Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 13:07
Vakantie & reizen

Centerparcs via email onbereikbaar?

Ik probeer al sinds juni email contact te krijgen met Centerparcs.
Talrijke e-mails gestuurd naar customercontact en centerparcsvoucher.
Reageren niet.
Je mag natuurlijk wel bellen, maar ik heb geen zin om dit verdienmodel te spekken.
Wordt wel lastig gevallen met e-mails over zgn. aanbiedingen.
Wie weet een oplossing?

5581 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

va
door vanlotjegetikt - Jul 31, 2020 om 13:12
809 Antwoorden / Vragen
0

Kijk je spambak eens na.
Misschien staan daar de mails met antwoord. Maar even serieus. Niet 6x per dag mailen maar ze wel de tijd geven om te reageren.

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 13:25
Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb ze sinds begin juni de tijd gegeven.
Lang zat dus voor die klantonvriendelijk club.

Tr
door Trostomaat Jul 31, 2020 om 23:11
239 Antwoorden / Vragen

'Talrijke e-mails'.
Op een gegeven moment houdt het op.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 31, 2020 om 13:13
7156 Antwoorden / 3 Vragen
0

Misschien krijgt u via uw mailadres antwoord als u dit formulier invult.
https://www.dagjecenterparcs.nl/zandvoort/NL/contact

Donuts
door Donuts - Jul 31, 2020 om 13:29
1203 Antwoorden / 2 Vragen
2

Quote: Je mag natuurlijk wel bellen, maar ik heb geen zin om dit verdienmodel te spekken.

Hoezo? Het is toch een gewoon 010 nummer?

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 13:30
Antwoorden / 12 Vragen

Misschien kan u gratis bellen, maar ik niet

Donuts
door Donuts Jul 31, 2020 om 13:32
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dan maar blijven mailen. Succes...

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 13:33
Antwoorden / 12 Vragen

Moet u op internet eens lezen hoe lang je in de wacht wordt gezet bij die klantonvriendelijke club

Donuts
door Donuts Jul 31, 2020 om 13:39
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U denkt toch zeker niet dat u de enige bent die belt en mailt? En dan zijn er ook nog mensen die rustig 10-20-30x op een dag bellen of mailen en het dan nog gek vinden ook dat er lange wachttijden zijn.

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 14:39
Antwoorden / 12 Vragen

Waarom bellen ze 20x per dag...omdat ze niet te woord worden gestaan.

Donuts
door Donuts Jul 31, 2020 om 14:52
1203 Antwoorden / 2 Vragen

En als 100 mensen p.d. bellen, worden ze NOOIT te woord gestaan.

Tr
door Trostomaat Jul 31, 2020 om 23:12
239 Antwoorden / Vragen

Het verdienmodel is dus van de telecomprovider. Niet van het recreatiepark.

rj
door rjw - Jul 31, 2020 om 13:33
3238 Antwoorden / 5 Vragen
0

Wat is het verdienmodel van bellen? Dat is duurder voor ze dan emailcontact.

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 13:35
Antwoorden / 12 Vragen

Voor mij niet...kan u gratis bellen en een half uurtje in de wacht staan...kijk maar eens op internet over het belgedrag van centerparcs

Gr
door Grunn1 Jul 31, 2020 om 13:58
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Met het meest simpele mobiele abonnement heb je vaak al onbeperkt gratis bellen in Nederland. Zelf heb ik een Tmobile abbo van 15 euro en kan gratis uren in de wacht staan. Ook bij veel aanbieders van vast bellen kan je onbeperkt bellen.

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 14:38
Antwoorden / 12 Vragen

Ik zal centerparcs vragen of ze een abonnement willen vergoeden

Tr
door Trostomaat Jul 31, 2020 om 23:13
239 Antwoorden / Vragen

Centerparcs verdient er niets aan. Sterker nog, het blijft een kostenpost.

rj
door rjw Aug 4, 2020 om 09:29
3238 Antwoorden / 5 Vragen

@jakl: jij zegt dat het hun verdienmodel is. Leg dan eens uit hoe zij geld verdienen aan dat 010 nummer. Dat het jou geld kost wil nog niet zeggen dat zij er aan verdienen. Dat snap je toch wel?

marita5
door marita5 - Jul 31, 2020 om 14:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen
0
Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 14:03
Antwoorden / 12 Vragen

Daar maak ik gelukkig geen gebruik van

marita5
door marita5 Jul 31, 2020 om 14:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Er zijn veel mogelijkheden , een beetje water bij de wijn doen kan ook geen kwaad . Of wachten tot Pinksteren op Pasen valt :-)) u bent niet de enige .

me
door mein33 - Jul 31, 2020 om 14:33
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Als er op e.mails niet wordt gereageerd, wat te maken zou kunnen hebben met het thuiswerken iv.m. Corana, dan blijft er alleen de telefoon nog over om, zo mogelijk, wel contact te kunnen krijgen.
 Een telefonisch contact wil echter nog niet garanderen dat u dan wel een afdoend/bevredigend antwoord op uw vraag zult krijgen.
Maar wel een antwoord op de vraag krijgen is altijd nog beter dan blijven e.mailen, waarbij het vrijwel zeker is dat er helemaal geen reactie/antwoord komt.

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 14:37
Antwoorden / 12 Vragen

Ja inderdaad...centerparcs klantvriendelijk?
Ze weten me wel te vinden met zgn aanbiedingen.

Donuts
door Donuts - Jul 31, 2020 om 14:39
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

Quote: Ze weten me wel te vinden met zgn aanbiedingen.

Logisch, dat is een volkomen geautomatiseerd proces.

Maar goed, meer opties dan vermeld zijn er niet, u zult het er mee moeten doen. 

gerbera
door gerbera - Jul 31, 2020 om 15:09
7348 Antwoorden / 14 Vragen
1

Ik vraag mij af waarom u hier deze vraag stelt, er worden een paar oplossingen aangedragen maar op elk heeft u wel een negative reactie. Dus als u niet wilt bellen, geen Facebook gebruikt dan gewoon maar wachten totdat er eens gereageerd wordt. Mogelijk is uw vraag niet zo belangrijk en worden urgente gevallen met voorrang behandeld. We leven in een vreemde tijd waarin alles nou net even anders kan lopen dan we zouden wensen.

Ja
door JaKl Jul 31, 2020 om 15:13
Antwoorden / 12 Vragen

Bedankt voor uw positieve reactie

getty
door getty - Jul 31, 2020 om 15:56
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Toch maar bellen? Het is een keuze he....
En  anders maar wachten op een mailantwoord.

panter22
door panter22 - Jul 31, 2020 om 16:29
6599 Antwoorden / Vragen
0

Als je je reservering wilt wijzigen of annuleren is bellen de enige mogelijkheid.
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/faq
Kijk onder : beheer mijn boeking,

diumenge
door diumenge - Jul 31, 2020 om 16:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Ze verdienen geen enkele cent aan jouw telefoontje, dus hoe spek je zo hun verdienmodel?

Maar, gewoon lekker principieel blijven mailen hoor....

Oja, de oplossing is dus om ze gewoon te bellen.

me
door mein33 - Jul 31, 2020 om 18:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen
1

Bel Centerparcs 'GRATIS' op nummer 0800-0311.

U krijgt dan hetzelfde contactcentrum als met het dure 0900 nummer.

diumenge
door diumenge Jul 31, 2020 om 18:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Welke dure 0900 nummer? Ze zijn gewoon bereikbaar op een 010 nummer.

va
door vanlotjegetikt Aug 1, 2020 om 09:05
809 Antwoorden / Vragen

En met een gewoon abo  zijn belkosten te verwaarlozen.

me
door mein33 Aug 1, 2020 om 10:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Te verwaarlozen belkosten zijn altijd nog duurder dan "gratis" bellen.
Deze TS wil wel bellen maar dan zonder, zoals hij zelf aangeeft, een verdienmodel van Centerparcs te spekken, of dat nu via een 010 of een 0900 nummer gaat.  :-))  ;-))  ;-))

diumenge
door diumenge Aug 1, 2020 om 11:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Eens, goede tip dus. Heeft TS niets meer te zeuren over het 'verdienmodel', of zou hij nu verwachten dat CP zijn tijd aan de telefoon gaat vergoeden.

Tr
door Trostomaat Aug 1, 2020 om 14:11
239 Antwoorden / Vragen

Het punt is dat er hier geen verdienmodel van Centerparcs is.
Dat 'dure 0900-nummer' van u is namelijk een verzinsel.
Waarschijnlijk afkomstig van een website die 'goedkope alternatieven' voor zgn. 'dure 0900-nummers' van bedrijven, zelfs als die 0900-nummers niet bestaan.

mr
door mrmoto - Aug 1, 2020 om 11:37
167 Antwoorden / 4 Vragen
0

bel het gratis nummer is wel de friends en reseveringslijn maar daar kunnen ze je ook helpen  : 0800-0311

me
door mein33 Aug 1, 2020 om 12:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

??     :-))))))  kijk eens één reactie hoger !

Tr
door Trostomaat Aug 1, 2020 om 14:12
239 Antwoorden / Vragen

Maar het gaat om het principe!

mr
door mrmoto Aug 2, 2020 om 18:20
167 Antwoorden / 4 Vragen

Mein33 sorry hoor , maar beter een (1) reactie als geen reactie en om eerlijk te zijn ik had die van u niet zien staan (huilie huilie ikke )

me
door mein33 Aug 4, 2020 om 10:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@mrmoto,   ;-))

sira
door sira - Aug 3, 2020 om 13:35
2289 Antwoorden / 24 Vragen
0

Alle hier gegeven adviezen wijst u van de hand.
Mijn advies: leen van iemand een postduif voor enkele dagen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer