Ba
door Barbra72 Nov 20, 2017 om 19:46
Vakantie & reizen

Cheaptickets.nl wel betaald niet geleverd

Wij hebben via Cheapticktets.nl tickets geboekt. Voor deze boeking hebben wij een boekings- en betalingsbevestiging ontvangen.
Na inloggen op ons account kregen we melding dat Cheaptickets bezig was de boeking te verwerken.

Even later ontvingen wij dit e-mail bericht:
"Helaas is de boeking op CheapTickets niet gelukt. Tijdens het boeken heeft de luchtvaartmaatschappij foutieve informatie aan ons doorgeven over de prijs van de beschikbare stoelen die je had geselecteerd. We hebben geprobeerd om je stoelen opnieuw in te boeken maar dat is niet gelukt. We hebben je boeking geannuleerd en je betaling van <EUR 490.00>teruggedraaid.
Door de verwerkingstijd kan het tot 5 dagen duren voordat je het bedrag op je rekening terugziet."

Aangezien Cheaptickets telefonisch niet te bereiken blijkt, hebben we via whatsapp contact gezocht voor een toelichting. Het antwoord was dat de boeking de prijzen zijn gestegen en de tickets niet worden verwerkt. De betaling ontvangen wij binnen 5 (?!) werkdagen terug.

Kan dit zomaar?

2015 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 20, 2017 om 19:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
diumenge
door diumenge - Nov 20, 2017 om 20:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zal ongetwijfeld ergens in hun voorwaarden staan.

hutch
door hutch - Nov 20, 2017 om 20:04
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ja, dat blijkt wel. Maar waarom die terugboeking 5 dagen moet duren.......?? Dat zou binnen een paar uur wel kunnen, lijkt mij.

Cookies
door Cookies - Nov 20, 2017 om 20:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, zo simpel kan dat. Dan maar wat anders boeken.