Contact Transavia
Wij willen onze reis omboeken. Naar 2021 Maar dit lukt online niet. Nu hebben we in totaal al meer dan 5 uur aan de lijn gehangen. Maar nog steeds geen contact gehad. Ook de Whatsappje worden niet beantwoord. Straks gaat onze reis op 17 juli en hebben we misschien nog geen contact gehad. Zijn wij ons geld dan kwijt?
Waar moet u op 17 July dan naar toe? Vliegt Transavia weer op een geel gebied, tja, dan zult u er gebruik van moeten maken of niet gaan met de gevolgen van dien. Als Transavia dus niet zelf geannuleerd heeft krijgt u ook geen voucher voor volgend jaar.
Er staat toch op website van Transavia hoe u moet/kunt handelen? Ervan uitgaande dat u rechtstreeks bij Transavia geboekt heeft. Probeer anders eens andere tijdstippen.
https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/vlucht-wijzigen/#id-change-rebook-a-flight
Hallo Gonnie ,
Het barst van de klachten op internet over de Transavia .
Op Trustpilot zie ik deze reactie staan , misschien een optie voor u .
Kies optie 2 Engelstalig
Wij willen onze vlucht omboeken naar 2021 en dat lukt online niet omdat er geen data bekend zijn. Na lang wachten aan de telefoon werd de verbinding verbroken. Maar dankzij een tip op deze site heb ik voor optie 2 Engels talig gekozen. Toen kreeg ik vrijwel gelijk iemand aan de telefoon. Opgelost is het nog niet. We hebben nu een boeking voor september die dan weer verplaatst moet worden naar 2021 dus maar hopen dat dat goed komt.
Als uw reis naar een bestemming gaat die momenteel onder de code geel landen valt, dus landen waar u wel naar toe kunt zonder urgentie/noodzaak, dan mag u uiteraard annuleren
of omboeken, maar Transavia hoeft dat dan niet kosteloos te doen. Als u uw reis wilt omboeken kust u dit ws de annuleringskosten en extra betalingen voor een nieuwe boeking.
Als het code oranje/rood gebied is dan kunt u ws gewoon uw geld terugkrijgen, maar dan zal Transavia moeten annuleren.
Als u annuleert kan Transavia zich gewoon op de annulerings voorwaarden beroepen.
DAt ze niet bereikbaar zijn is niet netjes. U kunt ze een email sturen dat u annuleert onder de nu geldende annuleringsvoorwaarden. DAn heeft u geannuleerd en bewijs daarvan.
Dat lig er aan als het 1 van de 12 landen zijn die vrij gegeven zijn heeft u pech.
Dan kan u gewoon op vakantie .goede reis
Ook transavia staat bekend om zijn zeer irritante contact gestoordheid.
Op die manier proberen ze ook te besparen.
Via mijn-transavia is het misschien wel mogelijk.
Als u de middelste of extra prijs heb genomen kan u gratis omboeken op de site , dat is geen probleem. Heeft u dat niet dan zijn zijn de kosten 50 euro . Soms is het goedkoper of klein prijsverschil om opnw te boeken uitgaande van de toeslag.
Bij een mail heb ik 3 mnd op zitten wachten eer ik antwoord kreeg en van de app is dat zeer verschillend, geen antwoord die dag , dan elke dag opnw doen want aan einde dag gaat alles wat niet beantwoord is in het Belgies archief zei men mij aan de telefoon.(1.57uur voor2 min antwoord). Zit nog op een voucher te wachten van maart en latere datums zijn al binnen en sommigen gebruikt er van, staan niet op naam dus altijd te gebruiken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerNetvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer