Restaurant genaamd is zegt verder niets. Het Hotel heeft volgens Flatcher 4 sterren maar volgens andere sites 3. Dus niet het Restaurant, wat Flatcher beweerd, heeft 4 sterren want dat bestaat gewoon niet, Fletcher wil gewoon de ster uithangen en zijn eigen prijs vangen. En @tijger1, de Fletcher Restaurants serveren voor € 34,50 en niet, zoals volgens u en AH voor € 29,95.

tijger1
door tijger1 Oct 15, 2019 om 09:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee voor hoeveel Fletcher serveert, maar op al die vouchers van AH staat dat een diner € 29,50 kost.

Dus de Ts moet klagen bij AH dat het niet klopt.

gerbera
door gerbera Oct 15, 2019 om 10:55
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Nou dat schreef ik toch ook in mijn eerder bericht.

14-10, 22.05u
Denk dat u toch even bij AH te raden moet gaan hoe het kan dat u moet bijbetalen,

tijger1
door tijger1 Oct 15, 2019 om 11:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"En @tijger1, de Fletcher Restaurants serveren voor € 34,50en niet, ZOALS VOLGENS U"

Wat is het nut van deze reactie? Ik schrijf nergens dat Fletcher een diner serveert voor € 29,95. Ik verwijs naar de voucher van AH voor € 29,50.

gerbera
door gerbera Oct 15, 2019 om 11:15
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Op de reactie van @tenormin.

Dat doen dus al die andere Fletcher restaurants.

panter22
door panter22 - Oct 15, 2019 om 18:49
6599 Antwoorden / Vragen

Annuleren is niet mogelijk. Het herroepingsrecht is hier niet van toepassing (zie artikel 7 van onze Algemene Voorwaarden )
https://www.ah.nl/klantenservice/vraag/kA01v000000ZVGSCA4

jo
door jorisw - Oct 15, 2019 om 19:02
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Iets zegt me dat je voor dat geld (met of zonder korting) elders beter moet kunnen eten. Restaurants in een hotel zijn over het algemeen geen culinaire hoogtepunten. Dit zijn van die plekken waar ik alleen ga eten als ik voor mijn werk onderweg ben en geen zin heb om 's avonds het hotel uit te gaan.