Ba
door Barbra72 Nov 20, 2017 om 19:46
Vakantie & reizen

Cheaptickets.nl wel betaald niet geleverd

Wij hebben via Cheapticktets.nl tickets geboekt. Voor deze boeking hebben wij een boekings- en betalingsbevestiging ontvangen.
Na inloggen op ons account kregen we melding dat Cheaptickets bezig was de boeking te verwerken.

Even later ontvingen wij dit e-mail bericht:
"Helaas is de boeking op CheapTickets niet gelukt. Tijdens het boeken heeft de luchtvaartmaatschappij foutieve informatie aan ons doorgeven over de prijs van de beschikbare stoelen die je had geselecteerd. We hebben geprobeerd om je stoelen opnieuw in te boeken maar dat is niet gelukt. We hebben je boeking geannuleerd en je betaling van <EUR 490.00>teruggedraaid.
Door de verwerkingstijd kan het tot 5 dagen duren voordat je het bedrag op je rekening terugziet."

Aangezien Cheaptickets telefonisch niet te bereiken blijkt, hebben we via whatsapp contact gezocht voor een toelichting. Het antwoord was dat de boeking de prijzen zijn gestegen en de tickets niet worden verwerkt. De betaling ontvangen wij binnen 5 (?!) werkdagen terug.

Kan dit zomaar?

2009 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 20, 2017 om 19:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0
diumenge
door diumenge - Nov 20, 2017 om 20:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zal ongetwijfeld ergens in hun voorwaarden staan.

hutch
door hutch - Nov 20, 2017 om 20:04
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

Ja, dat blijkt wel. Maar waarom die terugboeking 5 dagen moet duren.......?? Dat zou binnen een paar uur wel kunnen, lijkt mij.

Cookies
door Cookies - Nov 20, 2017 om 20:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ja, zo simpel kan dat. Dan maar wat anders boeken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

rosa 60
rosa 60 - Apr 17, 2024 om 21:02
Winkels & webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering  heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw  maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer