Ervaring Supersaver?
Afgelopen maandag 2 tickets geboekt naar Indonesie. s'Avonds een bevestiging ontvangen. Keurig allemaal. Tickets zouden binnen 2 werkdagen geleverd worden ivm express service waarvoor we gekozen hadden. Tot op heden niets ontvangen. Geen reaktie op mail en via telefoon niet te bereiken ( standaard bandje druk etc )
Nu begin ik mij zorgen te maken over deze instelling! Enig idee hoe betrouwbaar dit bedrijf is? www.supersaver.nl
Mvg.
Dag JJ78,
Ik heb even op Radar gekeken, maar kom daar de naam Supersaver niet tegen. Wellicht kun je even bij de Kamer van Koophandel informeren of er wat aan de hand is met dit bedrijf.
Vriendelijke groet, Read.
hallo,Krijg niet de indruk dat dit een(ballentent) is.Geld Terug Garantie
Naast de lage inclusief prijzen, dus geen lokprijzen maar de daadwerkelijke kosten voor de vlucht, biedt Supersaver Travel een aantal unieke voordelen, waaronder de Geld Terug Garantie. Dit houdt in dat het mogelijk is om tegen een geringe betaling bij boeking (25 euro binnen Europa, 35 euro buiten Europa) een ticket te annuleren zonder opgaaf van reden. Er wordt daarnaast in tegenstelling tot veel andere aanbieders niets in rekening gebracht voor het betalen met creditcard. Ook het laten klaarleggen van de tickets op Schiphol is gratis. Bovendien is er dagelijks telefonische ondersteuning aanwezig en is er op de website real-time inzicht in de werkelijk geboekte prijzen door andere klanten. Hierdoor is het niet meer nodig om oneindig te zoeken naar het laagste tarief.
Achtergrond Supersaver Travel B.V.Supersaver Travel is onderdeel van SRG, Svenska Resegruppen AB, de grootste online reisaanbieder in Noord Europa. SRG is opgericht in 1989 in Zweden, het hoofdkantoor zit dan ook in Stockholm. De totale omzet is ruim 100 miljoen euro en er werken in totaal 115 mensen. Supersaver is ook aanwezig in Denemarken, Finland en Noorwegen. Andere reiswebsites van SRG zijn Flygvarhuset, Flygcentrum, Gullivers, Marco Polo en Töölö. Ook de + organisatie is positief.b
@ Anka,
moet eerst vermelden dat het probleem is opgelost! Gelukkig.
@Anka : Klinkt inderdaad allemaal prima. Maar ja, dat wil niet zeggen dat het allemaal ook echt zo is,toch ? Als je al de hele week belt en constant een bandje krijgt met : we zijn druk....de verbinding wordt nu verbroken, geen antwoord op mailtjes krijgt, dan krijg ik wel argwaan en ga ik me wel zorgen om onze 1800 euro! Nu bleek dat ze gisteren gebeld hebben ( had een privenummer gebeld naar mn mobiel ). Vandaag eerst zelf gebeld naar de KvK en daar een ander nummer gekregen ( geen 0900 ) en kreeg gelijk iemand aan de lijn. Daar gelijk het probleem opgelost met excuses erbij. Daar vertelde hij dus dat hij gisteren gebeld had. Dus al met al gelukkig nu opgelost maar de service kan 10x beter/sneller...
Zij zijn geen lid van de ANVR. Heeft u alle voorwaarden e.d. wel goed doorgenomen?
Zie (o.a.): Supersaver.nl - reiscondities.
Gr. Hutch
@ Hutch :
Ze zijn lid van het IATA. De internationale ANVR.
Zie mijn voorgaande post dat alles uiteindelijk gewoon is opgelost!
IATA = international ANVR?
Die vergelijking loopt wel heel erg mank. IATA is een internationale overkoepelende organisatie voor de luchtvaart (inclusief inderdaad sommige reisagenten), maar de activiteiten van de ANVR liggen op een heel ander vlak dan die van IATA.
Mvgr - B (die over een uur weer wat luchtvracht richting Schiphol gaat brengen met bestemming Riyadh)
IATA is niet de internationale ANVR maar een overkoepelen luchtvaart organistie waar bij alleen luchtvaart maatschappijen bij zijn aangesloten.
Hallo Ik ben persoonlijk een beetje huiverig over die goedkope aanbiedingen zeker als men ook geen lid is van de anvr. Gaat er iets mis dan kan je naar je geld fluiten. Ik persoonlijk boek meestal via v/d verder wat wel bonafide is de WRC ( witte reizen cenrtale ) aangesloten bij de anvr. - sgr - en calamiteitenfonds. met zeer scherp geprijsde reizen incl. kosten zodat je meteen weet wat de reis je gaat kosten. Vliegen met goede Vlieg.maatschappij klm martin air Singapore airline en Cath.Pacific. en Mal.airwys.
mvg sjon
Ach, wat is goekoper?
Ik keek toevallig even naar een ticket naar Billund (DK) voor twee volwasswnen + kind en heb die vergeleken met Vliegwinkel.nl. Wat bleek: met Vliegwinkel.nl was ik totaal 80 euro voordeliger uit dan bij Supersaver.nl. En ja, ik heb de toeslagen/belasting meegerekend.
Een beetje kijken en vergelijken loont dus toch wel.
Mvgr - B
Uiteindelijk afgelopen maandag eindelijk tickets ontvangen. Maar nu wéér een probleem! Tickets van mijzelf zijn er niet bij. Alleen tickets van partner aangekomen. Gelijk gebeld met rechtstreeks nummer en uitgelegd. Dit was hun eigenlijk niet voor te stellen, maar ze zouden rondkijken. Enfin, naar veel heen en weer gebeld te hebben, waren er 2 opties. Óf ze zijn met de reguliere post meegekomen, of ze zijn in een andere envelop terecht gekomen en bij iemand anders aangekomen. Nu wachten ze eerst dit telefoontje af en dan pas gaan ze nieuwe dokumenten aanmaken. Natuurlijk geheel voor hun kosten, maar alleen omdat we via Expresspost hebben laten bezorgen! Voor een bedrijf van dit voormaat vind ik dit buitengewoon slordig. Slechte communicatie en service.
En voor B: tnx voor je tip, maar juist omdat we het hele internet hebben afgezocht en daar ook goede ervaringen mee hebben, zijn we uiteindelijk bij supersaver uit gekomen. Deze was voor Indonesie nou eenmaal het voordeligst. Alleen jammer dat ze erg slechte service leveren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Muizen in opslagruimte
Ik huur bij een groot opslagruimte verhuurbedrijf een box. Ik was hier jaren niet geweest. Nu lagen er de laatste keer muizenkeutels op het meubilair dat ik daar had staan en op de grond. Ik vroeg me af wat zijn mijn rechten in deze? De meubels die ik daar heb staan zijn vooral van emotionele waarde. Maar ik denk toch dat ze iets niet goed doen, op hun website staat immers: Opslag onder optimale o ... Lees meer
Krimpflatie ook al bij abonnementen
We kenden krimpflatie al bij verpakkingen in de supermarkt, dat er bijvoorbeeld nog maar 175 gram in zit waar dat vroeger 200 gram was, maar wel voor dezelfde prijs.
Net zo stiekem doen ze dat tegenwoordig bij tijdschriftabonnementen. Zoals DPG media met de Veronica TVgids.
In 2014 nog 79,90 voor een jaarabonnement van week 51 t/m 50 het volgende jaar.
Die prijs is inmiddels 3
...
Lees meer
Wie sup krijgt suptoeslag
Sinds 1 juli 2023 moet er een plastic-toeslag betaald worden voor producten die wegwerpplastic bevatten, ook wel SUP-artikelen genoemd. Ook in de supermarkt. Supermarkten bepalen zelf de hoogte van deze toeslag. Niet alle producten met plastic bevatten deze toeslag.
Wie krijgt deze toeslag en is er toezicht dat deze inkomensten uitgegeven worden aan de juiste (duurzame) doeleinden?
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer