di
door divine Jun 23, 2008 om 23:24
Vakantie & reizen

Cheaptickets

Ik heb vandaag een ticket geboekt via Cheaptickets.nl het geld direct overgemaakt... dus denk je iets goedkoper uit te zijn.. krijg ik eventjes later een mailtje dat ik toch nog een bedrag van €15,50 bij moet betalen..   okay het is een niet zo groot bedrag maar komt nu op het zelfde neer als ik bij een gewone reisbureau zou boeken..  er waren tijdens het boeken al zoveel extra bedragen bij gekomen..


hebben meer mensen hier mee te maken gehad? en is dit dan wel het enige extra bedrag dan? of kunnen ze nog zomaar iets extra vragen?

390 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2008 om 00:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja....gaan we weer!


We leggen het nog een keer uit: Cheaptickets is een commercieel bedrijf dat graag wat centjes wil verdienen. Dus bovenop de kosten van Uw kaartje(whatever) berekenen zij kosten die U moet betalen.


Zo werkt dat!

ve
door verwijderd - Jun 24, 2008 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, volg dan toch iets vaker de meldingen daarover. Strikt formeel zou het overigens niet mogen als u de kaarten heeft besteld op basis van een afgesproken prijs en die prijs meteen heeft betaald. Als men daarna stelt dat u toch meer moet betalen is wettelijk

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/265.html tekortkomen in naleven van een overeenkomst


 


http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html   tekortkomen in naleven van overeenkomst geldelijke consequentie aan de orde maar ja, wie gaat er dan een civiele procedure beginnen? U zou het ook een vorm van "poging" tot oplichten kunnen noemen

ve
door verwijderd - Jun 24, 2008 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Divine,

Hebben ze ook aangegeven waar de extra kosten voor waren?

ve
door verwijderd - Jun 24, 2008 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij controle door onze afdeling Tarieven & Ticketing is gebleken dat het bedrag dat aan u is berekend en waarvoor u de reservering op onze website heeft gemaakt niet correct is  Het bedrag komt EUR 15.50 hoger uit.


dus niet echt duidelijk


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 29, 2024 om 19:46
Vrije tijd & tuin
Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Ik heb op mijn balkon een prachtige coleuspant in een pot die steeds meer bloemetjes krijgt. De plant is een siernetel. Zo langzamerhand word de pot een beetje te klein, en vraag ik me af of het geen kwaad kan om een bloeiende plant over te potten 

Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer