Mi
door Mikee Sep 29, 2019 om 15:35
Vakantie & reizen

Ervaringen Helle Hollis Car Rental

Wie heeft er ervaring met Helle Hollis Car Rental?
Op internet zijn de recensies goed vooral het brandstofbeleid.
En wat wordt er bedoeld met onderstaande verzekeringswaarborg?
Zie screenshot

Is het zo als je zelf schade maakt je tot 500 euro zelf moet betalen? Iemand ervaring hierin wat ik het beste kan afsluiten?
Ze hebben ook een ''eerlijk'' brandstofbeleid zie hun website.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit verhuurbedrijf.

3293 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 29, 2019 om 15:41
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Ik kan u maar één advies geven: ga eens de negatieve reacties/meldingen m.b.t. lokale verhuurbedrijven zoals deze Spaanse.

Op de informatie in websites kunt u helaas niet altijd vertrouwen. Ik maak uit de waarborg op dat u inderdaad bij schade of diefstal  € 500,00 dient te betalen.

scherpslijper
door scherpslijper - Sep 29, 2019 om 15:53
70 Antwoorden / Vragen

Al die positieve recensies komen bij mij wel erg ongeloofwaardig over. "Super" dit, "super" dat en vrijwel geen enkele taalfout??? Dit zijn naar mijn voorgevoel geen echte reviews. En wat is een zogenaamd eerlijk brandstofbeleid? Eerlijk zou zijn, dat men de daadwerkelijk nog aanwezige brandstof terugbetaalt. Volgens deze regeltjes krijgt u bij een tankinhoud van 80 liter met nog maar 39 liter brandstof erin een kwart tankinhoud (oftewel 20 liter) terugbetaald. Het is maar hoe je het woord "eerlijk" definieert.

Mi
door Mikee Sep 29, 2019 om 16:12
2 Antwoorden / 6 Vragen

Ja er zijn veel positieve recensies. echter op thrustpilot vind ik ook wel wat mindere recensies.
Volgens mij kan je ook bij deze verhuurder huren via SunnyCars echter dan wel een stukje duurder

Th
door Thijs124 Sep 29, 2019 om 16:27
289 Antwoorden / Vragen

Via Sunnycars zit je wel hardstikke safe. Vorig jaar met herseninfarct in het ziekenhuis. Geen annuleringsverzekering. Drie dagen voor de reis geannuleerd. De dag erna het hele bedrag retour op de rekening. Verschillende malen in verschillende landen via Sunnycars gehuurd. Vol verzekerd, geen eigen risico. Bij de verhuurders werd gezegd zet hem maar ergens neer, is vol verzekerd, we hoeven niets te controleren. Maar als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten zijn alle extra verzekeringen vaak duurder dan de huur.

Mi
door Mikee Sep 29, 2019 om 17:14
2 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is zeker waar! Sunnycars is inderdaad altijd duurder en soms zelf heel veel duurder!
Wij hebben er ook al regelmatig gehuurd en ik vind eigenlijk dat ze vaste klanten wel wat meer korting mogen geven maar dat is mijn mening natuurlijk.

marita5
door marita5 - Sep 29, 2019 om 16:13
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mikee ,

Is lees alleen maar goede ervaringen ,  vreemd zou ik dus niet doen .

Lees deze tips voor het huren van een auto in het buitenland ,

https://www.anwb.nl/vakantie/autohuur/tips

https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/auto-huren-op-vakantie-zo-wapen-je-je-tegen-trucs-van-verhuurders

aurora1
door aurora1 - Sep 29, 2019 om 19:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom tikt u de vragen die u over parkeren op Schiphol heeft en een auto huren (in welk land?) niet op internet in? Dan heeft u veel meer kans op veel meer ervaringen dan hier op dit forum.
En, zoals ik bij uw vorige ervaringsvraag ook al zei: bij twijfel niet doen.

Mi
door Mikee - Sep 29, 2019 om 19:52
2 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor alle antwoorden! Ik weet voldoende!

m55
door m55 - Oct 8, 2019 om 23:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

In 2017 via Sunny Cars bij Helle Hollis in Malaga tercht gekomen. Alles prima geregeld en vlotte afhandeling.