Door covid geen bezoek aan dierentuin, geld terug vervallen kruitvat codes?.
Wij hebben in februari 12 codes aangekocht voor bezoek aan dierentuin Antwerpen bij kruitvat geldig tot 12 juli. Door Covid was bezoek niet toegestaan, dierentuin was dicht in de periode dat we wilden gaan. . Kruitvat gaf, op ons verzoek van geld terug,in april het volgende aan. \
Op 29 apr. 2020 om 15:17 heeft Kruidvat Klantenservice <vragen@kruidvathelpt.nl> het volgende geschreven:
Beste meneer Vosters,
Ik begrijp dat u liever uw geld terug wilt maar dat is op het moment helaas niet mogelijk. Wij zijn nog in overleg met de dierentuinen wat zij willen gaan met de kaartjes die iedereen heeft gekocht.
Ik begrijp dat u liever een ander antwoord had gehad maar op dit moment heb ik die nog niet.
Ik wens u een fijne dag.
Vriendelijke groet,
Petra Houben
Kruidvat Klantenservice
Wij hadden verwacht terug koppelingvan kruitvat vwb de uitkomst van de gesprekken met de dierentuinen
De diertuin gaf op ons verzoek van informatie aan dat de geldigheid van de tickets was verlengd tot 31 december
Aangezien de codes en hun geldigheid correspondeerden met de geldigheid van de tickets zou volgens ons alsnog de tickets moeten kunnen worden aangeschaft. Oi blijft kruitvat in deze in gebreken aangezien ze nu zeggen jammer joh de termijn is verstreken.
Maar als de dierentuinen zeggen dat de tickets nog geldig zijn, dan kunt u toch gaan?
Nou dit dus
nee want we hebben slechts codes en deze moeten worden ingewisseld voor tickets. Aangezien de dierentuin daar akkoord mee gaat begrijpen wij het probleem niet
En mensen blijven maar als kippen zonder kop persoonsgegevens publiceren. En maar klagen over privacyschendingen....
In deze link ziet u onderaan bij COVID-19 dat u welkom bent als u uw bezoek reserveert.
https://www.zooantwerpen.be/nl/veelgestelde-vragen/
het klopt aan de dierentuin ligt het niet. Kruitvat weigert de codes om te ruilen voor de tickets
Heb je dan al recent contact met KV hierover gehad? Die mailwisseling is een half jaar oud tenslotte.
ja vorige week gebeld en na uitblijven reactie vandaag weer. vorige we zouden ze kijken wat ze zouden doen en ons contacten. Vandaag bleek dat er niets mee was gedaan en ook niet van plan waren.
Als de geldigheid verlengd is zou het toch mogelijk moeten zijn om van de codes gebruik te maken?
Stel uw vraag hierover eens rechtstreeks aan de Zoo.
https://www.zooantwerpen.be/nl/contact/
De codes kun je alleen bij Kruidvat omzetten in tickets daar heeft de dierentuin geen invloed op.
Kruidvat doet het niet zegt ts dus misschien wil Antwerpen hierin tegemoet komen.
Zojuist ff een chat gehad met Kruidvat, blijkbaar heeft u onderstaande gemist.
We zijn klanten tijdelijk tegemoet gekomen. Omdat er helaas na 19 juli nog klanten waren die hun code niet verzilverd hadden, hebben wij met hoge uitzondering een pagina online gezet waarbij klanten een cadeaukaart t.w.v. €12,50 per niet verzilverde code konden krijgen. Ook deze pagina was met een week verlengd. Het is nu helaas niet meer mogelijk om hier nog gebruik van te maken.
wat een onzin. Wie gaat nu ieder week inloggen opalle bekende sites om te kijken opver er ergens nog een mededeling staat. Bovendien hadden wij in april persoonlijk contact gehad en geemailddus kruitvat had de moeite kunnen nemen om ons een mail/mailing te sturen dat wij de codes moesten verzilveren.
Je hoeft niet elke week in te loggen, maar voor de geldigheidsdatum even op de site kijken, had geen kwaad gekund.
https://www.kruidvat.nl/dierentuinactie?country=NL
Kruidvat stuurt niet zomaar een mail, alleen als u een abo heeft op hun nieuwsbrief. En vreemd, mijn buurvrouw heeft de waardebonnen wel maar voor een andere trip dus het zal wel ergens vermeld hebben gestaan.
En voor alle duidelijkheid, ik werk niet bij of voor Kruidvat en heb geen enkel aandeel of connectie met hen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer
Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset niet meer ver
...
Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer