mi
door minoesje Feb 24, 2012 om 18:59
Vakantie & reizen

Bezorgtijden post nl/ pakketten

Ik heb zojuist een hele lange tijd gezocht op de post.nl site naar de tijden waarop mijn pakket kan worden bezorgd. Track & Trace pakt mijn code niet, MijnPakket zegt dat het vandaag wordt bezorgd maar bij status zending staat: "zending wordt voorbereid". Ik wordt doorverwezen naar een pagina waar ik mijn huisnummer en postcode moet invoeren en waar dan de tijd van bezorging moet komen te staan maar er staan drie tijden waarbij staat vrijdag tot 17.45. Ik heb de vraag gesteld aan Noor, dat is de online vragenbeantwoorder. Daar word ik weer verwezen naar MijnPakket of naar Track & Trace! Zucht.... Met een snelle google search vond ik reacties van mensen waarbij op verschillende tijden 's avonds nog is bezorgd en op een site van nota bene een sportwinkel stond een keurig rijtje bezorgtijden en die waren tot 21.30 's avonds. Ojaa en toen heb ik nog even gezocht naar een contactformulier maar dat is er ook niet. Weet iemand wat nu die tijden zijn?

46999 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2012 om 19:10
16826 Antwoorden / 108 Vragen

hoi minoesje, als het je kan geruststellen: nog maar 1 keer heeft een track & trace code bij mij gewerkt: toen ik een LCD TV had gekocht bij Wehkamp. Tot op het kwartier kon ik het volgen en dat was dan ook het enige artikel ooit. En ik kan je verzekeren: ik heb bendes Tracks&Trace codes ontvangen en nergens teruggevonden. Wel stond er dan: het pakket is onderweg naar sorteercentrum. Stond er nog toen ik het pakket al in huis had!

spooky01
door spooky01 - Feb 24, 2012 om 19:26
418 Antwoorden / 56 Vragen

Bij mij werkt track en trace bijna altijd, maar dit terzijde. Bij mij wordt een pakket bezorgd tot half 10 in de avond, dus wie weet en hier heb ik een telefoonnummer:

Consumenten
Heeft u een vraag over de status van uw zending? U kunt deze snel en eenvoudig nagaan via onze online Track & Trace. Heeft u daarna nog vragen dan kunt u op werkdagen van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice via 0900-0570 (€0,45 p/m, max. €22,50).

Voor overige vragen verwijzen wij u graag naar de klantenservice site.

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 19:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 24 feb 2012, 19:10]hoi minoesje, als het je kan geruststellen: nog maar 1 keer heeft een track & trace code bij mij gewerkt: toen ik een LCD TV had gekocht bij Wehkamp. Tot op het kwartier kon ik het volgen en dat was dan ook het enige artikel ooit. En ik kan je verzekeren: ik heb bendes Tracks&Trace codes ontvangen en nergens teruggevonden. Wel stond er dan: het pakket is onderweg naar sorteercentrum. Stond er nog toen ik het pakket al in huis had!

Ha! Is-ie weer: "Ik ook..." Is dit antwoord bedoelt om de TS te ontmoedigen....?

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2012 om 19:53
16826 Antwoorden / 108 Vragen

zwemmer, doe me een lol en stop copy gedrag. Ik vertel wat ik met vanvoordeel heb meegemaakt. Niet meer, niet minder.....Ben ook een gewone consument!!

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 19:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Maar hier gaat het aan om een antwoord te geven waarmee de TS uit de brand geholpen kan worden. Dat weet je toch wel?

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 20:10
2638 Antwoorden / 35 Vragen

@Tenormin. Ik begin het geloof ik te snappen. Jij werkt op het lotgenoten-idee. Maar, het is nog maar de vraag of de TS daar op zit te wachten als er niet specifiek om gevraagd wordt. Vandaar.

mi
door minoesje - Feb 24, 2012 om 20:16
6 Antwoorden / 2 Vragen

Hey allemaal,

Bedankt Spooky voor je antwoord. Daar had ik even overheen gekeken in al mijn ergernis.Ik snap trouwens ook echt niet waarom de tijden er niet op staan. Da's toch essentiële informatie!

zwemmer
door zwemmer - Feb 24, 2012 om 20:40
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dat is toch eens door Post.nl op te helderen. Mijn laatste twee zendingen stonden netjes met datum en tijd en al in Mijn Pakket aangekondigd. Waarom gaat het hier wel en daar niet. Toch maar uitsluiten dat het niet met pc of dergelijke te maken heeft. Heb je wel een andere browser geprobeerd? Dat kan wel eens helpen.

Zwemmer

ni
door nightrider - Feb 29, 2012 om 14:32
14 Antwoorden / 2 Vragen

Straks zijn al die problemen voorbij, dan krijg je netjes van Post.NL bericht
wanneer je het pakket bij de nieuwe centra's genaamd Take Away kunt
ophalen.