be
door bestebuur Mar 14, 2017 om 13:58
Vakantie & reizen
Bungalowkadobon Centerparcs € 150,- blijkt niets waard te zijn.

Heb een Bungalowkadobon van € 150,- gekregen voor Centerparcs en/of Sunparcs. Deze kun je alleen gebruiken door telefonisch te boeken. Als ik dat wil doen, krijg ik te horen dat dit alleen kan van de basisprijs. Heb een voorbeeld boeking gedaan en kwam uit op een 4-persoonshuisje voor 4-11 september 2017. Komt een totaal bedrag uit van € 631,04. Waarbij de waardebon van € 150,- dus al is afgetrokken. Als ik de bon NIET gebruik maar de vroegboekkorting en 55+ korting gebruik, kom ik uit voor dezelfde aanbieding p € 583,63. Dit is dus ruim € 48,- duurder. Dus de WAARDEBON is WAARDELOOS....Heb de dame aan de telefoon gevraagd hoe dat kan, maar kreeg geen normaal antwoord, ze bleef alleen maar herhalen dat de waardebon alleen zonder andere kortingen geldig is. Dus deze waardebonnen zijn gewoon lokkertjes om U meer loten te laten pakken o.a. bij de Postcodeloterij. Terwijl er elke week met miljoenen worden gestrooid wordt een simpele eerlijk verkregen waardebon gewoon waardeloos gemaakt.

77017 8 Rapporteer

ne
door neodutchio - Mar 14, 2017 om 14:01
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Tja, niet iedereen is 55+ en kan van die korting gebruik maken. Wees blij dat u de keuze hebt om te kiezen uit de hoogste korting. En als u de voorwaarden had gelezen, had u het ook geweten dat korting op korting op korting niet kan.

Cookies
door Cookies - Mar 14, 2017 om 14:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoezo is de bon waardeloos? Is heel Nederland 55 plus dan?

fa
door familyman - Mar 14, 2017 om 14:15
888 Antwoorden / 1 Vragen

Het is bij 99,9999999% van de bedrijven uitgesloten om korting op korting te kunnen claimen. Dat staat al op één van de kortingsvouchers vermeld bij de Algemene Voorwaarden. U wilt dat wèl, en dat gaat dus niet.De bon heeft dus wel een waarde, maar dan vervallen de andere kortingen. Èn Èn gaat niet op.

tenormin
door tenormin Mar 14, 2017 om 14:25
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dat wilde ik dus net schrijven, maar het staat er al! ;-)

fa
door familyman Mar 14, 2017 om 14:27
888 Antwoorden / 1 Vragen

Telepatie?

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2017 om 14:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor die bon is dan ook helemaal geen € 150 betaald. Maar is alleen maar bedoeld om u te laten denken dat u korting krijgt.

Dit is al zo vanaf het begin van die zogenaamde cadeaubon van CP.

Misschien levert hij nog wat op als u voor nu boekt en zonder 55+.

edrick3
door edrick3 - Mar 14, 2017 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, de bon wordt niet waardeloos gemaakt, maar in dit geval heb je er niets aan omdat je van andere kortingen gebruik kunt maken. En korting + korting gaat niet.
Misschien kun je de bon aan een ander overdoen voor bv de helft. Heb je er toch nog iets aan gehad.

Po
door Pontiac - Mar 14, 2017 om 16:25
131 Antwoorden / 5 Vragen

Beste buur ,de regeling met voorbeelden die u hier benoemd zijn sinds januari 2016 al zo , hier voor kochten wij bij ing rentepunten voor 75 euro een kortingsbon van 150 euro TOEN was het wel zo dat je huur huisje -150euro - vroegboekkorting - ouwe mensen (55+) korting kreeg , bij aankomst ontving je dan bonnen voor gratis krant gedurende het verblijf en kortingsbonnen voor sauna zonnekanon of andere aktieviteiten .(was best leuk)
Dat is dus verleden tijd en de toestroom van jonge gezinnen en 55+ ers is dratisch terug gelopen , minder boekingen dus , wij verdommen het ook om nu nog te gaan omdat alle oude voordelen die je kreeg nog in onze bol zitten , dus Centen(r)parcs heet bij ons nu dus Europarcs.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 14, 2017 om 21:33
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Waarom dat gezemel over korting. Betaal gewoon wat het kost dan krijg je wat je dacht te krijgen. Ergens moet het vandaan komen, kortingen betaal je.meestal zelf (indirect)

Po
door Pontiac Mar 15, 2017 om 12:42
131 Antwoorden / 5 Vragen

is het gezemel of gezever ?

aurora1
door aurora1 - Mar 14, 2017 om 17:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor de mededeling. Ik doe niet aan loterijen en "pak" nergens loten, en ik laat me er ook niet toe verleiden door cadeaubonnen o.i.d.
Hoezo waardebon waardeloos (zonder hoofdletters)?
Ik denk niet dat er ergens acties en kortingen zijn waarbij je korting op korting kunt stapelen. Het is of het één (de ene korting) of het ander (de andere korting). De mevrouw aan de telefoon had dus gelijk, dus niks "geen normaal antwoord".

ik
door ikzelf1942 - Mar 15, 2017 om 00:13
81 Antwoorden / 15 Vragen

Bestebuur.
 Boekt u zonder waardebon en nog geen 55 + zijnde, dan zou de totale rekening €781.04 zijn.
levert u de bon in dan gaat ertoch €150.- van dat bedrag af!!!! dus te betalen € 631,04
 en boekt u met de 55+ korting dan moet u voor TWEE personen € 557.46 betalen
( in prijsopgave staan 3 personen voor beddengoed en belasting,  €8- en €18.27 euro minder)