Iv
door Ivana1991 Mar 4, 2021 om 11:28
Vakantie & reizen

Centerpacs boekt zelf huisje om zonder melding of akkoord?

Hoi!

Mijn zus heeft een kindercottage geboekt bij CP. Alleen heeft CP dit zonder melding of vraag omgezet naar een normaal huisje.
Mijn zus heeft echter wel betaald voor het kindercottage en voor de voorkeursligging.

Nu ging zij inchecken en blijkt het dat ze een ander huisje heeft en dit helaas geen kindercottage is, alleen mijn zus heeft een tweeling van 2 waarvan er 1 slaapwandelt. u begrijpt, uit een normaal 1 persoonsbed zou zij dus vallen. om deze reden heeft mijn zus een kindercottage geboekt.

Mijn zus heeft CP gebeld en die geven aan niets te kunnen doen, ze moest maar mailen. Daar krijgt zij ook geen reactie op.
Ik ben benieuwd wat haar rechten zijn? Mag CP dit zomaar omzetten, en nu heeft ze daar boven op ook nog eens teveel betaald.

Heeft iemand tips? we vertrekken over 1 week.

5152 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 4, 2021 om 12:06
1757 Antwoorden / 31 Vragen
1

Geachte Ivana, 

U heeft nog een week om te klagen. 

Is de boeking op papier? 

Print het uit als het online geboekt is. 

Ik raad u aan om uw klacht op papier te zetten en aangetekend te sturen naar het hoofdkantoor van Centerparcs. 

Maak een kopie voor uzelf. 

Als het kan vandaag nog. 


Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 4, 2021 om 12:13
2039 Antwoorden / Vragen
1

Als je iets hebt geboekt en betaald kan een bedrijf dat niet zomaar vervangen door iets anders. Ik neem aan dat alles zwart op wit staat dus zeg maar tegen Centerparcs dat u niet komt als ze niet leveren wat afgesproken en dat u uw geld terug wil. Schakel uw rechtsbijstand in als u die heeft en zoek alvast uit bij welke geschillencommissie u terecht kan.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 4, 2021 om 12:31
7179 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt nog even de spambox nazien of een bericht van CP daarin terecht is gekomen.

Iv
door Ivana1991 Mar 4, 2021 om 14:17
Antwoorden / 1 Vragen

Deze hebben wij inderdaad ook gecontroleerd. (ze hadden bij mij het zelfde gedaan, alleen heb ik wel een soort gelijk huisje gehad, ook zonder melding of iets dergelijks)

marita5
door marita5 - Mar 4, 2021 om 13:03
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Ivana1991 , 

Algemene verkoopvoorwaarden Centerparcs , 

18. Klachten 

Ondanks alle zorgvuldigheid van Center Parcs kan het voorkomen dat u een gerechtvaardigde klacht
heeft. Deze klacht dient u ter plaatse en direct aan de parkleiding voor te leggen om de leiding in de
gelegenheid te stellen e.e.a. onmiddellijk op te lossen. Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden
afgehandeld, dan heeft u tot uiterlijk 1 maand na vertrek uit het park de gelegenheid de klacht
schriftelijk in te dienen via
https://centerparcs.nl/klacht of per post aan Center Parcs, Afdeling Guest
Relations, Postbus 5199, 2900 ED Capelle a/d IJssel. Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing
leiden, dan heeft u bij een verblijf in al onze parken tot uiterlijk 3 maanden na vertrek uit het park de
gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie, Postbus 90600, 2509
LP Den Haag, https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/recreatie (telefoon 070-
3105310). De beslissing van deze commissie heeft de kracht van bindend advies .


Neem contact op met Consuwijzer , klik op de rode regel . 

https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer

ne
door neodutchio - Mar 4, 2021 om 13:17
5148 Antwoorden / 12 Vragen
0

Is er ongeboekt naar een normaal huisje, of hebben de huisjes nieuwe nummers gekregen? Ik weet van een aantal parken dat ze aan het verbouwen zijn en huisjes verplaats zijn.

Iv
door Ivana1991 Mar 4, 2021 om 14:16
Antwoorden / 1 Vragen

echt omgeboekt. ook bevestigd door CP zelf.

panter22
door panter22 - Mar 4, 2021 om 15:37
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heeft je zus bij de boeking geschreven dat ze perse een kindercottage wilde omdat haar kind slaapwandelt?
Heeft je zus wel een bevestiging gekregen:
We sturen binnen 30 minuten een boekingsbevestiging naar je e-mailadres. Je kunt de gegevens en factuur van je reservering bekijken door in te loggen op je persoonlijke omgeving in Mijn Center Parcs of in de Center Parcs-app. Houd er rekening mee dat je geen informatie over je boeking per post zult ontvangen.
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/faq
Ik zie in de algemene voorwaarden niets staan over wijziging van de boeking.
Hoe kan dat nou dat ze geen bericht heeft gehad?
https://photo.centerparcs.com/pdf/CGV/Algemene-verkoopvoorwaarden-Center-Parcs-NL.pdf

koekeloer
door koekeloer Mar 5, 2021 om 14:40
562 Antwoorden / 18 Vragen

Waarom zou ze moeten opgeven waarom ze dit type huisje heeft geboekt?

panter22
door panter22 Mar 5, 2021 om 15:17
6599 Antwoorden / Vragen

Het hoeft niet perse. Maar nu er kennelijk iets aan de hand is bij CP en de huisjes zijn omgeboekt, dan had CP er rekening mee kunnen houden. Nu moet ts achteraf vertellen waarom en nu is er een probleem.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2021 om 12:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als dit is gegaan zoals u heeft beschreven dan mag dat natuurlijk niet. Uw zus kan de overeenkomst ontbinden op grond van non-conformiteit. Doe het schriftelijk en verzoek  om een schriftelijke reactie binnen 7 dagen. U kunt de juridische weg bewandelen, dat duurt vaak erg lang, u kunt ook voor de wat wat agressievere benadering kiezen en dat is via facebook, twitter, klachtenkompas, klacht.nl enz, klagen. Openbaar klagen op online platformen dus en veel klagen. Degene die het hardste roept wordt het beste gehoord, de woestijnnomaden weten daar alles van. Ook vertellen dat u op het Kassaforum staat en dat u de belbus zult inschakelen als dit niet naar tevredenheid wordt opgelost. Staan ze weer met hun staart tussen de benen met een bos bloemen. O ja, de vakantieman is ook nog een mogelijkheid.
Succes!

jhogaarts
door jhogaarts - Mar 5, 2021 om 13:36
101 Antwoorden / 1 Vragen
0

klacht indienen en flinks stampei maken

1paul
door 1paul - Mar 5, 2021 om 15:39
3132 Antwoorden / 0 Vragen
0

ja, annuleren en geld terug eisen, zij veranderen de voorwaarden en dan mag u kosteloos annuleren....

rj
door rjw Mar 6, 2021 om 09:36
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Tuurlijk, gelijk eisen en ruziemaken. Je kunt het ook gewoon vragen, tenzij je de verhuftering van de maatschappij wel gaaf vindt natuurlijk.

1paul
door 1paul Mar 8, 2021 om 16:23
3132 Antwoorden / 0 Vragen

lees de OP even RJW, dan lees je dat er gebeld en gemaild is en dat CP geen kant op wil, dan heb je weinig mogelijkheden meer op....

rj
door rjw - Mar 6, 2021 om 09:35
3254 Antwoorden / 5 Vragen
1

Ik zit even te kijken op de centerparcs site en zoals ik het zie is het enige verschil tussen een gewone cottage en een kindercottage dat de kinderkamer er meer als een kinderkamer uit ziet en dat er wat speelgoed is (waarvan je je af moet vragen of je je kinderen met speelgoed wilt laten spelen waar anderen ik weet niet wat mee hebben gedaan). Het stapelbed op de kinderkamer beveiligt niet tegen slaapwandelen. En als het om een babybedje gaat kan je altijd vragen of ze er eentje neer willen zetten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer